DNI del nadó (fotografia)
DNI del nadó (fotografia)
Hola a totes! Estem mirant de fer el DNI a la nostra filla, que té gairebé 5 mesos.
Una de les coses que s'ha de portar és una fotografia de mida 32 x 26 mm, amb fons uniforme blanc i llis, de cara i amb el cap totalment descobert (i sense ulleres de vidres foscos o qualsevol altra peça de roba que pugui impedir o dificultar la identificació de la persona).
Alguna de vosaltres li ha fet el DNI al seu fill/a? L'heu portat a un fotògraf professional? Li heu fet la foto a casa? Com ho fan per a que s'aguanti assegut/da i miri al davant? I per a que no es bellugui?
Moltes gràcies!
Una de les coses que s'ha de portar és una fotografia de mida 32 x 26 mm, amb fons uniforme blanc i llis, de cara i amb el cap totalment descobert (i sense ulleres de vidres foscos o qualsevol altra peça de roba que pugui impedir o dificultar la identificació de la persona).
Alguna de vosaltres li ha fet el DNI al seu fill/a? L'heu portat a un fotògraf professional? Li heu fet la foto a casa? Com ho fan per a que s'aguanti assegut/da i miri al davant? I per a que no es bellugui?
Moltes gràcies!
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: DNI del nadó (fotografia)
Nosaltres l'hem fet als dos a fotògraf d'aquests que fan fotos DNI. l'asseus com pots aguantant-lo tu des de sota, per la part de la panxa i ja està 
Jo li vaig fer DNI amb 10 mesos i vam anar a un fotograf q fa fotos per dni. La vam asseure tamboret i nosaltres l'aguantavem. Li va fer molt rapid.
Al nen li van fer un book i vaig aprofitar la foto qe tenia per fer el DNI.
Nosaltres vam posar una manta blanca a terra, el vam estirar i vam fer la foto. Va costar q mirés, però la postura ja estava.
Nosaltres amb 3 mesos i mig, li va fer un fotograf profesional mentre nosaltres l aguantavem sentats al terra, en un moment i molt bé
Jo l'hi vaig fer quan tenia 15 dies. Vam anar a una botiga de fotos i la van posar com van poder sobre un tamboret i jo mig amagada l'agafava per darrere del clatell.
Nosaltres li vam fer al néixer, i també en un fotògraf professional. El tenia jo assentat a la falda, però jo estava de costat i la mà a l'esquena per aguantar-lo, i així jo no apareixia en la fotografia.
Nosaltres a casa, amb una manta blanca al darrera fent de fons. Va quedar una mica grisa i al Fotoprix un noi molt apanyat ens la va retocar una mica perque quedes mes blanc i va quedar perfecte.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |