AJUDA!HORES DE LACTANCIA

Més qüestions.
ELIYALBA
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. gen. 10, 2008 2:13 pm

AJUDA!HORES DE LACTANCIA

EntradaAutor: ELIYALBA » dj. gen. 10, 2008 2:28 pm

:koala: HOLA, SOC NOVA AL FORUM, HE TINGUT UNA NENA PRECIOSA Y QUEDA NOMES 1 MES PER TORNAR A LA FEINA...ESTIC ATACADA!!
VOLIA UNA MICA DE AJUDA, AVEURE SI ALGUNA PERSONA POT AJUDARME! COM VA AIXO DE LAS HORAS DE LACTANCIA?DURANT CUANT DE TEMPS ES?Y SI HO AGAFO TOT SEGUIT, CUANTS DIAS SON?
ALBA ES EL MEJOR REGALO QUE ME HA DADO LA VIDA
nurma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1953
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:13 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: nurma » dt. feb. 05, 2008 11:31 am

crec que és 1h diaria durant 20 setmanes i si ho compactes em sembla que són 2 setmanes i mitja.
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=35&t=4959
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
DALMI
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:04 am

EntradaAutor: DALMI » dv. feb. 08, 2008 4:25 pm

Hola guapa!

Tens una hora cada dia fins que la nena tingui 9 mesos. Aquesta hora és enmig de la jornada o la pots dividir en dues mitges hores. Si vols posar-la al principi o al final de la jornada en teoria només és mitja hora però moltes empreses et deixen fer-la sencera i treballar 7 hores.

Lo de compactar-les només es pot fer si l'empresa hi està d'acord. Per a fer-ho hauries de contar tots els dies que has de treballar fins que la nena tingui 9 mesos i comptar una hora per dia. El total d'hores que et surtin ho divideixes per les 8 hores d'una jornada laborat i tindràs els dies sencers que et toquen per allargar la baixa (surten entre 2 i 3 setmanes).

Si ho fas així, quan et reincorpores ja ho fas a jornada complerta.

Sento no haver contestat abans, no havia vist el missatge. Si tens algun dubte, pregunta, no sé si m'he explicat bé.
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dv. feb. 22, 2008 12:10 pm

hola dalmi, he vist la vostra conversa i tinc un dubte: jo començo a treballar dilluns però és un contracte de substitució per baixa de maternitat fins que ella torni, que serà al novembre. Tinc dret en un contracte com aquest a l'hora de lactancia o has d'estar fixe?
merci :content:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::