Trona Tripp Trapp
- Jomateixa82
- :: cèrvol

- Entrades: 584
- Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm
Trona Tripp Trapp
Hola guapes,
Què us sembla la trona Tripp Trapp de Stokke? A mi m'agrada que sigui de fusta i que sigui evolutiva. Conec gent que fa més de 10 anys que la té a casa i ha aguantat de tot i la segueixen utilitzant sense problemes. D'entrada no em sembla massa còmode pels nens, el coixi em sembla que es molt prim (tot i així a vegades m'han comentat que millor que les trones no siguin molt còmodes o els nens s'hi adormen mentre mengen...).
He vist també que es ven un complement el newborn seat que permet utilitzar-la des del naixement substituint l'hamaqueta (fins i tot crec que es pot posar a terra sola o bé amb una base balancí que suposo es ven a part.
El nostre problema principal és que tenim barra americana a la cuina i no sé si té alçada suficient...
A les que la teniu us sembla segura? Serveix per barra americana? El newborn seat val la pena?
El preu és elevat, doncs pel que he vist gairebé tot es ven com a extra i es va encarint (cadira = 187 euros, newborn seat = 89 euros, baby seat = 50 euros, arnesos seguretat a part, coxi 40 euros, etc); però a vegades val la pena plantejar-s'ho com a inversió.
Què us sembla la trona Tripp Trapp de Stokke? A mi m'agrada que sigui de fusta i que sigui evolutiva. Conec gent que fa més de 10 anys que la té a casa i ha aguantat de tot i la segueixen utilitzant sense problemes. D'entrada no em sembla massa còmode pels nens, el coixi em sembla que es molt prim (tot i així a vegades m'han comentat que millor que les trones no siguin molt còmodes o els nens s'hi adormen mentre mengen...).
He vist també que es ven un complement el newborn seat que permet utilitzar-la des del naixement substituint l'hamaqueta (fins i tot crec que es pot posar a terra sola o bé amb una base balancí que suposo es ven a part.
El nostre problema principal és que tenim barra americana a la cuina i no sé si té alçada suficient...
A les que la teniu us sembla segura? Serveix per barra americana? El newborn seat val la pena?
El preu és elevat, doncs pel que he vist gairebé tot es ven com a extra i es va encarint (cadira = 187 euros, newborn seat = 89 euros, baby seat = 50 euros, arnesos seguretat a part, coxi 40 euros, etc); però a vegades val la pena plantejar-s'ho com a inversió.
Re: Trona Tripp Trapp
Jo la recomano 100%! És molt segura, còmoda, adaptable, i a més, preciosa! La utilitzareu durant molts anys. No et puc dir res concret de l'hamaca que s'hi adapta perquè no la tinc...el que m'agrada és que queda elevada del terra (la resta d'hamaques han d'anar a terra). Tot i així no sóc molt partidària d'aquests trastos...La Tripp Trapp en sí molt i molt bé. Nosaltres no tenim el coixí i no l'hem trobat a faltar mai. ;)
Jo també la tinc i la recomano. El coixí no el vam comprar, només l'adaptador-trona que subjecta. Els arnesos de tela tampoc els hem comprat...i no ens han fet punyetera falta
No veig pq cal que sigui amb coixí...la majoria de trones no en tenen i tenint en compte la de menjar que cau...ho veig poc pràctic!
L'hamaqueta tampoc la tinc i tampoc la vaig trobar a faltar pq de tant petit l'agafava i punt...o posava el coixí de lactància sobre la taula i el nen a dins...quan son pettis i no es mouen gaire rai, que és fàcil!! :)
No veig pq cal que sigui amb coixí...la majoria de trones no en tenen i tenint en compte la de menjar que cau...ho veig poc pràctic!
L'hamaqueta tampoc la tinc i tampoc la vaig trobar a faltar pq de tant petit l'agafava i punt...o posava el coixí de lactància sobre la taula i el nen a dins...quan son pettis i no es mouen gaire rai, que és fàcil!! :)
- Jomateixa82

Gràcies per contestar noies!
I de l'alçada què me'n podeu dir? Es per una taula "normal" o a una barra de cuina més alta també s'adaptaria?
I de l'alçada què me'n podeu dir? Es per una taula "normal" o a una barra de cuina més alta també s'adaptaria?
Èstà pensada per una taula normal...a dalt de tot per un nen ben petit queda just a mida de taula, i després la vas baixant. No crec que hi hagi gaires/cap trona que et serveixi directament per una barra alta..
Bona sort!
Bona sort!
Hola! Jo tinc la trona desde fa 9 anys i el meu fill encara la utilitza x menjar. Dona molt bon resultat... fins i tot ara, la tornem a adaptar x la germaneta!
Per barra americana no et servira... el teu bebe quedaria massa baixet.
Salutacions marones!
Per barra americana no et servira... el teu bebe quedaria massa baixet.
Salutacions marones!
Jo la tinc desde que te 1 any! M agrada molt es facil de netejar, ara seu ell sol, i si t esperes avegades hi ha promocions .
Ell es molt mogut i es posa de peu i baixa, s aguanta a la paret... no tinc ľ arnes . Se que hi ha paisos que la venen amb ľ arnes inclos.
i ara hi ha una safata de la marca Stokke , pero ell menja a taula amb nosaltres
Ell es molt mogut i es posa de peu i baixa, s aguanta a la paret... no tinc ľ arnes . Se que hi ha paisos que la venen amb ľ arnes inclos.
i ara hi ha una safata de la marca Stokke , pero ell menja a taula amb nosaltres
- Jomateixa82

Bé, hem vist la trona "en directe", és molt xula, tal i com imaginava, però el tema alçada és un problema. La barra de cuina no és molt alta, uns 90 cm però li quedaria petita... Ara tocarà decidir si renunciar a menjar a la barra de la cuina i "traslladar-nos" tots a la taula del menjador o bé renunciar a la Tripp Trapp i comprar una de les més típiques...
Ah, el baby born set,... l'únic avantatge que té és que queda alt, i per exemple si tens gossos pot ser un detall a tenir en compte, però pel mateix preu en trobes d'altres amb arc de jocs, moviment, etc
Ah, el baby born set,... l'únic avantatge que té és que queda alt, i per exemple si tens gossos pot ser un detall a tenir en compte, però pel mateix preu en trobes d'altres amb arc de jocs, moviment, etc
Bon dia guapulines! Torno a pujar aquest tema perquè estic en modalitat "trona mission" i la veritat m'encanta la trona tripp trapp. No m'agrada el consumisme que acompanya el naixement d'un fill i fins ara he evitat comprar trastos innecessaris però m'agrada molt més aquesta trona que les altres de plàstic que amb 3 anys s'han de canviar. El dubte gran que tinc és de seguretat. He vist a you tube aquest vídeo https://www.youtube.com/watch?v=XJF7vD9nFrA i la veritat m'he quedat fliiipant....com pot ser que una trona tan cara no sigui segura al 100%? He vist on line que ara hi ha un vídeo oficial de Stokke avisant d'aquest perill i recomanant no deixar mai sols els nens dins de la trona...home, que he de ser prudent ja ho sabia, però vaja tela!
Vosaltres heu tingut aquest problema? El meu fill és moooolt mogut i ja me l'imagino fent aixo
Vosaltres heu tingut aquest problema? El meu fill és moooolt mogut i ja me l'imagino fent aixo

0blanca0 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 20, 2015 8:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El model que es veu al vídeo és moooolt antic, jo fa 4 anys que la tinc i ja és un model diferent, a més porta una peça que li has de posar a les potes per a que no tombi com al vídeo. Jo més que mogut, tinc un nen inquiet i el que feia era trepar per la trona fins que pujava i baixava sol, li vaig haber de treure el baby set..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |