AJUDA!HORES DE LACTANCIA
AJUDA!HORES DE LACTANCIA
HOLA, SOC NOVA AL FORUM, HE TINGUT UNA NENA PRECIOSA Y QUEDA NOMES 1 MES PER TORNAR A LA FEINA...ESTIC ATACADA!!
VOLIA UNA MICA DE AJUDA, AVEURE SI ALGUNA PERSONA POT AJUDARME! COM VA AIXO DE LAS HORAS DE LACTANCIA?DURANT CUANT DE TEMPS ES?Y SI HO AGAFO TOT SEGUIT, CUANTS DIAS SON?
GRACIAS

ALBA ES EL MEJOR REGALO QUE ME HA DADO LA VIDA
crec que és 1h diaria durant 20 setmanes i si ho compactes em sembla que són 2 setmanes i mitja.

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Hola guapa!
Tens una hora cada dia fins que la nena tingui 9 mesos. Aquesta hora és enmig de la jornada o la pots dividir en dues mitges hores. Si vols posar-la al principi o al final de la jornada en teoria només és mitja hora però moltes empreses et deixen fer-la sencera i treballar 7 hores.
Lo de compactar-les només es pot fer si l'empresa hi està d'acord. Per a fer-ho hauries de contar tots els dies que has de treballar fins que la nena tingui 9 mesos i comptar una hora per dia. El total d'hores que et surtin ho divideixes per les 8 hores d'una jornada laborat i tindràs els dies sencers que et toquen per allargar la baixa (surten entre 2 i 3 setmanes).
Si ho fas així, quan et reincorpores ja ho fas a jornada complerta.
Sento no haver contestat abans, no havia vist el missatge. Si tens algun dubte, pregunta, no sé si m'he explicat bé.
Tens una hora cada dia fins que la nena tingui 9 mesos. Aquesta hora és enmig de la jornada o la pots dividir en dues mitges hores. Si vols posar-la al principi o al final de la jornada en teoria només és mitja hora però moltes empreses et deixen fer-la sencera i treballar 7 hores.
Lo de compactar-les només es pot fer si l'empresa hi està d'acord. Per a fer-ho hauries de contar tots els dies que has de treballar fins que la nena tingui 9 mesos i comptar una hora per dia. El total d'hores que et surtin ho divideixes per les 8 hores d'una jornada laborat i tindràs els dies sencers que et toquen per allargar la baixa (surten entre 2 i 3 setmanes).
Si ho fas així, quan et reincorpores ja ho fas a jornada complerta.
Sento no haver contestat abans, no havia vist el missatge. Si tens algun dubte, pregunta, no sé si m'he explicat bé.
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |