Taxis amb cadireta per a nadons a l'aeroport de BCN?

Més qüestions.
farbalà
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 4:33 pm

Taxis amb cadireta per a nadons a l'aeroport de BCN?

EntradaAutor: farbalà » dl. març 07, 2016 2:30 pm

Bon dia,

El dijous arribo a l'aeroport de Barcelona amb la meva filla de 3 mesos. No portaré maxi-cosi, només cotxet, i necessito agafar un taxi per anar a la Universitat Autònoma. Algú sap si em serà fàcil trobar un taxi que porti cadireta per a nadó o si a l'aeroport podré trucar-ne un? o si és més fàcil reservar-ne un ara? i sabeu si un taxi reservat pot costar molt car? I és més barat reservar un taxi de Barcelona o millor d'un lloc més proper a l'Autònoma?

Gràcies si em podeu ajudar!
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Taxis amb cadireta per a nadons a l'aeroport de BCN?

EntradaAutor: Nime » dl. març 07, 2016 2:37 pm

Jo et recomano que reservis amb antelació, els taxis, si en porten, acostumen a portar per a nens més grans. Així t'assegures que quan arribis tens el taxi amb la cadireta. Tema preu, les tarifes són oficials si es tracta de taxi i no de servei de transport, t'han de cobrar per trajecte.

Jo et recomano aquesta empresa de Sant Cugat; http://www.exceltaxisantcugat.cat/es/
Imatge
farbalà

EntradaAutor: farbalà » dl. març 07, 2016 6:33 pm

Gràcies, Nime, segurament reservaré abans, aleshores, per anar més segura :ok:
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dl. març 07, 2016 6:52 pm

Hola,

reserva, sobretot. Nosaltres vam tenir un problema amb l'amic que ens venia a recollir, i una feinada trobar un taxi amb cadireta grup 0 o 1. Sort que al final va poder arribar l'amic. No n'hi ha. Avisa amb temps o pillaràs.
farbalà

EntradaAutor: farbalà » dt. març 08, 2016 8:08 am

Gràcies Jellwill2! Segur que reservaré, llavors!!!
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dt. març 08, 2016 8:50 am

És un tema no resolt... Els taxistes en general son reacis a portar seients infantils aparatosos. Un entrebanc més que ens trobem en aquest país per anar per la vida amb nens.

La nostra experiència: reserva sobretot, però també assegura't que realment es comprometen a portar la cadireta que necessites (especificant kilos de la nena, etc.). Si aconsegueixes que es comprometin per escrit, millor. Nosaltres algun cop que hem hagut d'anar de casa a l'aeroport amb les nenes, hem reservat i quedat d'acord per telèfon, i després s'ha presentat el taxi sense cadiretes. Ens ha passat un parell de cops, amb empreses diferents, que publiciten específicament aquest servei. Com que en aquell moment has d'agafar un avió i no et sobra el temps, acabes acceptant fer el trajecte amb les nenes a la falda... Una mala jugada, i sembla que força freqüent.

Per cert, ja sé que no soluciona res per criatures de 3 mesos, però sí per més grans: hi ha uns taxis que son un model de Mercedes que porta incorporat als seients de darrere un dispositiu per extreure'n un elevador, com els que es fan servir per a nens grans, que després queden agafats amb el cinturó normal. Fa un temps en vam agafar un a Zaragoza. El taxista ens va explicar que n'estava encantat perquè li permetia portar segurs els nens sense haver de portar trastos extra. La veritat és que ens va semblar una molt bona idea, s'hauria de generalitzar!
farbalà

EntradaAutor: farbalà » dc. març 09, 2016 7:43 am

Gràcies! M'esteu donant la informació que necessito. Tot i que he calculat una mica de marge, no tindré gaire temps per trobar-me amb grans problemes... Així ho preparo tot bé.

neukiss-)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::