Hamaca plegable
Hamaca plegable
Bones,
El meu petit de 3 mesos es passa estonetes a l hamaca. En voldríem comprar una de plegable per endur-nos de vacances a l estiu i que també aprofitarem els caps de setmana.
Alguna forera me n pot recomanar alguna?
Gracies!
El meu petit de 3 mesos es passa estonetes a l hamaca. En voldríem comprar una de plegable per endur-nos de vacances a l estiu i que també aprofitarem els caps de setmana.
Alguna forera me n pot recomanar alguna?
Gracies!
Re: Hamaca plegable
Et recomano la babybjorn. Queda ben plana plegada i és molt lleugera. A més als petits els sol agradar pel balanceig que fa. Jo tenia una hamaca que feia molt bulto i la vaig canviar per la babybjorn precisament per això, per dur-la amunt i avall.
Gràcies per la ràpida resposta
L he mirada per Internet i té bona pinta.
L he mirada per Internet i té bona pinta.
Babybjorn va molt bé! Per wallapop i pàgines de 2a mà n'hi ha i de més baratetes, jo vaig comprar una 2a per casa dels avis
Jo també et recomano la babybjorn, va molt bé. I com t'han dit queda totalment plegada.
Jo, com les companyes, també et recomano la Babybjörn. Nosaltres tenim aquesta i una Jané que ens van deixar, i no hi ha color! A part que la Babybjörn queda totalment plegada, va amb una funda amb nansa que fa més fàcil portar-la d'un lloc a l'altre. Nosaltres la prenem si anem d'hotel, a casa dels amics... No pesa gens.
Jo tinc la babybjorn i encantada. Me la van regalar pel nen i le aprofitat per la nena tambe
Semblem les hooligans de la babyjorn
jo també la recomano. Lleugera i còmode. Al primer ens van deixar una fisherprice i ara ens han deixat una babyjorn i no hi ha color.
jo també la recomano. Lleugera i còmode. Al primer ens van deixar una fisherprice i ara ens han deixat una babyjorn i no hi ha color.- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Doncs jo també et recomano la Babybjorn! Simplement és genial, només puc dir meravelles.
A més nosaltres la vam amortitzar moltíssim, al nen li encantava i la va fer servir fins ben bé els 2 anys i mig, ara ja està a mans de la meva germana per quan li toqui a ella... hehehehehe
A més nosaltres la vam amortitzar moltíssim, al nen li encantava i la va fer servir fins ben bé els 2 anys i mig, ara ja està a mans de la meva germana per quan li toqui a ella... hehehehehe
Claríssim! Buscaré una Babyjorn.
Aquest cop hi ha unanimitat!
Gràcies a totes
Aquest cop hi ha unanimitat!
Gràcies a totes
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |