Guarderia + PLORS!!!

Més qüestions.
lluneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. des. 03, 2006 10:16 am
Ubicació: Alt Empordà

Guarderia + PLORS!!!

EntradaAutor: lluneta » dl. gen. 21, 2008 9:15 am

Hola noies!!!
En Jan el dia 12 cumplià 1 anyet!!!
I porta desde els 9 mesos anant a la guarderia, i desde llavorens no hi ha dia que al entrar no plori.... (es posa vermell i de tots colors), i quan el vaig a recollir i em veu pasa exactament ho mateix...
Al principi creia que era nomal... Però és normal que encara plori quan el porto... no es queda tranquil com els altres nens, quan em veu marxar.... es com si el matesin!!!! Jo me'n vaig amb el cor en un puny!!!
Les monitores em diuen que és normal que hi ha nens que els hi costa més... PERÒ ES QUE JA HAN PASSAT 4 MESOS!!!!
Quan està allà es veu que la primera mitja hora o l'hora se la passa plorant però que despres està bé.. que plora quan veu els pares que deiexen els nens o els venen a recollir...
A algú li ha passat???
Alguna experiència similar??
Hi ha algo que pugui fer jo??
Esic fent algo malament??

AJUDA SIUSPLAU!!!

gRÀCIES
Imatge

Imatge
juditha
:: granota
:: granota
Entrades: 238
Membre des de: dv. gen. 04, 2008 1:13 pm
Ubicació: Rubí

guarderia+plors

EntradaAutor: juditha » dl. gen. 21, 2008 10:14 am

Hola Lluneta!!

En primer lloc no et preocupis. Jo tinc dos fills i tant a l' un com l' altre els ha costat molt adaptar-se a la guarderia. La meva filla no només plorava sinó que cada dia vomitava, llavors d'un dia per l'altre, ja no va plorar més.

El meu fill, que ara ha començat l' escola, també va plorar molts mesos i ara va la mar de content.

Cada nen té un ritme d' adaptació diferent, però tots s' acaben adaptant i passant-s'ho la mar de bé.

És important que el nen no et vegi preocupada i que el portis contenta, encara que per dintre no ho estiguis. Li has de parlar de les coses bones que farà a l' escola, i sobretot que a tú no et vegi trista, ja que a vegades, sense voler, els transmetem les nostres pors i sentiments.

Espero haver-te ajuda't. Ja veuràs que qualsevol dia hi anirà molt content.

Una abraçada :elefant:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 21, 2008 2:26 pm

aquí en parlen, a mi em va agradar molt..

http://criaryamar.com/Aprendizaje-infan ... -cole.html

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::