mirant cotxets...

Més qüestions.
nuria753
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 3:59 pm

mirant cotxets...

EntradaAutor: nuria753 » dg. gen. 06, 2008 11:21 am

Holaaa
estic de sis mesos i m'estic mirant cotxets, m'he llegit tooots els post de cotxets i estic mig convençuda de comprar-me el Mutsy "4rider ligth". Avui he anat al Palacio del Bebé i l'han ofert per:
- Xasis més cadira: 497
- Portabebes: 246
- Bossa: 78

El que m'ha agradat és que és molt lleuger, peró el trobo car perquè he vist que em sembla que era l'abril07 l'havia comprat per 635. El que faré és trucar al distribuidor a veure si el trobo més barat en algun altre lloc...

De totes maneres de tant mirar acabes amb una borratxera de cotxets increible! :r)

I si ho dic la veritat ja no sé si faig bé comprant un cotxet tant car si a la Chicco et venen les tres peces per mitat de preu :content:

L'únic que necessito és un cotxet de com a molt 60 cm d'ample (per que capiqui per la porta de casa :pandi: ) i que capigui al cotxe un golf (o sigui que el maleter no és gaire gran).

Que us sembla en coneixeu algun altre que tingui totes aquestes característiques? jajajajajajajaaaaaaaa i si pot ser que et faci la compra també jajajajajaja

Un petó a totes
carbassona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dg. gen. 06, 2008 7:30 pm

Nuria 753 jo et recomanaria el Jané Carrera Pro, perquè es plega com un paraigua i nosaltres que tenim un peugeot 206 ens hi cap perfectament, i suposo que per la porta també hi passarà.

Si no recordo malament crec que ens va costar aprop de 500 euros, més o menys. El que sé segur és que no va passar de 600, mira per donar-hi una ullada no hi perds pas res. I a més té una gran varietat de colors, que són molt divertits.

Però aixó si, has de ser tu i només tu la que trii el cotxet perquè la que el portarà més seràs tu i el teu home.

Espero que t'hagi ajuda't amb alguna cosa.

P.D: Ahhhhh per cert, no fa la compra aquest, em sap greu. neujor:-) xx:-D xx:-D neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Susanna
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dg. gen. 06, 2008 7:44 pm

Mira aquí, a veure què tal
http://www.cu-cut.com/tienda-puericultu ... th=113_129

Pots comprar per internet o anar a la seva botiga a Torelló

Ara no em dona temps de mirar-te més que el peke a començat a plorar...
ImatgeImatge
abril07
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 597
Membre des de: dg. oct. 22, 2006 7:38 pm

EntradaAutor: abril07 » dg. gen. 06, 2008 8:32 pm

Hola nuria 753, quin rotllo això de triar cotxet oi? em sembla que compris el que compris sempre hi trobaràs alguna pega!!

Nosaltres com dius tenim el Mutsy, i em va costar això però sense bossa, ni plastics per la pluja ni paraigües, o sigui aquest preu és del traveller, el chasis i la cadira. Però em sembla que ara el venen més car. Ara que hi penso, la funda de la pluja de la cadira si que hi anava.

A mi m'ha anat molt bé, és un cotxet molt maniobrable, amb una mà el condueixes, o més aviat amb 2 dits. Les rodes van molt fines i no costa gens d'arrosegar. Jo n'he provat d'altres d'amigues tipus vintage de la play i hi ha molta diferència. Però jo hi he trobat algunes pegues, que suposo que si m'hagues comprat un altre cotxet n'hagués trobat d'altres, però t'ho dic pq ho sàpigues. Tot hi que estic contenta de la compra, l'Adrià té 9 mesos i encara no me l'he canviat per cap d'aquests tipus mclaren.

Mira't bé això de les mides de les rodes, pq és un cotxet força ample de darrera, a vegades m'he trobat de no passar per alguna porta, poques, però val mé que te n'asseguris be.

Aioxò de que pesa poc, és una mica relatiu. Comparat amb altres pesa poc, però tela el que pesa sobretot quan hi poses la cadira. Pq quan el nen és petit plegues el xasis sol, però quan poses la cadira ho plegues tot alhora i aixecar-ho tot té tela.

Nosaltres també teniem un golf, i la veritat és que ocipa toooot el maleter, i costa una mica de posar. Tot depen dels cops que hagis de pujar i baixar del cotxe. Jo com a mínim pujo i baixo el cotxet del cotxe 4 cops, i parlant clar, et cagues amb el cotxet uns quans cops. I vaig pensar en canviar-lo per un dels petits uns quans cops. Per Ara ens hem canviat el cotxe, té el maleter molt més gros i ara estic contenta.

I l'última cosa és que ara l'Adrià gairbé no hi cap a la cadira pq és un pel estreta. Bueno si que hi cap però li va una mica justa ara que van tan abrigats. També t'haig de dir que el nen està hermós...baja que és molt gran.

També té moltes coses bones, que el fan un bon cotxet. Com això de la conducció. Si et toca un nens d'aquest que no vol anar amb cotxet i l'has de portar en braços, t'anirà de conya. Les rodes grosses van de conya per pujar i baixar ceres sense que el nen se n'enteri. La cadira té una capota molt grossa que va super bé tan a l'estiu com a l'hivern, protegeix molt. Es reclina molt, i se li aixequen els peus i fan unes sietes brutals. I el que a mi més m'agrada i he amortitzat més és que pots portar el nen de cares a tu i això trobo que va de conya, jo encara li porto gairebé cada dia. Com que els nens gairebé tots els 4 mesos ja van a la cadira trobo que son molt petits pq no els puguis veure.

El cotxet que també trobo que està molt bé és el quinny.

Vaja tela de rotllo que té fotut.............. espero haver-te ajudat i no haver liat molt la troca!! Sort!!!
ImatgeImatge

Imatge
nuria753

EntradaAutor: nuria753 » dl. gen. 07, 2008 10:40 am

Hola i gràcies pels consells qui fa anar el cotxet és qui ho sap més!
Sussana ara em miraré la web que em dius.
Carbassona també em miro el Carrera Pro de Jané la veritat és que els de Jané no me'ls he mirat gaire però si es plega com un paraigues val la pena mirar-s'ho!
abril07 osti gràcies per tota l'explicació! el que m'ha sobtat més és que el nen vagi just a la cadireta no sé si li passa a més gent això... clar depen de com sigui el nen! però és que la meva apunta a ser gran! je je l'altre dia em vaig fer una eco 4d i la va medir i segons la ecografa ja pesa 1 kg 300 grams, que segons ella està gairebé al màxim del que és normal! quin peaxo bebé!
o-o:) jejeje
Encara que ara anem de cara al bon temps i no aniran tan tapats això és una cosa a mirar-se perquè la veritat si no els has probat tots et semblen iguals!

Per una altra banda dius una cosa que l'altre dia la vam comentar amb el meu marit, l'altre dia vaig passar davant una guarderia i tots els cotxets semblaven lleugers tipo Maclaren o una cosa així. Vamos que no n'hi havia cap tipo Vintage de Casualplay. I vam pensar que al final tothom acava comprant cotxets més lleugers encara que semblin de nyigui nyogui perquè son més pràctics no?

Gràcies!
Susanna

EntradaAutor: Susanna » dl. gen. 07, 2008 11:11 am

Home, jo fa 3 anys i mig que vaig agafada a un vintage jejeje des que va nèixer en Joel i ara encara el porto amb l'Aleix!!
Per mi es ideal perque tinc 4 esglaons al portal de casa i amb un de tipus paraiguas no els puc pujar a pols perque se m'enganxen i vaig estar a punt de caure una vegada amb nen inclós.
Jo el que faig es que porto un de tipus paraigues al cotxe perque abulta menys (el vintage es un trasto enorme)
Jo tinc el vintage que es el de us diari, després tinc un chico y un... no recordo la marca, aquests 2 últims son de tipus paraigues. No m'agraden gens perque no tenen suspensió y vas pel carrer i el pobre nen va tota l'estona amb el tracatraca que deu ser incomodísim i jo també acabo amb els canells destroçats, a més el chicco es reclina molt poc i l'altre no es reclina, una meeeeeeeerda!!
Està clar que si has d'anar amunt i avall amb el cotxe i el maleter és petit necessites un de tipus paraigues, però agafa un que sigui bo (amb aixó no et puc aconsellar gaire)
ahhhh una altra cosa hiper mega important, si agafes un portabebés jo t'aconsellaria d'aquests que que porten una base, que no hagis de cordar i descordar cada vegada el cinturó de seguretat perque, al menys per mi, era la cosa més insoportable!!
ImatgeImatge
nuria753

EntradaAutor: nuria753 » dg. gen. 13, 2008 6:01 am

Hola nenes!!!
només us escric perquè al final ens hem quedat el bugaboo després de tant de rotllo ahir vam anar a comprar el carro i ens vam decidir pel bugaboo! dius no te res a veure amb el que em miraba dons no! però mira ...

Que bé ja tinc una cosa comprada! jejeje ja falta menys!

:carro:

Una abraçada! i gràcies pels consells!
Seti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. nov. 21, 2007 9:02 am

EntradaAutor: Seti » dg. gen. 13, 2008 12:56 pm

Hola guapis!!!!
Nosaltres després de tan mirar ens hem decidit xer la versió nova del casualplay dowton que ha sortit aquest 2008 amb aixó nou que li han incorporat..... l'Unisystem...... amb un sol clik adabtes el cuco el prima..... I tamb han millorat el sistema de rodatge de les rodes i el freno. I si ho mireu, han tret una gama de colors nous.... Xer mi, xulisims!!!!!!!!!!!!!!!!
Vinga noietes, fins aviadet.
menudetta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. oct. 09, 2007 8:21 pm
Contacta:

EntradaAutor: menudetta » dl. gen. 14, 2008 9:02 pm

Hola nuria753,alfinal has fet la millor eleccio,ja que el famos mutsy es un tros de mort eh!
el bugaboo no te res a veure pero es mes facil de plegar ,pessa menys,es mes estret.Enhorabona crec que has fet molt bona compra.Per cert,si et decideixes per comprar tambe el maxicosi,et recomano comprar-li la base que sempre queda lligada al cotxe,es molt mes practic. :gat:
io
nuria753

EntradaAutor: nuria753 » dt. gen. 15, 2008 9:53 am

Holaaa
ha dons no hi havia pensat amb la base del maxicosi ja m'ho miraré!
Gràcies pel consell!
Per cert em falta la bossa del carro i la del bugaboo no me la recomana ningú! quines teniu vosaltres? m'han parlat bé d'una samsonite i de les bosses de l'STOKE.

:pandi:
Susanna

EntradaAutor: Susanna » dt. gen. 15, 2008 2:56 pm

jo em vaig comprar la kitbag de Avent, jo es que mai la porto lligada al cotxet. Per anar pel poble porto només lo imprescindible al meu bolso o a sota del carro. La bosa només l'agafo si sortim fora.
Em va millor aixó perque a vegades també sortim amb el fular i m'és més cómode.
Et deixo la foto
Imatge
ImatgeImatge
miula
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: miula » dt. gen. 15, 2008 6:50 pm

hola!
nosaltres també mire el bugaboo i he sentit a dir que la bossa del cotxet no va massa bé... les que teniu bugaboo quina bossa utilitzeu??
a mi m'han ditde la marca skihop, però no sé on les venen...
algun consell???
Imatge
Imatge
miula

EntradaAutor: miula » dt. gen. 15, 2008 7:06 pm

per internet he trobat aquesta info sobre la bossa que m'han dit:

La única bolsa pañales que siempre te acompañará. Cuelga fácilmente del cochecito. Se convierte fácilmente en un bolso

La Skip-Hop Duo es la bolsa de pañales para padres modernos. Su innovador sistema de correas permite colgarla de cualquier cochecito
o llevarla como bolso.

Se acopla a cualquier manillar de forma rápida y fácil. Sus múltiples bolsos interiores permiten guardar todo lo que necesiten los padres.

Resistente al agua y muy fácil de limpiar, la Duo es definitivamente la bolsa pañales para la nueva era.

. Incluye cambiador resistente al agua
. Correas ajustables para llevarla
. Correas ajustables para colgarla del cochecito
. Gran bolsa trasera
. Dos compartimentos frontales
. Dos compartimentos laterales para biberón y móvil
. Compartimentos interiores con cremallera

a veure si puc adjuntar una foto...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dt. gen. 15, 2008 7:13 pm

nuria753 ha escrit:Hola i gràcies pels consells qui fa anar el cotxet és qui ho sap més!
Sussana ara em miraré la web que em dius.
Carbassona també em miro el Carrera Pro de Jané la veritat és que els de Jané no me'ls he mirat gaire però si es plega com un paraigues val la pena mirar-s'ho!
abril07 osti gràcies per tota l'explicació! el que m'ha sobtat més és que el nen vagi just a la cadireta no sé si li passa a més gent això... clar depen de com sigui el nen! però és que la meva apunta a ser gran! je je l'altre dia em vaig fer una eco 4d i la va medir i segons la ecografa ja pesa 1 kg 300 grams, que segons ella està gairebé al màxim del que és normal! quin peaxo bebé!
o-o:) jejeje
Encara que ara anem de cara al bon temps i no aniran tan tapats això és una cosa a mirar-se perquè la veritat si no els has probat tots et semblen iguals!

Per una altra banda dius una cosa que l'altre dia la vam comentar amb el meu marit, l'altre dia vaig passar davant una guarderia i tots els cotxets semblaven lleugers tipo Maclaren o una cosa així. Vamos que no n'hi havia cap tipo Vintage de Casualplay. I vam pensar que al final tothom acava comprant cotxets més lleugers encara que semblin de nyigui nyogui perquè son més pràctics no?

Gràcies!

Ei! Aquesta botiga és del meu poble!!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dt. gen. 15, 2008 8:11 pm

La bossa del Bugaboo l'has de portar al damunt, no està dissenyada per portar-la penjada al cotxet. De fet, ells diuen que no s'hi ha de penjar cap bossa al cotxet....
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
menudetta
Entrades: 69
Membre des de: dt. oct. 09, 2007 8:21 pm
Contacta:

EntradaAutor: menudetta » dt. gen. 15, 2008 8:37 pm

Holetes de nou!a veure,la bossa de bugaboo no esta dissenyada per portar al cotxet!es mes:quan us venen el cotxet us han d'avissar que si per casualitat el cotxet es trenca o es tomba no us entrara en garantia.Clar que nosaltres hem venut molts i mai ha passat res ,pero per si les mosques................... Hihan bosses molt bones de la marca avent o la skiphop.Es questio de gustos,si penseu penjar-la al cotxet jo em decantaria per la skiphop es reduideta i per tan evitareu carregar-la massa tot i que te prou cabuda eh! apa petunitus per totes neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
io
miula

EntradaAutor: miula » dj. gen. 17, 2008 8:43 am

sabeu on es poden comprar les bosses de la macra skiphop?
alguna la té? n'esteu contentes???
Imatge
Imatge
miula

EntradaAutor: miula » dj. gen. 17, 2008 11:20 am

sóc de girona, però molt sovint vaig a barcelona aixi que també ho podria mirar a alguna botiga de barcelona...

gràcies!! si algun dia anés a terrassa ja t'ho diria.
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::