Emportar-se cadireta de cotxe a l'avió
Emportar-se cadireta de cotxe a l'avió
Hola!
En breu faré una ruta per Anglaterra i llogarem un cotxe.
Em fa por que em donin una cadireta a favor de la marxa i que sigui dolenta, li vagi gran, etc...
Estic pensant emportar-me la meva (Klippan Kiss 2)
Però, com la transporto i la protegeixo pq no es trenqui/perdi?
És gratuit el transport o he de comprar una maleta de mà? (Viatjo amb Vueling i Monarch)
Moltes gràcies!
En breu faré una ruta per Anglaterra i llogarem un cotxe.
Em fa por que em donin una cadireta a favor de la marxa i que sigui dolenta, li vagi gran, etc...
Estic pensant emportar-me la meva (Klippan Kiss 2)
Però, com la transporto i la protegeixo pq no es trenqui/perdi?
És gratuit el transport o he de comprar una maleta de mà? (Viatjo amb Vueling i Monarch)
Moltes gràcies!
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Re: Emportar-se cadireta de cotxe a l'avió
Hola, nosaltres just ahir vam tornar de viatge i em vaig endur la cadira del cotxe i el cotxet.
No se si totes les companyies tenen les mateixes condicions, vam volar amb Ryanair i els bebès fins a 2 anys poden portar dos accessoris de bebè i una bossa de mà gratis.
Vam facturar la cadira de cotxe i el cotxet i ens ho van posar en una cinta especial on en tenen mes cura i ens van dir que viatja a la bodega.
Nosaltres no vam tenir cap problema ni a l'anada ni a la tornada. Sort!
No se si totes les companyies tenen les mateixes condicions, vam volar amb Ryanair i els bebès fins a 2 anys poden portar dos accessoris de bebè i una bossa de mà gratis.
Vam facturar la cadira de cotxe i el cotxet i ens ho van posar en una cinta especial on en tenen mes cura i ens van dir que viatja a la bodega.
Nosaltres no vam tenir cap problema ni a l'anada ni a la tornada. Sort!
Moltes gràcies per respondre.
La vau embolicar o transportar en alguna funda especial pq no s'embrutés o fes malbé?
Nosaltres volem amb Vueling i a la seva web diu que:
Equipaje:
El equipaje del bebé formará parte de tu mismo equipaje. Por otro lado puedes facturar, sin coste, un total de 2 piezas (cochecito, cuco o cuna). Dentro de estas dos piezas, quedará excluida la silla de bebé para automóvil (deberás añadirlo como un bulto o bien, formará parte de los 23kg. de tu equipaje contratado o incluido en algunas de nuestras tarifas), aunque si podrás facturar sin coste un alzador.
Hi ha gent que diu que no els hi van posar problemes, però com posa això...els hi he escrit però no responen.
La vau embolicar o transportar en alguna funda especial pq no s'embrutés o fes malbé?
Nosaltres volem amb Vueling i a la seva web diu que:
Equipaje:
El equipaje del bebé formará parte de tu mismo equipaje. Por otro lado puedes facturar, sin coste, un total de 2 piezas (cochecito, cuco o cuna). Dentro de estas dos piezas, quedará excluida la silla de bebé para automóvil (deberás añadirlo como un bulto o bien, formará parte de los 23kg. de tu equipaje contratado o incluido en algunas de nuestras tarifas), aunque si podrás facturar sin coste un alzador.
Hi ha gent que diu que no els hi van posar problemes, però com posa això...els hi he escrit però no responen.
- carpe diem
- Contacta:
Pel que entenc, amb vueling si que has de pagar la facturació de la cadira de cotxe, no la fan constar com a accessori de bebè. També diu que el seu equipatge constara com a teu... jo amb Ryanair era molt diferent, ella amb el seu bitllet podia pujar gratis a l'avio dos accessoris i la seva bossa.
Jo no vaig enbolicar de cap manera el cotxet i la cadireta, anava sola en la cinta especial i no va passar res
Jo no vaig enbolicar de cap manera el cotxet i la cadireta, anava sola en la cinta especial i no va passar res
Si, és com dius.
El que no entenc es que si Vueling permet portar dos peces pel bebé, que mes els hi dona si es un bressol o una maleta amb roba, és a dir, si porto la cadireta de coche ben embolicada, l'obriran per comprobar que no és un bressol? No té cap sentit la veritat...
El que no entenc es que si Vueling permet portar dos peces pel bebé, que mes els hi dona si es un bressol o una maleta amb roba, és a dir, si porto la cadireta de coche ben embolicada, l'obriran per comprobar que no és un bressol? No té cap sentit la veritat...
- carpe diem
- Contacta:
Doncs no té sentit no... realment la cadira de cotxe es un accessori pel bebè,però pinta que te'l faran pagar.
I embolicar-la? Com la vols embolicar la cadireta? Realment no cal...
Ja has mirat a la web si tens la possibilitat de resoldre aquests dubtes online? Jo amb Rynair tenia un xat en directe on una agent et contesta les preguntes que tens.
I embolicar-la? Com la vols embolicar la cadireta? Realment no cal...
Ja has mirat a la web si tens la possibilitat de resoldre aquests dubtes online? Jo amb Rynair tenia un xat en directe on una agent et contesta les preguntes que tens.
Els hi he escrit 2 cops i sempre em responen com si parlés amb un robot, em diuen les mides i pes de l'equipatge permès i no nombren la cadireta...
El que hem pensat es facturar la cadireta de passeig i entrar a l'avio amb la Klippan, com té el sistema de rodes...a veure que passa....això en el cas que a la cua de facturació ens posin problemes.
He pensat embolicar-la amb paper de bombolla per evitar cops i brutícia.
El que hem pensat es facturar la cadireta de passeig i entrar a l'avio amb la Klippan, com té el sistema de rodes...a veure que passa....això en el cas que a la cua de facturació ens posin problemes.
He pensat embolicar-la amb paper de bombolla per evitar cops i brutícia.
- carpe diem
- Contacta:
Jo es que parlava en directe amb una persona i m'aclarava tots els dubtes.
No se, prova-ho així com dius, espero que tinguis sort!
No se, prova-ho així com dius, espero que tinguis sort!
Gràcies, ja t'explicaré!
Cap problema! vaig dir que el cotxet eren dos peces, la cadireta i el maxicosi i no em van dir res 

- carpe diem
- Contacta:
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |