Guarderia i no coneixo amb qui va
Guarderia i no coneixo amb qui va
Hola maques!!!
El meu nen va començar la guardería aquest setembre, tot i que ara mateix solament fa tres hores... no han fet ninguna reunió amb el nens ni res.... quan començarè a sapiguer amb qui nens va... als pares... no se.... a tenir una mica de relació...???
El meu nen va començar la guardería aquest setembre, tot i que ara mateix solament fa tres hores... no han fet ninguna reunió amb el nens ni res.... quan començarè a sapiguer amb qui nens va... als pares... no se.... a tenir una mica de relació...???
Re: Guarderia i no coneixo amb qui va
Hola,
La nostre llar, només ens han informat de la reunió general amb tots els pares que es fera a l’Octubre. De tota manera cada dia ens envien un email general explicant l’activitat del dia i em reportatge fotogràfic on pots veure mes o menys el teu fill que fa i si hi ha alguna cosa també hi ha l’agenda que apunten les coses.
I amb els pares dons a poc a poc el vas coneixent a mesura d’anar-los trobant quan vas a deixar hi ha recollir el petit...
Ara que si aquest tema et preocupa molt sempre pots demanar a la tutora audiència i reunir-te amb ella.
No se nomes et puc dir el funcionament de la nostre llar, suposo que totes mes o menys treballen igual no?
La nostre llar, només ens han informat de la reunió general amb tots els pares que es fera a l’Octubre. De tota manera cada dia ens envien un email general explicant l’activitat del dia i em reportatge fotogràfic on pots veure mes o menys el teu fill que fa i si hi ha alguna cosa també hi ha l’agenda que apunten les coses.
I amb els pares dons a poc a poc el vas coneixent a mesura d’anar-los trobant quan vas a deixar hi ha recollir el petit...
Ara que si aquest tema et preocupa molt sempre pots demanar a la tutora audiència i reunir-te amb ella.
No se nomes et puc dir el funcionament de la nostre llar, suposo que totes mes o menys treballen igual no?
Bones!
Els meus bessons tambe van comencar el setembre, la directora em va comentar que a finals d'octubre es fara una reunio per tots els pares. Ella vol esperar que tots els nens que ara fan adaptacio ho aceptin be i despres poder fer la reunio molt millor.
Nosaltres som d'olot i suposo que siguen una ciutat petita alfinal tots els pares ens coneixem, jo ela veig quan els vaig a portar o a buscar.
Per exemple els meus van amb els lactants i la veritat es que no he vist cap pare del grup dels meus nens.
Cada dia m'expliquen tot el que han fet, detalladament i per partida doble hehehehe per tan podeu imaginar a la hora que surto d'alla,pero n'estic molt contenta i sobretot molt tranquila.
Pero fa dies que em volta per el cap, saber si es fan amb altres nens, a veure si avui ho pregunto.
Els meus bessons tambe van comencar el setembre, la directora em va comentar que a finals d'octubre es fara una reunio per tots els pares. Ella vol esperar que tots els nens que ara fan adaptacio ho aceptin be i despres poder fer la reunio molt millor.
Nosaltres som d'olot i suposo que siguen una ciutat petita alfinal tots els pares ens coneixem, jo ela veig quan els vaig a portar o a buscar.
Per exemple els meus van amb els lactants i la veritat es que no he vist cap pare del grup dels meus nens.
Cada dia m'expliquen tot el que han fet, detalladament i per partida doble hehehehe per tan podeu imaginar a la hora que surto d'alla,pero n'estic molt contenta i sobretot molt tranquila.
Pero fa dies que em volta per el cap, saber si es fan amb altres nens, a veure si avui ho pregunto.
A la del meu fill van fer reunió amb tots els pares al juliol i al setembre amb les tutores pero reunió individualitzada. Jo m'estic amb ell una mica tant quan el porto con al recollir i sempre veig que fa amb els altres nens. Ho fan aixi amb les 3 franges d'edat. Sempre coincidim amb altres pares
A la del meu fill van fer reunió al juliol i abans de començar l'escola bressol, la primera setmana de setembre, ens van explicar tot el procediment. Trobo que és una bona forma de preparar als pares per confiar amb la mestra. respecte al primer dia, la meva dona va escriure al seu blog :
L’Iu ha anat a l’escola bressol amb el seu pare. Jo no hi he pogut anar i no he pogut evitar cert sentiment de culpa (totes les mames el tenim un moment o altre) i d’enveja, sana, amb el seu pare per poder gaudir amb ell d’aquests instants, d’un dia clau per al nostre fill i per nosaltres. Però el més important d’avui és que l’Iu s’ho ha passat d’allò més bé. Ha estat tota l’estona jugant amb les mil coses que té a la seva classe i no ha plorat gens.
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Vigileu amb certes llar d'infants privades... La relació família-escola ha de ser constant i normal. Que no us enganyin amb "filosofies seves"... he sentit grans bajanades i que no entenc com la gent les deixa passar. Mai he treballat a cap llar, però amigues que sí, m'han explicat coses horribles sobre la no-relació amb els pares (entre d'altres coses). Coses com: "Els pares no poden tenir comunicació amb la mestra del seu fill".
Doncs la nora va anar tot l'any passat i no vaig coneixer ningu ni nens ni pares jejeje sera perque es la segona pobreta pero vaja que tampoc es res imprescindible...
Doncs estic d'acord amb VespresVerds. La transparencia es fonamental. Jo estic molt contenta amb la escola bressol actual de la meva filla pero a la primera escola a on la vaig portar quan tenia 5 mesos vam tenir una mala experiencia; tot era secretisme: no sabíem qui era la tutora, no sabíem quants nens havia a la seva classe, no sabíem el que menjaba ni el nom de la empresa de catering i no et deixaven portar el dinar de casa. No et deixaven pasar de la porta del carrer de manera que no veies res de res. Al cap d'un mes, la vaig treure doncs aquesta filosofia no anava amb nosaltres. Per sort, amb la nova escola bressol vam encertar de ple. Aquesta primera escola bressol era caríssima i tot façana. Per falta d'experiencia en les visites previes abans de matrícular-la, no vam preguntar totes aquestes coses que ara ens semblen tant obvies. En conclusió, que la rel.lació pares-escola sí és imprescindible sota el meu parer.
Ostres, estic ben sorprès. La nostra, que és una escoal bressol pública, és supertransparent. Tenen moltes normes, però te les explqieun totes i perqu+e ho fan. Fins i tot ens passen articles pedgògics per continuar la tasca educativa també a casa. Nosaltres n'estem molts contents de l'escola bressol de l'Iu.
És clar, com ha de ser. Nosaltres no vam aconseguir plaça a la publica que hagues estat la nostra primera el.lecció. De tota manera estem molt contents amb la escola bressol a on va ara. Pero sí, s'ha d'anar amb compte al escollir escola bressol privada malauradament.
A veure jo entenc que el tema ha derivat.... el primer missatge diu que no coneix els nens que van amb la seva nena:
Suposo que el que vol dir es que els pares amb presses normalment no ens parem a xerrar a la sortida o a l'entrada i no coneixem els altres pares ni els nens. A l'escola bressol es dificil fer amistats perque els nens son molt petits.
Ely85 ha escrit:no han fet ninguna reunió amb el nens ni res.... quan començarè a sapiguer amb qui nens va
Suposo que el que vol dir es que els pares amb presses normalment no ens parem a xerrar a la sortida o a l'entrada i no coneixem els altres pares ni els nens. A l'escola bressol es dificil fer amistats perque els nens son molt petits.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
jo vaig començar a relacionar-me amb els pares dels companys de llar del marcel quan vaig començar a anar a un parque que hi ha aprop just al sortir de la llar.
Allà teníem més temps per a relacionar-nos entre nosaltres mentre els nens jugàven.
Allà teníem més temps per a relacionar-nos entre nosaltres mentre els nens jugàven.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |