DUBTES
DUBTES
Hola noies! Tinc un dubte, bueno, en realitat molts, però us vull preguntar sobre un parell de coses:
1- Quan vau passar de la talla 1 de panyals a la talla 2? El meu nen pesa 4.100Kg i encara li poso la talla 1, està malament?
2- Ara porto el matrix totalment estirat a la part de darrera del cotxe (Gruo 0) i el que vull saber és quan puc posar-lo una mica aixeca't (Grup 0+) i en direcció ontrària a la marxa, a partr de quin pes o quants mesos.
Moltes gràcies guapes!
1- Quan vau passar de la talla 1 de panyals a la talla 2? El meu nen pesa 4.100Kg i encara li poso la talla 1, està malament?
2- Ara porto el matrix totalment estirat a la part de darrera del cotxe (Gruo 0) i el que vull saber és quan puc posar-lo una mica aixeca't (Grup 0+) i en direcció ontrària a la marxa, a partr de quin pes o quants mesos.
Moltes gràcies guapes!

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
- Biscuit2000
- :: rateta

- Entrades: 153
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 8:16 am
jo li poso talla 2
Hola Nurma!
La meva nena té un mes i 12 dies i vaig canviar-li els bolquers de talla 1 a talla 2 als 4,2 Kg. Els de la talla 2 van de conya i ademés tens paquets de 100 que surten molt més econòmics.
En l'altre tema no et puc ajudar pq jo faig servir el Rebel pro pel cotxe.
La meva nena té un mes i 12 dies i vaig canviar-li els bolquers de talla 1 a talla 2 als 4,2 Kg. Els de la talla 2 van de conya i ademés tens paquets de 100 que surten molt més econòmics.
En l'altre tema no et puc ajudar pq jo faig servir el Rebel pro pel cotxe.
Gracies per lo dels bolquers, crec que quan s'acabin els que tinc de la talla 1 ja passare als de la talla 2.
Pero el rebel pro el poses en direcció contrària a la marxa o va totalment estirat?
Pero el rebel pro el poses en direcció contrària a la marxa o va totalment estirat?

Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Per anar bé diuen que les hi has de posar un kilo abans del que toca.... però suposo que depèn del crio, si veus que li apreta a les cuixetes, o a la panxa, tot i que no sigui per kilos, posa-li una talla més... també depèn molt de la marca.... i hi ha vegades que ni els dodot poden amb les caquetes líquides que surten per tots els costats..............
Hem alletat 19 mesos!
prova amb polvos d'oxigen actiu (kalia o neutrex oxigeno activo) deixant-ho amb remull amb els polvos on hi ha la taca, jo ho vaig descobrir de la canastreta del caprabo i per les taques de caca va prou bé, amb tot, però, ara quan travessa la roba, si no puc rentar-ho al moment intento almenys posar-ho amb aigua a la pica del lavabo, perquè si ho treus ràpid després marxa bé...
Hem alletat 19 mesos!
Liula ha escrit:Per anar bé diuen que les hi has de posar un kilo abans del que toca.... però suposo que depèn del crio, si veus que li apreta a les cuixetes, o a la panxa, tot i que no sigui per kilos, posa-li una talla més... també depèn molt de la marca.... i hi ha vegades que ni els dodot poden amb les caquetes líquides que surten per tots els costats..............
Liula perdona però no ho he entés, si la talla 2 és de 3-6kG quan dius que li hauria de posar al nen?
I sobre l'altre qüestió que em dieu? Ara porto el matrix totalment estirat a la part de darrera del cotxe (Gruo 0) i el que vull saber és quan puc posar-lo una mica aixeca't (Grup 0+) i en direcció contrària a la marxa, a partr de quin pes o quants mesos.

Bé, potser amb les talles petites no és tan així, però per exemple, els del número 3 normalment es posen a partir dels 9 kg doncs als vuit ja els hi pots posar.... i per tant si els del 2 van de 3 a 6, a partir de 3kg ja li pots posar, ja..... És una mica el que et deia, ves provant segons si li queda marcat o té fugues o el que sigui....
Ah, i si vols canviar però encara et queden bolquers del número 1 acaba'ls però els propers jo ja els compraria del número dos.. o compra'n del dos i guarda't els de l'1 que et queden per posar-li en moments que saps que no tardaràs gaire a canviar-lo de nou.
Jo el que faig és que els que veig que no li agafen tan bé (perquè són d'una altra marca o perquè li van una mica petits) els hi poso quan sé que estem per casa o quan no tardaré gaires hores en canviar-lo... i si anem a passejar o a la nit li poso els que sé que l'agafen millor.... és que entre casa dels meus pares, i dues marques diferents al final tens bolquers de dos o tres tipus i talles..
Ah, i si vols canviar però encara et queden bolquers del número 1 acaba'ls però els propers jo ja els compraria del número dos.. o compra'n del dos i guarda't els de l'1 que et queden per posar-li en moments que saps que no tardaràs gaire a canviar-lo de nou.
Jo el que faig és que els que veig que no li agafen tan bé (perquè són d'una altra marca o perquè li van una mica petits) els hi poso quan sé que estem per casa o quan no tardaré gaires hores en canviar-lo... i si anem a passejar o a la nit li poso els que sé que l'agafen millor.... és que entre casa dels meus pares, i dues marques diferents al final tens bolquers de dos o tres tipus i talles..
Hem alletat 19 mesos!
Ai, per lo altre suposo que al matrix en algun lloc o altre et posarà els kilos a partir dels quals ho recomanen, però la cadireta, per exemple, a nosaltres ens posa a partir dels 9 kg i ja fa gairebé dos mesos que li portem i com un rei, li vam posar quan pesava quasi vuit kilos i ara estem a 8.7, si encara esperéssim i anés al maxi-cosi aquell ens floriríem.... jo el que veig és que has d'anar provant i fer una mica el que tu creguis oportú... pots provar i si va millor , genial, i sinó, tornes a lo d'abans...
Hem alletat 19 mesos!
cada marca em sembla que fa mides diferents........ nosaltres fem servir de la dodot la talla 3 a la nit i de dia fem servir els de la huggies de la talla 4 i no es que sigui una nena rodoneta, ja sabeu que es peso pluma......i de la carrefour fins fa dos dies feiem la 3 tambè però se m`han acabat i tiro dels que tinc fins que li posi la 4.....
- Biscuit2000
- :: rateta

- Entrades: 153
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 8:16 am
sentit contrari a la marxa
El rebel pro el porto en sentit contrari a la marxa. El rebel pro es grup 0 i l'he de portar així (sentit contrari de la marxa) fins que la nena pesi 9 Kg que aleshores li podré comprar una cadira de cotxe de les que van en sentit normal de la marxa. Suposo que tu portes el matrix estirat que ocupa tot l'espai del darrera del cotxe.
Moltes gràcies noies per explicar-me les vostres experiències.

- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
A mi sempre m'ha anat molt bé tenir bolquers a casa de la propera talla. Així si dubto, abans de comprar els de la mateixa talla, provo els de la talla següent i veig com li van.
Pel que fa a la cadira. Nosaltres encara no hem canviat! La Mariona és petita. El meu marit diu que com més temps pugui anar al revés, millor. Jo trobo que ja hauríem de fer el canvi.
Pel que fa a la cadira. Nosaltres encara no hem canviat! La Mariona és petita. El meu marit diu que com més temps pugui anar al revés, millor. Jo trobo que ja hauríem de fer el canvi.
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
tema paquets, a ull.... però mirant que siguin del seu pes, clar!
quan veig que li comencen a anar justos, compro un paquet dels de la talla més gran i si encara li van massa grans, tornem a l'anterior una mica més de temps
tema cuco: el nostre cuco nomes podia anar estirat del tot i vam comprar una cadireta grup 0-1 pq va arribar unpunt que es recolzava en els colzes i aixecava el troc... el vei pel retrovisor!
el que passa és que el vam posar en el sentit de la marxa abans dels 9 kgs per dues raons: pq el meu cotxe és petit i em costava molt posar el nen a la cadireta si estava muntada en el sentit contrari, el cinturó em barrava el pas! i pq el nen aguantava cap i tronc perfectament.
quan veig que li comencen a anar justos, compro un paquet dels de la talla més gran i si encara li van massa grans, tornem a l'anterior una mica més de temps
tema cuco: el nostre cuco nomes podia anar estirat del tot i vam comprar una cadireta grup 0-1 pq va arribar unpunt que es recolzava en els colzes i aixecava el troc... el vei pel retrovisor!
el que passa és que el vam posar en el sentit de la marxa abans dels 9 kgs per dues raons: pq el meu cotxe és petit i em costava molt posar el nen a la cadireta si estava muntada en el sentit contrari, el cinturó em barrava el pas! i pq el nen aguantava cap i tronc perfectament.
TOTXO ha escrit:Nurma, et refereixes a que portes el bebé com si anés amb cuco?
Nosaltres no teniem cuco i fem servir una cadireta tipu maxi cossi. Des del primer dia que la vam posar allà i ens va dir el pediatra que no hi havia problema, això si... han d'anar en sentit contrari a la marxa fins que aguanten el cap o pesen uns kg determinats que et posarà a les instruccions de la cadireta.
petonets!!!!!!!
Si, és com un cuco però amb la diferència que aquest té 4 posicions no només d'estirat, i és per això, que no se quan el puc canviar per portar-lo una mica aixecat i en sentit contrari a la marxa, perquè a la enganxina del matrix posa estirat com a grup 0 fins a 10 kg i aixecat, com a grup 0+ per a - 13kg i aixo no m'ho aclareix res.
Així tu des del principi l'has portat en sentit contrari i com no és un cuco una mica aixecat oi?
Moltes gràcies!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |