Esterilitzar bibis fins quan?
- Biscuit2000
- :: rateta

- Entrades: 153
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 8:16 am
Esterilitzar bibis fins quan?
algú sap fins quan cal esterilitzar els bibis?
-
VisitantVi
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
es veu que la . te raó, però els vaig esterilitzar fins esl 7 o 8 mesos del nen
però no te sentit per diverses raons:
- si n'esterilitzes més d'un, un cop has obert lesterilitzador, tant el bibi que treus com els/s que es queden a dins, ja no són esterils
- un cop menja farinetes, fruita.... que ho esterilitzes? no, doncs....
- les tetes, s'esterilitzen?... más de lo mismo....
però no te sentit per diverses raons:
- si n'esterilitzes més d'un, un cop has obert lesterilitzador, tant el bibi que treus com els/s que es queden a dins, ja no són esterils
- un cop menja farinetes, fruita.... que ho esterilitzes? no, doncs....
- les tetes, s'esterilitzen?... más de lo mismo....
Estic d'acord que els nens estan sempre llepant coses que no estan netes però la diferencia amb els biberons és que si no es netegen del tot bé poden quedar restes de menjar on poden créixer bacteris. Jo l'únic que esterilitzo és el llevallets i si li donés biberó també ho faria. Us passo un tros d'un document que està a la web de la OMS
La contaminación microbiológica de los alimentos es una de las causas principales de la diarrea infantil. Los biberones son una ruta importante de
transmisión de patógenos debido a que es difícil mantenerlos limpios. En una zona peri-urbana del Perú el 35% de las tetinas de biberones analizadas resultaron positivas para E. coli, un indicador de contaminación fecal y el 31% de los tés servidos en biberones estuvo contaminado con E. coli
comparado con sólo el 2% de los tés servidos en tazas (Black y col., 1989).
La contaminación microbiológica de los alimentos es una de las causas principales de la diarrea infantil. Los biberones son una ruta importante de
transmisión de patógenos debido a que es difícil mantenerlos limpios. En una zona peri-urbana del Perú el 35% de las tetinas de biberones analizadas resultaron positivas para E. coli, un indicador de contaminación fecal y el 31% de los tés servidos en biberones estuvo contaminado con E. coli
comparado con sólo el 2% de los tés servidos en tazas (Black y col., 1989).
Jo vaig utilitzar l'esterilitzador fins els 4 mesos de les nenes, pero realment les noies tenen raó no val gaire la pena perque un cop treus els bibes de l'esterilitzador ja tenen contacte amb l'aire i ja no están esterilitzador, pero si t'has de quedar més tranquila doncs utilitza'l i ja esta. Jo a la que van començar a menjar papilles ja ho vaig deixar estar i ara rento els bibes, tetines i xumets al rentaplats i queden com nous.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |