les mares amb o sense "apego"

Més qüestions.
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

les mares amb o sense "apego"

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 18, 2016 6:14 pm

http://m.huffpost.com/es/entry/8978112?

Que en penseu daquest article?
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: les mares amb o sense "apego"

EntradaAutor: garota » dl. gen. 18, 2016 6:48 pm

Jo estic criant i educant el meu fill amb sentit comú. No segueixo guies, ni em considero que pertanyo a cap grup. Segueixo el meu instint, des que va néixer el meu marit i jo, que seguim el seu ritme, anem fent sobre la marxa, assaig-error i no cremant etapes, gaudint de cada pas, de cada mes, i poc a poc les coses surten.
Sí que hem fet pit fins els 2 anys perque així ens hi hem trobat, per alguna cosa o altra no deslletavem, ho hem gaudit, seguim dormint tots 3 a la mateixa ha itació perquè estem a gust, li hem donat trossos des de l'inici de l'alimentació complementària però no per seguir el BLW, sinó perquè ell no volia res triturat, l'eduquem a casa, no va a l'escola bressol,anirà a l'escola directament, però quan juga a passar llenties d'un pot a l'altre a la cuineta, no n'hi dic "traspasse de lentejas método Montesori" , senzillament juga que és el que litoca fer. Jo també crec ques'han posat massa noms a massa coses, i hi ha massa informació i pressió social.
Un consell a les mares primerenques o futures mames, seguiul'instint i allunyeu-vos de les pressions socials. Feu el que creieu que heu de fer, escolteu al vostre nadó i tot serà més fàcil. No cal entrar en una guerra entre mares...
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. gen. 18, 2016 7:19 pm

Tota mare cria amb "apego", així que és absurd.
El que si és cert, és que existeixen diferents tipus d'aferrament: segur, insegur i evitatiu.
Per no fer alguna de les "màximes" de la anomenada "criança amb apego" no significa que no es crii amb apego. La suma dels nostres actes amb els nostres fills són els que determinarán el tipus d'apego que sorgeix. És quelcom més profund que teta/biberó, collit/no collit, purés/Blw...
Però totes les mares crien amb apego. Així que l'article el trobo absurd perque ja va equivocat des del principi.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
niona2013
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 19, 2013 9:17 am

EntradaAutor: niona2013 » dl. gen. 18, 2016 8:23 pm

L'article diu precisament això no? Que totes criem amb apego....diu que el que és absurd és discriminar-nos com a dones per la manera de criar els nostres fills...
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. gen. 27, 2016 3:24 pm

Estic d'acord amb tu niona2013 jo crec que article en si el que diu es que no hi ha un model de mare perfecte que totes som diferents i que escollir unes tendencies o altres no ens fa millors o pitjors ni estimar mes o menys als nostres fills

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::