Enquesta: Bolquers de roba o els de sempre?

Més qüestions.

Bolquers de Roba o els de sempre (tipus "Dodot")?

De roba
8
11%
Tipus Dodot, Huggies, etc...
52
70%
Combino els dos tipus
14
19%

Vots totals: 74
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » ds. feb. 16, 2008 2:48 pm

Mira, ja sé que no són ecològics i tot. Però què vols que et digui. Només em faltaria rentar a bolquers!!!!

Crec que aìxò dels bolquers de roba està superadíssim, i no veig la necessitat de fer anar al nen mullat i encetat tot el dia. Pel mateix argument hauríem de portar nosaltres els "panyos" de l'àvia per la regla, .... i va ser que no!!!!!!
esterilla
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: esterilla » ds. feb. 16, 2008 3:02 pm

tens tota la raó nurieta... tampoc hauriem de fer servir la rentadora i la secadora ( estic enamorada d'ella)

els que van molt bé són els dodot etapas que són més baratos que els altres dodots (liberty i ativity) jo compro els box de 148 i surten a 25 €
Imatge
Imatge Imatge
angaju
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. nov. 17, 2006 9:44 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: angaju » ds. feb. 16, 2008 3:26 pm

Jo no se que faria sense els bolquers Dodot, no vull ni imaginar-me tenir que utilitzar bolquers de roba amb dues baldufes com tinc, estaria tot el dia netejant bolquers!!! I mira ho sento molt si no són ecológics, hi ha tantes coses que no són ecológiques i es fan servir, que no penso sacrificar el culet de les meves nenes i el temps que els hi puc dedicar d'estar amb elles en comtes d'estar rentant bolquers, per ser més ecológica.

Jo també utilitzo el dodot etapas, per una la talla 3 i per l'altre la talla 4 i porten el culet impecable i sempre sequet. <:-< :-)(-:

ImatgeImatge
Ayrs
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » ds. feb. 16, 2008 3:46 pm

Qui ho diu que amb els bolquers de roba van amb el cul mullat?? Que us penseu que no es canvien? Sacrifici del culet? Per Déu, si no hi ha comparació entre tenir la pell en contacte amb cotó o amb cel·lulosa.

Jo per la regla tampoc utilitzo ni compreses de tirar ni tampax, sinó la copa, que per cert fa que compreses i tampax quedin superadísimes, jejje.

Ah, i rentar-se, es renten a la lavadora com tot, ja ha dit crec que la Bruna que li porten 15 minuts. No sé, de pas poseu-li roba també de tirar i també us estalviareu temps de rentar per poder estar amb ella!!!

A mi em sembla molt bé que cadascú utilitzi els bolquers que vulgui, pero ojo que, en la meva opinió, les raons que s'han donat no son gaire encertades.
ImatgeImatge
Imatge
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » ds. feb. 16, 2008 4:10 pm

Jo encara no soc mare, però és un tema que també m'interessa molt. La veritat és que m'estic plantejant provar els de roba, però igual que la reina, no tinc gaire informació i ho trobo complicat... A més això de fer més rentadores em fa una mica d pal... ?-)
Imatge
Imatge
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » ds. feb. 16, 2008 4:35 pm

Sempre en pots tenir un parell o tres que no et suposen més rentadores i mira, cada vegada que n'utilitzes un, això que estalvies i un que deixes de llençar. Que t'agraden, en compres més, que no, doncs no.
Penso que el treball que donen depen molt de la edat, al principi en gasten molts, de bolquers, i s'han de posar més rentadores o tenir-ne un munt, és la sensació que em donen, aqui jo combinaria. Però després que només fan caca una vegada al dia o menys, o encara que en siguin dos, penso que molt millor rentar bolquers que tirar-ne només per un pipí, es que em sembla llençar molts diners i molta molta brossa!! Si fos tot ce·lulosa com el paper de water o els keenex, que al menys es desfan bastant ràpidament...
ImatgeImatge
Imatge
Parvaty
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » ds. feb. 16, 2008 5:51 pm

Nosaltres fem servir bolquers de tela i tovalloletes de tela. Si, soc la rara del forum..jajjajajajaja!
Utilitzem aquests
http://www.bumgenius.es/ i ens van de meravella. Els bolquers de tela no només van bé pel medi ambient, sino que ajuden al bebe a controlar esfinters més ràpid, ja que al no ser tan absorvents saben quan van o no mullats. Nosaltres els hi posem fins i tot per dormir, amb doble absorvent.
També tenim Haute Pocket, pero a mi m'agraden més el BGenius.
A la Jana li van de conya, queda ben espatarradeta (q és com ha d'anar un bebè) i els i canvio cada 2 o 3 hores (si no ha fet caca). Deprés el poso en remull amb els altres que estiguin bruts i les tovalloletes i cada 2 o 3 dies faig una rentadora a 60 Cº. Després a la secadaora i apali! Ja tornem a tenir els bolquers a punt!
Jo els recomano! Pero ja ho saps...a casa meva som rarets! :-D
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Parvaty
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » ds. feb. 16, 2008 5:55 pm

[quote="Nurieta" i no veig la necessitat de fer anar al nen mullat i encetat tot el dia.[/quote]

Nurieta, em sembla que per aqui vas equivocadissima. La Jana s'enseta amb els bolquers de plastic, pq no transpiren com les de tela. I a més, li fan sortir fongs.
Pel nadó son molt més sans els de tela que els de plastic. Imagineu-vos vestides amb cotó (ecologic, a més a més) o amb plàstic. Amb que us sentirieu més còmodes?
Jo tb tinc la copa vaginal, pero encara espero que em vingui la regla!!! :ok:
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).

Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » ds. feb. 16, 2008 7:31 pm

noies em sembla que aixo de que van mullats i amb el cul encetat aneu mooooooooooolt pero que moooooooolt equivocades
Ho sento pero si es fes un estudi (que potser ja existeix) veurieu que el cul encetat es molt mes normal en els plastics que en els cotons (cosa que em sembla logica)
i a mes es veu taaaaan rapit que van molls que els canvies mes sovint que amb els altres aixi que jo diria que amb els dodotis van mes molls i tenen el cul mes encetat.
En el meu cas jo no he fet servir cap en exclusiva (jo no tinc rsecadora i poc sol... aixo es una bona rao) pero anem convinant tres tipus... que aqui nomes en parleu de dos pero n'hi ha tres
- de roba
- de material reciclat
- els "dodotis" (a mi m'agraden mes els huggies (pero aqui no tinc dodotis)

i no cal dir que totes les meves "tovalloletes" son per rentar.... (aqui si que no m'ha pogut convencer ningu del contrari (ni el sol ni la secadora)

i sempre rento amb nous de rentat

i si ja ens posem a ser "rares" faig la competencia a la parvaty i us dic que no fem servir cremes del culet si no que tenim un oli d'herba de sant joan que vaig fer jo

i ara que torno a tenir la regla em passare al coto (hi ha unes compreses finissimes i comodissimes) i provare la copa

No crec que tornem a l'edat de pedra, crec que mirem per l'ecologia i per la pell sana
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » ds. feb. 16, 2008 7:36 pm

va bé això de la copa? Expliqueu-nos-ho una mica!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
merce
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » ds. feb. 16, 2008 8:44 pm

nosaltres convinem els de roba (bàsicament els bumgenius també), amb els dodot (bàsicament a la llar, que els posen ells, i a la nit).
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. feb. 16, 2008 9:37 pm

Jo fins ara he fet servir els del Mercadona (de dia) i els Dodot (de nit), però començo a plantejar-me de fer servir els de roba... La veritat és que a totes les que en feu servir, us veig tan convençudes!
MamadeEmma
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: MamadeEmma » ds. feb. 16, 2008 10:15 pm

Doncs jo compro els delyplus del mercadona...per mi son bastant millors que els dodot, pq tenen una goma al darrere i son molt comodes de posar i per dintre son gairebe iguals que els dodot, a l'Emma encara no se li ha posat el culet vermell. Aixó si, ara els de dodot tb han tret uns nous bolquers amb gomes als laterals...els he comprat i van molt be, però son mes cars que els del mercadona, aquesta es l'unica diferencia que trobo...el preu.

A l'Emma mai se li ha posat el culet vermell i aixó que porta bolquers de plastic, com vosaltres dieu. Jo penso que cadascú ha de ser lliure per fer el que vulgui...y penseu q per utlitzar uns o uns altres no som ni millors ni pitjors unes que altres... Jo mentre que a l'Emma els bolquers que porta no li facin mal, no utilitzare els de tela.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. feb. 17, 2008 9:08 am

TOTXO ha escrit:Doncs nosaltres fem servir els Dotos etapas i ens van molt bé. L'Abril, per ara, té el culet de seda <:-<
Ho trobo molt còmode, tot i que sé que pel medi ambient és fatal:( però... no s'han de rentar continuament els altres? gasteu molta aigua?
No en tinc ni idea eh?? mai els he vist i no sé com funcionen!!
La veritat és que per comoditat, o pel que sigui, reconec que faig coses que danyen el medi ambient... com per exemple anar amb cotxe.

VAIG LLEGIR UN DIA SOBRE AIXÒ DEL GASTO D'AIGUA QUE ES MOLT MÉS BÈSTIA EL GASTO D'AIGUA que NECESSITES PER FABRICAR UN SOL BOLKER CONVENCIONAL (DODOT, HUGGI..) QUE EL QUE NECESSITES PER RENTAR-NE UN DE ROBA.
s'ARRIBA A GASTAR NOSEKUANTES VEGADES MÉS, SENSE COMPTAR DESPRÉS L'AIGUA NECESSARIA PER BLANKEJAR-LOS, ETC.

UN PAIU DUNA BOTIGA ECOLOGICA EM VA EXPLICAR QUE ELS BOLKERS "NORMALS" ELS DE PLÀSTIC, PORTEN UNA SUBSTÀNCIA(EL que FA que SIGUIN TAAAAN ABSORVENTS) QUE LA VAN PROHIBIR UTILITZAR EN LES COMPRESES FEMEMENINES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O SIGUI que, A PART DEL TEMA ECOLÓGIC, que CREC que ÉS MÉS que SUFICIENT PER REPLANTEJAR-S'HO....LA SALUT !

I TEMA ECOLOGISME, que DIUEN que " TAMBÉ ES FAN SERVIR ALTRES COSES que CONTAMINEN, ELS COTXES, BLABLABLA" HOME, SI POTS INTENTAR REDUÏR AL MÀX. ELS RESIDUS TOT AIXÒ que FAS DE MÉS, SI PENSEM TOTS IGUAL I NO FM EL MIN. ESFORÇ, ENCARA que NOMÉS SIGUIN EN TEMES DE BOLKERS...NEM MOOOOLT MALAMENT..!

SI SEPARES RESIDUS A CASA, UTILITZES BOLKERS DE ROBA, POSES UNA AMPOLLA DAIGUA PLENA DINS LA CISTERNA DEL WC...LA RENTADORA SEMPRE BEN PLENA, DUTXA EN COMPTES DE BANY,...SÓN 4 COSETES TONTES que NO US ARRIBEU A IMAGINAR LA DE AIGUA que ESTALVIES NOMÉS UNA FAMÍLIA! PERÒ MOLTS I MOLTS LITRES!

VAL LA PENA FER UN "PEEETIIIIT" ESFORÇ... I JA NO PARLO TEMA BOLKERS NOMÉS!

ÉS UN TEMA que ÉS RESPONSABILITAT DE TOTS, I LA CANALLA ÉS EL FUTUR DE DEMÀ, I ESTARIA BÉ que FOSSIN CONSCIENTS que CAL COL.LABORAR A INTENTAR REDUÏR AL MAX. ELS RESIDUS que GENEREM, EL PLANETA ÉS DE TOTS!

:ok:
MamadeEmma

EntradaAutor: MamadeEmma » dg. feb. 17, 2008 9:38 am

Jo el que no entenc es pq les que feu servir bolquers de roba trateu de convencer a tothom de que son els millors...son millors per vosaltres, però no per tothom. Jo mai intentaria convencer a ningú de que faci una cosa o una altre...que cadascú faci el que vulgui, no?

I una altre cosa...que compri bolquers de "plastic" no sifnifica que no intenti estalviar aigua a casa, o que no recicli, que no ompli la rentadora al maxim, o que no llenci papers a terra quan anem al camp, a la platja o simplement pel carrer...

I ara m'en vaig a embrutar la Terra...l'Emma s'ha fet caca... ;-) (de bon rotllo eh? no vuldria que ningú s'emprenyi, ok? :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. feb. 17, 2008 9:45 am

no dona, jo mai he dit que ningú sigui millor que ningú!!!!!!11

no cal pas agafar-s'ho així...ara bé, jo sí que intentaré convèncer a ki pugui de recilclar al màx. de reutilitzar al màx. etc... de bones, més faltaria!
pe`ro crec que és un deure intentar concienciar del tema ecologic... que els bolkers de roba no són tan engorrosos com sembla, i que consti que tot just ara començo a utilitzar-los!!!!!!!!!!

però realment he vist que ni de lluny porten feina com sembla a priori, i per això defenso la opció!

i parlo pk al ppi del post trobo una mica bèstia dir que és tornar enrere i tal...abans feien servir trossos de tela, ara la cosa està molt ben estudiada i perfeccionada, no és un tros de tela i prou!

en fi....sento haver-te ofès, no era la meva intenció ni de lluny...

:-:) :-:)
MamadeEmma

EntradaAutor: MamadeEmma » dg. feb. 17, 2008 10:00 am

eiiii que no m'has ofés dona!!!

I si el que voleu es convencer a la gent...pq no obriu un post al que expliqueu tot el que sapigueu dels bolquers de roba? de que estan fets, si son absorvents, cada quan de temps s'han de canviar els nens, cada quant heu de comprar de nous, quant costen....i poseu fotos dels nens amb els seus bolquers...aixi potser que la gent pugui arribar a coneixer mes aquest bolquers...(no se eh? es una idea...)

No se qui havia dit que feia una rentadora de bolquers cada 2 dies...aixó no es una mica antihigienic? tenir les caques de dos dies a la casa...encara que sigui en remull...es una font de bacteries...ho dic pq a mi amb la nena prematura ens van dir que ni tan sols podiem deixar un mocador brut per la casa...haviem d'anar sempre amb l'Sterillium...(Només pregunto eh?, es que no se....alló de deixar les caques 2 dies....)

Petons!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. feb. 17, 2008 10:13 am

dona les caques les treus i les llences, deixes el bolker en remull o dins la rentadora a punt per fer...tema bacteris....uf...és impossible no tenir-ne!!!

cada cop que surts de casa i entres portes amb tu trillons de bacteris del carrer, si obres la finestra, quan passes l'aspirador, kuan respires o estornudes...és impossible tenir els nens sense bacteris al seu voltant, a part que està demostrat que quanta més higiene en plan superlimpieza totá, més alèrgics surten els nanos, pk el seu sistema immunològic necessita bacteris, virus, etc per desenvolupar-se!

nosé, tema bolkers a casa...cada cop que ens canviem una compresa(tampax, etc) no anem corrents a llençar-la al contenedor de fora de casa...ni les escombraries tampoc!
i les restes de menjar són la font més bèstia de bacteris que hi ha en una casa!

tema nens prematurs, suposo que són tot un món a part, i donat el cas, els bolkers de roba es poden utilitzar més endavant si fa cosa...nuse, això la bruna, que els utilitza, diria que des de sempre, però no nestic segura...ella tho podria dir molt millor, n'és tota una experta i la seva cloe tb va ser prematura!

i insisteixo que jo tot just en tinc un de bolker de roba tot just ara començo!

:ok:
merce

EntradaAutor: merce » dg. feb. 17, 2008 10:43 am

Mmmm... jo crec que cada decisió és respectable. Nosaltres combinem bolquers de roba amb els dodot. Per què??? Doncs perquè jo opto més pels de roba, però no sempre els puc fer servir. A vegades ens quedem sense (en tenim 10 només perquè a la llar els posen ells i fan servir els dodot), i vaig considerar que comprar-ne més tampoc valia massa la pena. He de confessar que al meu home li fa "mandra" fer servir els de roba i quan està ell sol amb el Marçal li posa els dodot.

Jo ho faig per ecologia, perquè quan els ninos siguin grans poguem contribuir a que no pateixin tanta contaminació. Ja sé que una sola persona i a mitges tintes (com jo), fa poqueta cosa, però menys seria que no ho fes.

Ei, i és només la meva opinió, però jo voto pels de roba, perquè van súper bé
merce

EntradaAutor: merce » dg. feb. 17, 2008 11:21 am

Per cert, el Marçal també va néixer prematur però no tan com la teva. Ell va néixer a la setmana 35+4 i només va necessitar unes horetes de incubadora

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::