ni gateja, ni s'aixeca, ni res de res...

Més qüestions.
galarina
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

ni gateja, ni s'aixeca, ni res de res...

EntradaAutor: galarina » dt. feb. 05, 2008 7:27 pm

Doncs sí, la meva reineta té quasibé 10 mesets i no es mou del seu lloc. Ja sé que em direu que cada nen és un món, però si penso en el seu germà... (als 7 mesos ja gatejava, i als 10 estava dret tot el sant dia, als 11 acabats de fer ja va començar a caminar...!!)
La Bet es queda asseguda a terra i no vol saber res ni de gatejar ni de caminar...

Algú més es troba igual?

:camio:
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
.
.

Re: ni gateja, ni s'aixeca, ni res de res...

EntradaAutor: . » dt. feb. 05, 2008 7:41 pm

galarina ha escrit:Doncs sí, la meva reineta té quasibé 10 mesets i no es mou del seu lloc. Ja sé que em direu que cada nen és un món, però si penso en el seu germà... (als 7 mesos ja gatejava, i als 10 estava dret tot el sant dia, als 11 acabats de fer ja va començar a caminar...!!)
La Bet es queda asseguda a terra i no vol saber res ni de gatejar ni de caminar...

Algú més es troba igual?

:camio:

Igual, igual no, pero Galarina,... estigues tranquila!,...el David va començar a gatejar als 9..i ara tot just controla més i ja te ganes de provar què tal és aixó de caminar, pero no et pensis, que va al seu ritme...La seva cosineta ja camina i te 4 setmanes més que ell, diu mil paraules i fa de tot...ahir tenia una gallina de juguet a la ma, me la dóna i em diu: COC COC!!!
Li dius on tens el naaaaaaaaaaaaaaaas? i se'l toca la tia! Fa mil coses i el David gues de gues...

Les comparacions són odioses....millor no preocupar se

Un petonàs!
Immami
Entrades: 1886
Membre des de: dc. gen. 30, 2008 4:20 pm
Contacta:

EntradaAutor: Immami » dt. feb. 05, 2008 8:19 pm

La meva aina encara és molt petita, però la filla d'una cosina era molt similar. Allà la deixaven, allà es quedava i van estar molt preocupats, em consta. Amb un any i mig es va començar a destapar i ara és un neguit. No pateixis, tothom té el seu ritme
Imatge
Imatge
Imatge
Susanna
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dt. feb. 05, 2008 9:41 pm

vinc a donar-te suport i a dir-te que el meu Aleix tampoc no gateja ni s'aixeca ni res de res, aixó sí, no sé com s'ho fa, però el deixo a un lloc i apareix a l'altre punta.
Tranquil·la, que tot arriba i després ja s'ens haurà acabat la tranquil·litat jajaja
<:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-<
ImatgeImatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dc. feb. 06, 2008 7:58 am

jo no vaig gatejar, i vaig començar a caminar als 15 mesos.

sempre he estat una mica vaga....
ImatgeImatge
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dc. feb. 06, 2008 2:13 pm

sobretot no t'tavalis i passa de les comparacions!!!!!!!

l'altre dia a gimnas erem 4 nens (d'entre 9 i 11 mesos) i cadascuna era un mon
1 caminava, corria com si tingues 2 anys... una passada
1 gatejava poc a poc i anar fent (l'Amalia)
1 es girava i aixecava el cul... pero no es movia del lloc
1 no es movia gens.... mirava i mirava

t'asseguro que tots els nens caminen algun dia i quan menys els forcem millor per ells!
jochechita
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am

EntradaAutor: jochechita » dc. feb. 06, 2008 3:51 pm

WOLAS!!
EL MEU FILL AMB DEU MESOS NO TENIA CAP INTENCIÓ DE GIRAR-SE, AIXECAR-SE DEL LLIT, I QUAN ESTAVA SENTAT LI HAVIEM DE POSAR DARRERA COIXINS PERQUE QUEIA COM UN SAC.
PER LO DEMÉS ERA UN NEN DIGUEM-NE "NORMAL" PERÒ A NIVELL MOTRIU LI VEM DETECTAR AQUEST RETARD.
LI VAIG COMENTAR A LA GUARDE I EM VAN DONAR L´ADREÇA D´UN CENTRE D´ESTIMULACIÓ PRECOÇ PER TAL DE DETERMINAR SI TENIA UN RETRÀS MADURATIU A NIVELL MOTRIU, EN EL NOSTRE CAS EN MARC NO TENIA RES A NIVELL NEUROLGIC, NI CAP PROBLEMA FISIC QUE LI IMPEDIS FER EL DESENVOLUPAMENT CORRECTE PER A LA SEVA EDAT.
SI ES VERITAT QUE CADA NEN TÉ EL SEU RITME, PERÒ TAMBÉ EM DE TENIR EN COMPTE QUE CADA ETAPA TÉ UN "TERMINI" I QUE A DIFERENTS MESOS HAURIEN D´ESTAR ASSOLIDES.
JO ET DIRIA QUE LA OBSERVIS, QUE FEU EXERCICIS AMB ELLA PER ESTIMULAR- LA I ENFORTEIXI ELS MUSCLES.....I SINÓ COMENTA-LI AL PEDIATRA, JO TAMBÉ LI VAIG DIR.
UN PETÓ
jochechita

EntradaAutor: jochechita » dc. feb. 06, 2008 3:52 pm

AHHH! EN MARC VA CAMINAR AMB UN ANY I 8 MESOS.....
CASI NÁ
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dc. feb. 06, 2008 5:36 pm

jo no et puc parlar de primera mà, però t'explico el cas de mon germà, que segurament no té res a veure amb el vostre, però mira, tot són pistes...

mon germà va tenir un "problema" (bé, el teu suposo q encara és petit com per dir-ne "problema", no?) similar amb el seu petit, i el van portar a l'osteòpata, i resulta que del naixement li havia quedat pinçada alguna cosa a l'esquena que l'impedia posar-se a gatejar... li van fer una estrebada d'aquestes d'osteòpata i tachán... ara va més content que un gínjol!
Imatge
Imatge
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dc. feb. 06, 2008 6:38 pm

no crec que arribi a un extrem molt greu tampoc. Ara comença a desplaçar-se amb el cul, és a dir, la deixem asseguda a terra i es mou (sobretot endarrera) impulsant-se amb les mans. S'aguanta asseguda des dels 6 mesos i perfectament, sense cap ajuda.
No sé, potser és que la comparo amb el germà i clar... ja sé que les comparacions són odioses, però és inevitable!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
jochechita

EntradaAutor: jochechita » dc. feb. 06, 2008 6:45 pm

GALARINA!! HOLA MACA I COMPANYIA :ok:

NO COMPARIS...MAI!!!
JO HE TREBALLAT MOLT ANYS A LLARS D´INFANTS I HE TINGUT TUTORIES INTERMINABLES SOBRE AQUEST TEMA...ES QUE EL GRAN AIXÓ NO HO FEIA...ES QUE PATATIM...
CADA NEN TÉ EL SEU CARACTER I LA SEVA EVOLUCIÓ, MIRA, EN MARC NO VA CAMINAR FINS L´ANY I 8 MESOS, NO VA GATEJAR I EL POC QUE VA GATEJAR HO FEIA PITJOR QUE PODIA....AMB UNA CAMA EN DINS I ASENTAT...S´HO COMPLICAVA MOLT...
NO T´ANGOIXIS PERQUE NO ES NECESSARI, PENSA QUE LA TEVA FILLA NO ES EL SEU GERMÀ, TOT I QUE ENS COSTA NO COMPARAR...

FELICITATS PER AQUESTS DOS PATUFOS TAN MACOS QUE TENS!! :-D
mainadaabord
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dj. feb. 07, 2008 12:17 pm

galarina, guapa, no ho havia vist...

nosaltres no gategem ni caminem ni res de res...

tothom em diu q és estrany q no faci res d'això, però jo no em vull preocupar.

ara sempre contesto: és q la meva filla pensa molt i molt i té la ment molt ocupada. No es poden fer 2 coses alhora. jajajajajaj!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::