no te res a veure
no te res a veure
hola noies no te res a veure am nens ni res pero es que ma arrivat un paper del jutjat de pau i posa practicar un requeriment que vol dir aixo ?? estic cagada de por m'espero lo pitjor
- esterilla
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
- Ubicació: Camp de Tarragona
- Contacta:
això crec que vol dir que t'has de presentar al jutjat perque algú t'ha anomenat ... m'explico:
això mateix li va pasar al meu sogre i era pq una veïna volia que declarés perquè deia que ell va veure com li feien malbé la porta del seu pis ( era mentida ) i al final no va haver de declarar pq el jutge va creure que no feia falta... no et preocupis. També ens vam espantar pq sona molt malament que et cridin d'un jutjat, més si no saps de que va tot això de les lleis!!!

això mateix li va pasar al meu sogre i era pq una veïna volia que declarés perquè deia que ell va veure com li feien malbé la porta del seu pis ( era mentida ) i al final no va haver de declarar pq el jutge va creure que no feia falta... no et preocupis. També ens vam espantar pq sona molt malament que et cridin d'un jutjat, més si no saps de que va tot això de les lleis!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |