triar llar d'infants barri la teixonera de barcelona
triar llar d'infants barri la teixonera de barcelona
Bon dia!!! Aquest és el meu primer tema obert!
Estic mirant quines escoles bressol o llar d'infants estan al voltant de casa i voldria saber opinions de pares.
Les públiques més properes són l'Albí, Xarlot i Galatea i de privades L'hortet, Flor de Neu, Gravi i Sant Gregori.
Gràcies!!!!
Estic mirant quines escoles bressol o llar d'infants estan al voltant de casa i voldria saber opinions de pares.
Les públiques més properes són l'Albí, Xarlot i Galatea i de privades L'hortet, Flor de Neu, Gravi i Sant Gregori.
Gràcies!!!!
- sargantana7
- :: puça

- Entrades: 31
- Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm
Re: triar llar d'infants barri la teixonera de barcelona
Hola Aescobro 7!
M´ha fet molta il·lusió quan he vist el barri d´on ets! Jo hi he viscut tota la vida fins fa pocs mesos que per motius de feina del meu marit ens hem traslladat fora de Barcelona. La meva filla va anar dos cursos a l´Hortet i sens dubte és la millor del barri!!! és com una família i la meva filla hi anava molt contenta, es notava que es sentia estimada al cole, són molt poquets nens, una relació molt personal i les mestres supermotivades, cada dia feien un munt d´activitats. A més tenen un hort molt xulo: la meva filla tenia una foto seva a la seva tomaquera, a la seva pebrotera, a les cebes,
i cada dia em feia baixar a l´hort a veure com anaven creixent, i després les portava a casa per sopar
. La veritat és que aquest últim curs abans d´anar al cole no ha pogut continuar pel trasllat i les trobem molt a faltar, com jo vaig deixar la feina pel trasllat ara està amb mi a casa.
De les altres escoles no et se dir molt: St. gregori la veritat és que no la conec i Gravi no se si hauran canviat però abans només agafaven nens a partir de 2 anys, és escola de grans no?. Galatea vem anar i les instalacions eren molt xules com totes les públiques però ens va semblar massa gran i a part vàries famílies no ens havien parlat massa bé. Flor de Neu la vaig veure i no em va fer el pes, tot i que és més econòmica.
Et desitjo sort en la decisió
M´ha fet molta il·lusió quan he vist el barri d´on ets! Jo hi he viscut tota la vida fins fa pocs mesos que per motius de feina del meu marit ens hem traslladat fora de Barcelona. La meva filla va anar dos cursos a l´Hortet i sens dubte és la millor del barri!!! és com una família i la meva filla hi anava molt contenta, es notava que es sentia estimada al cole, són molt poquets nens, una relació molt personal i les mestres supermotivades, cada dia feien un munt d´activitats. A més tenen un hort molt xulo: la meva filla tenia una foto seva a la seva tomaquera, a la seva pebrotera, a les cebes,
i cada dia em feia baixar a l´hort a veure com anaven creixent, i després les portava a casa per sopar
. La veritat és que aquest últim curs abans d´anar al cole no ha pogut continuar pel trasllat i les trobem molt a faltar, com jo vaig deixar la feina pel trasllat ara està amb mi a casa.De les altres escoles no et se dir molt: St. gregori la veritat és que no la conec i Gravi no se si hauran canviat però abans només agafaven nens a partir de 2 anys, és escola de grans no?. Galatea vem anar i les instalacions eren molt xules com totes les públiques però ens va semblar massa gran i a part vàries famílies no ens havien parlat massa bé. Flor de Neu la vaig veure i no em va fer el pes, tot i que és més econòmica.
Et desitjo sort en la decisió
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |