Del cuco a la cadireta
Del cuco a la cadireta
Hola! tinc un nen de 4 mesos que és força gran, pesa 7,545 kg i medeix 67 cm, encara el porto al cuco, però el veig incòmode, com si estigués encaixat...i de vegades es queixa...
M'estic plantejant posar-lo ja a la cadireta, però m'han dit que és massa petit, que té l'esquena immadura encara i que millor allargui fins al 6 mesos, penseu que és aviat??
gràcies!
M'estic plantejant posar-lo ja a la cadireta, però m'han dit que és massa petit, que té l'esquena immadura encara i que millor allargui fins al 6 mesos, penseu que és aviat??
gràcies!

- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Re: Del cuco a la cadireta
Doncs potser depèn de la cadireta, no? Si és reclinable i hi queda estirat, o pràcticament estirat no ha d,haver-hi cap problema... El que és dolent per a l,esquena és que l,obliguis a anar assegut si no té la musculatura preparada.
Hola Julieta! A la meva nena li vaig haver de passar a la cadireta de cotxe als 4 mesos per la raó que tu dius, ja que pesava també més de 7 kg i el cuco li quedava ja massa just; això sí, en comptes de posar-la totalment incorporada, la porto reclinada com si estigués al maxi-cosi, per exemple, i quan ja s'aguanti assaguda la posaré més "recta"
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
bones!
a mi em va passar igual, i el vaig posar a la cadireta a la posició més reclinada, que quedava com en la posició de tumbona.
Abraçades,
Anna Maria
a mi em va passar igual, i el vaig posar a la cadireta a la posició més reclinada, que quedava com en la posició de tumbona.
Abraçades,
Anna Maria
Conec moltíssims casos, el meu també, de pas de cuco (entenc que vols dir el cabasset on va completament pla) a la cadireta amb 4 mesos. Senzillament se'ls queda massa petit i estret i se'ls veu negitosos. Jo crec que la solució és la cadireta en la posició més reclinada possible i pots fer servir un reductor (si no el té la marca de la cadireta, un d'universal) perquè vagi amb el cap una mica més subjecte i en una posició més còmoda. Això sí, amb la cadireta sempre posar l'arnés de seguretat.
Ara bé, si et refereixes a passar a una cadireta tipus paraigua... jo buscaria alguna cosa entre mig, ja que estan pensades per nens que ja seuen sols, a més van de cara a la marxa i és millor que de moment et vegi a tu només.
Ara bé, si et refereixes a passar a una cadireta tipus paraigua... jo buscaria alguna cosa entre mig, ja que estan pensades per nens que ja seuen sols, a més van de cara a la marxa i és millor que de moment et vegi a tu només.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |