Preu Bugaboo
Preu Bugaboo
Hola noies,
Volem comprar el Bugaboo camaleon, pro ens agradaria fer una comparativa de preus de diferents botigues...
M'ajudeu????
Volem comprar el Bugaboo camaleon, pro ens agradaria fer una comparativa de preus de diferents botigues...
M'ajudeu????

aneu amb compte!!!!!!!!!!!!!
Hola,a tots el que comprareu el bugaboo,aneu amb compte si us agrada el denim perquè la roba per color 

io
Nenes!!!!!
Ma germana el té i és genial!!!! El va utilitzar fins als 2 anys de la nena, en vermell i está nou (jo ja li he demanat)!!!!! Ara la meva nebodeta té 2 anys i mig i s'ha comprat una mclaren, pk el bugaboo plegat són 2 peçes i per la guarde li han dit que el penjen d'una barra i no se kina història més...
Ma germana el té i és genial!!!! El va utilitzar fins als 2 anys de la nena, en vermell i está nou (jo ja li he demanat)!!!!! Ara la meva nebodeta té 2 anys i mig i s'ha comprat una mclaren, pk el bugaboo plegat són 2 peçes i per la guarde li han dit que el penjen d'una barra i no se kina història més...
Jo avui l'he anat a mirar a la Maquinista, i he trobat una botiga on et fan un 5% de descompte si el demanes ara al gener. També val 829 i amb el descompte queda per 787,55 euros. La botiga es diu Carandra, i veig al paper que també està a les galeries maldà, al carrer mallorca 277, a diagonal mar i al gran via II.
M'han dit q triguen d'un a un mes i mig a enviar-lo.
M'han dit q triguen d'un a un mes i mig a enviar-lo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |