Dubtes mides Matrix de Jané

Més qüestions.
Annia86
Entrades: 2
Membre des de: dj. maig 12, 2016 11:24 am

Dubtes mides Matrix de Jané

EntradaAutor: Annia86 » dj. maig 12, 2016 11:37 am

Hola a tothom!

Estic mirant cotxets i tinc dubtes amb el que, de moment, més m'agrada: l'epic de Jané amb el cucu Matrix Light 2. He llegit crítiques sobre que el Matrix és molt estret i en casos de nens grans a partir dels 3 mesos ja no hi queben... Algú té aquest cotxet amb aquest cuco i podria compartir amb mi la seva experiència? Seria de gran ajuda!

Moltes gràcies!!
Canetenca
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 11:15 am

Re: Dubtes mides Matrix de Jané

EntradaAutor: Canetenca » dj. maig 12, 2016 4:17 pm

Hola Annia86,

Jo vaig comprar el Matrix Light 2 amb el cuco que es feia cadireta de cotxe amb isofix i el meu fill va estar fins els 5 mesos aproximadament. Després ja va passar a la cadireta del Matrix. La veritat és que si que es fa petit molt ràpid pel dia a dia, però com a cadireta de cotxe va estar fins els 9 mesos més o menys.
Annia86
Entrades: 2
Membre des de: dj. maig 12, 2016 11:24 am

EntradaAutor: Annia86 » dj. maig 12, 2016 5:10 pm

Gràcies per la teva resposta! Si vas poder fer servir el cucu fins als 5 mesos no està malament, i llavors ja és un bon momen per passar-los a la cadireta. Tindré en compte la teva experiència, gràcies!
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

EntradaAutor: Hadda » dj. maig 12, 2016 8:50 pm

Nosaltres mes o menys.... als 4 mesos la vam passar a la cadira, q amb la posició estirada anava genial. I el cuco el seguir utilitzant per al cotxe fins als 7-8 mesos. El problema no el vam tenir per estret sinó perque la nena es molt alta. Però jo el recomano 100%! Molt facil i còmode de portar... i el nostre va anar molt per montanya!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::