GINENATAL

Més qüestions.
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

GINENATAL

EntradaAutor: Plufi » dv. feb. 08, 2008 5:59 pm

Hola noies!

Aalgu li han donat ginenatal com a complement vitaminic per l'esgotament?

Q tal va?
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
mamarnau_tgn
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dv. feb. 08, 2008 6:53 pm

a mi després de parir tb em van donar un complex vitaminic que es deia algonatal.... CALCINATAL i no em va anar bé ni malament, vull dir que no vaig notar res en cap sentit....potser hauria estat encara més casada si no m'ho hagués pres.... i m'ho vaig prendre mentre vaig donar el pit i una mica més, uns 7 mesos

no va malament prendre vitamines i minerals, no?
ImatgeImatge Imatge
jochechita
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am

EntradaAutor: jochechita » dv. feb. 08, 2008 7:01 pm

hola plufi :pandi: :elefant: :girafa: :cabra: :cangui: :lleo: :koala:

quan em vaig quedar embaraçada del meu primer fill, el ginecoleg només vaig anar a la primera visita em va receptar calcinatal, 2 pastilles cada dia, no vaig notar res perque son vitamines ,pero durant l´embaraç no vaig tenir cap mancança de res.

ara que anem a buscar un germanet , m´ha fet prendre acid fòlic i en quan em quedi que comeci amb el calcinatal. :globus:
Noe
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dv. feb. 08, 2008 7:28 pm

Jo fins les 20 setmanes em vaig estar prenent GINENATAL FORTE. Però no em van pas dir q fos pel cansament, era com un complex vitamínic q duia de tot (àcid fòlic, calci, ferro, iode...). La llevadora em va dir que després de veure els resultats d'ara el segon trimestre, si estic baixa d'alguna cosa doncs me'l tornarà a donar.
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 08, 2008 8:26 pm

això ho recepten si veuen que hi ha alguna mancança després dels análisis, o ho donen a destajo només per estar embarassades? no es una mica bèsia medicar-se sense tenir-ne cap necessitat, ni que siguin "vitamines"?

nuse, potser estic dient una tonteria eh? es que se'm fa raro....
Noe
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dv. feb. 08, 2008 8:31 pm

A mi m'ho va fer prendre la llevadora quan vaig anar a la primera visita, deixant l'àcid fòlic. Però jo crec q és com qualsevol suplement d'aquests de ferro... per prevenir anèmia, no? Nuse...
Imatge
Imatge
esterilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: esterilla » ds. feb. 09, 2008 9:22 pm

a mi durant l'embaràs em van donar l'acid folic i ferro per separat. despres d¡haver parit, em van fer pendre el gine natal tota la quarentena i em va anr bé perquè estava una mica fluixa... vaig perdre força sang.

Això és un reforç que no fa mal... t'ho donen si els anàlisis surten baixos. durant l'embaràs és molt important que mengeu equilibrat i bones sopetes de la mama... així us sortirant nadons ben boniquets... us confeso que no em faria res tornar a estar embaraçada amb la meva panxota
Imatge
Imatge Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. feb. 09, 2008 10:06 pm

.,
JO PENSO QUE AIXO ES UN NEGOCI. JA SE SAP QUE NO FA CAP MAL, PERO SEGUR QUE EN MOLTS CASOS NO CAL. TENIM UNA DE LES DIETES MES EQUILIBRADES DEL PLANETA. A MOLTS ALTRES LLOCS QUE MENGEN MOLT PITJOR LA MAJORIA DELS NENS NEIXEN BE
aran00
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dj. ago. 16, 2007 11:20 am

EntradaAutor: aran00 » dc. feb. 13, 2008 2:46 pm

.,

Jo em vaig prendre el ginenatal desde gairebé els 2 mesos de quedar-me embaraçada (abans havia pres acid fòlic) i estic molt contenta perque vaig arribar molt be de tot al final de l'embaraç.

Després de tenir la meva nena vaig continuar un mes més prenen-t'ho per recuperar-me del part.

Un peto.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::