Com seure el nen al cotxet
Com seure el nen al cotxet
Hola noies!
Sabeu si hi ha alguna recomenació sobre quan és un bon moment per començar a seure el nen mirant cap endavant en la cadireta del cotxet de passeig?
Gràcies!
Sabeu si hi ha alguna recomenació sobre quan és un bon moment per començar a seure el nen mirant cap endavant en la cadireta del cotxet de passeig?
Gràcies!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: Com seure el nen al cotxet
Jo havia llegit que fins que no te la marxa adquirida, no seria bo posar-los de cara, per un tema de l'adquisició completa del control espaial o algo així (ho vaig llegir fa temps).
Igualment, això ja ho aniràs veient. La meva gairebé no va mai amb cotxet, i quan hi va, va mirant cap a nosaltres i té 27 mesos. Com a ventatves de tenir-lo mirant a tu és que l'estimules més el llenguatge i pots respondre abans cap a les seves necessitats.
La veritat és que la meva no té la necessitat d'anar cap a fora, va xerrant amb nosaltres i ja s'ho passa bé.
Igualment, això ja ho aniràs veient. La meva gairebé no va mai amb cotxet, i quan hi va, va mirant cap a nosaltres i té 27 mesos. Com a ventatves de tenir-lo mirant a tu és que l'estimules més el llenguatge i pots respondre abans cap a les seves necessitats.
La veritat és que la meva no té la necessitat d'anar cap a fora, va xerrant amb nosaltres i ja s'ho passa bé.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Hola
Dons suposo que també es depèn del cotxet , nosaltres tenim el McLaren XT i des del naixement que l’hem dut mirant en davant ( és la única opció que té) i perfecte
Dons suposo que també es depèn del cotxet , nosaltres tenim el McLaren XT i des del naixement que l’hem dut mirant en davant ( és la única opció que té) i perfecte

Hola,
el nostre primer cap als 9 mesos, quan ell treia el cap i li interessava més i no plorava al no veure'ns. I el segon és més inquiet i hi va des dels sis o set mesos. Li agrada més mirar endavant. De fet, al carro de la compra acaba mig girat per mirar cap endavant. Ho troba més interessant.
el nostre primer cap als 9 mesos, quan ell treia el cap i li interessava més i no plorava al no veure'ns. I el segon és més inquiet i hi va des dels sis o set mesos. Li agrada més mirar endavant. De fet, al carro de la compra acaba mig girat per mirar cap endavant. Ho troba més interessant.
- Anna Maria

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Bones!
Jo crec que ja t'ho "demanarà" ell, quan es giri per mirar. Mentrestant, deixa'l de cara a vosaltres.
Abraçades,
Anna Maria
Jo crec que ja t'ho "demanarà" ell, quan es giri per mirar. Mentrestant, deixa'l de cara a vosaltres.
Abraçades,
Anna Maria
Sí, jo opino el mateix, si ell no t'ho demana no cal. El meu odiava anar en cotxet, i cap els 5 mesos vam provar de posar-lo cap endavant i problema solucionat, li encantava.
Gràcies per les respostes, noies!
El cas és que a la meva nena de 5 mesos li agrada molt poc el cotxet, no sol aguantar més de 20 minuts sense queixar-se, i havia pensat que potser és que s'avorreix i la cosa podria canviar si li poso mirant cap endavant...
El cas és que a la meva nena de 5 mesos li agrada molt poc el cotxet, no sol aguantar més de 20 minuts sense queixar-se, i havia pensat que potser és que s'avorreix i la cosa podria canviar si li poso mirant cap endavant...
- Anna Maria

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
San78 ha escrit:Gràcies per les respostes, noies!
Doncs prova-ho, a veure com respon al tema, cada nen es un mon. Ja t'ho farà saber si no li agrada, la veuras nerviosa o plorant o girant-se cap a darrere!
abraçades,
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |