Coixí "anti-vuelco"

Més qüestions.
brinsijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dt. feb. 05, 2008 11:32 pm

Coixí "anti-vuelco"

EntradaAutor: brinsijan » dt. feb. 12, 2008 2:54 pm

Ei , sabeu fins quan se'ls hi ha de posar el coixí per no donar-se la volta ? es que al ppi el pediatre ens deia que cada cop que els posem a dormir els posem d'un costat diferent .
però ara amb 6 mesos i sobretot la nena , mou el cap d'un costat a l'altre i no sé que fer , si es important que cada cop que la posi a dormir sigui cap a un costat diferent (diuen que si no se'ls hi pot deformar el cap).

Què en sabeu d'això? o com ho heu fet vosaltres?
nunu
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 11:35 am

EntradaAutor: nunu » dt. feb. 12, 2008 3:20 pm

Hola brinsijan!

Jo tinc un nen de 4 anys i una nena de 1 any i mig, i a cap dels dos els hi vaig posar cap coixí d'aquests... i cap dels dos tenen el cap deformat ;-) , el que sí que recomanen es donar-li la volta a la cuna..., jo com la tenia tocant a una pared el que feia era posar-los per exemple una setmaneta al capçal del llit i l'altre setmana el cap a on teníen els peus la setmana anterior, ... no sé si m'he explicat bé...

A veure si alguna mami de per aquí té aquest coixí i et pot explicar més :ok:

Un petonet i salut!!!
merce
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » dt. feb. 12, 2008 3:25 pm

Nosaltres al principi el feiem servir més que res perquè el Marçal era molt petitó i nosaltres ens sentiem més segurs. És cert que el seu cap era (i encara és) molt tou, i això ens va ajudar a cambiar-lo cada vegada de costat.

Des dels 3 mesos ja no l'hem fet servir, més que res perquè no tenia cap utilitat, i ara ell mentre dorm va canviant el cap de costat per tant ell mateix ja va regulant els costats. A més, no li agrada gens està de costat (està panxa amunt i va girant el cap) i al final era un engorro el coixí
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dt. feb. 12, 2008 4:04 pm

coixí antivuelco? mare de deu senyor! quants "catxivatxes" que s'inventen per treure'ns els calers!

pero si als 6 mesos els nens no paren quiets ni dormint! segur que acaben eniant el coixí a la xina d'una patada als 5 minuts d'estar al llit.
ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::