GINENATAL
GINENATAL
Hola noies!
Aalgu li han donat ginenatal com a complement vitaminic per l'esgotament?
Q tal va?
Aalgu li han donat ginenatal com a complement vitaminic per l'esgotament?
Q tal va?
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
a mi després de parir tb em van donar un complex vitaminic que es deia algonatal.... CALCINATAL i no em va anar bé ni malament, vull dir que no vaig notar res en cap sentit....potser hauria estat encara més casada si no m'ho hagués pres.... i m'ho vaig prendre mentre vaig donar el pit i una mica més, uns 7 mesos
no va malament prendre vitamines i minerals, no?
no va malament prendre vitamines i minerals, no?
- jochechita
- :: lleona

- Entrades: 923
- Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am
hola plufi
quan em vaig quedar embaraçada del meu primer fill, el ginecoleg només vaig anar a la primera visita em va receptar calcinatal, 2 pastilles cada dia, no vaig notar res perque son vitamines ,pero durant l´embaraç no vaig tenir cap mancança de res.
ara que anem a buscar un germanet , m´ha fet prendre acid fòlic i en quan em quedi que comeci amb el calcinatal.
quan em vaig quedar embaraçada del meu primer fill, el ginecoleg només vaig anar a la primera visita em va receptar calcinatal, 2 pastilles cada dia, no vaig notar res perque son vitamines ,pero durant l´embaraç no vaig tenir cap mancança de res.
ara que anem a buscar un germanet , m´ha fet prendre acid fòlic i en quan em quedi que comeci amb el calcinatal.

Jo fins les 20 setmanes em vaig estar prenent GINENATAL FORTE. Però no em van pas dir q fos pel cansament, era com un complex vitamínic q duia de tot (àcid fòlic, calci, ferro, iode...). La llevadora em va dir que després de veure els resultats d'ara el segon trimestre, si estic baixa d'alguna cosa doncs me'l tornarà a donar.
-
VisitantVi
- esterilla
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
- Ubicació: Camp de Tarragona
- Contacta:
a mi durant l'embaràs em van donar l'acid folic i ferro per separat. despres d¡haver parit, em van fer pendre el gine natal tota la quarentena i em va anr bé perquè estava una mica fluixa... vaig perdre força sang.
Això és un reforç que no fa mal... t'ho donen si els anàlisis surten baixos. durant l'embaràs és molt important que mengeu equilibrat i bones sopetes de la mama... així us sortirant nadons ben boniquets... us confeso que no em faria res tornar a estar embaraçada amb la meva panxota
Això és un reforç que no fa mal... t'ho donen si els anàlisis surten baixos. durant l'embaràs és molt important que mengeu equilibrat i bones sopetes de la mama... així us sortirant nadons ben boniquets... us confeso que no em faria res tornar a estar embaraçada amb la meva panxota
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]