Mustela o Infinite Dolcezze de Chicco?
Mustela o Infinite Dolcezze de Chicco?
hola!!
Vàries amigues m'han recomanat productes: els que tenen més seguidores són els de la casa Mustela i els de la casa chicco Infinite Dolcezze.
d'aquestes 2 cases quina preferiu??
és que em vull acabar de decidir per anar comprant les coses de la canstreta!!!
m'agradaria que el sabo i la llet hidratant, colonia... etc fossin de la mateixa casa per no fer barreja d'olors...
gràcies.
(EDITO PER AFEGIR ENQUESTA)
Vàries amigues m'han recomanat productes: els que tenen més seguidores són els de la casa Mustela i els de la casa chicco Infinite Dolcezze.
d'aquestes 2 cases quina preferiu??
és que em vull acabar de decidir per anar comprant les coses de la canstreta!!!
m'agradaria que el sabo i la llet hidratant, colonia... etc fossin de la mateixa casa per no fer barreja d'olors...
gràcies.
(EDITO PER AFEGIR ENQUESTA)
-
VisitantVi
totalment d'acord amb la nuscka,
chicco i mustela no son gaire bones, en la meva opinió. son com marques classiques dde tota la vida pero dermatologicament no van massa be.
coincidim que tb tenim sebamed i colonia no n'hi hem posat mai. de fet sabo tampoc massa, una mica d'oli d'oliva a l'aigua i aixi tampoc crema hidratant. no val la pena ressecar la pell com fa el sabo i la colonia i fer-la malbe, quantes menys potingues millor
chicco i mustela no son gaire bones, en la meva opinió. son com marques classiques dde tota la vida pero dermatologicament no van massa be.
coincidim que tb tenim sebamed i colonia no n'hi hem posat mai. de fet sabo tampoc massa, una mica d'oli d'oliva a l'aigua i aixi tampoc crema hidratant. no val la pena ressecar la pell com fa el sabo i la colonia i fer-la malbe, quantes menys potingues millor
- esterilla
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
- Ubicació: Camp de Tarragona
- Contacta:
jo faig servir:
colonia: mustela ( sense alcohol)
crema hidratant per el cos: lutsine xeramance
crema hidratant pel culet i la cara quant fa fred: lutsine xeramance plus
barrera pel culet: lutsine eriplast
sabó cos: chicco infinite
xampú: chicco infinite
ja veus que faig servir de tot, cada producte l'he triat segons si em funciona millor o no i també el preu, la casa lutsine és molt bona pro també és cara... per això faig servir el sabó chicco, pro la colonia m'encanta la de mustela...
lo millor vés a una farmacia per les cremes hidratants i que t'aconcellin.

colonia: mustela ( sense alcohol)
crema hidratant per el cos: lutsine xeramance
crema hidratant pel culet i la cara quant fa fred: lutsine xeramance plus
barrera pel culet: lutsine eriplast
sabó cos: chicco infinite
xampú: chicco infinite
ja veus que faig servir de tot, cada producte l'he triat segons si em funciona millor o no i també el preu, la casa lutsine és molt bona pro també és cara... per això faig servir el sabó chicco, pro la colonia m'encanta la de mustela...
lo millor vés a una farmacia per les cremes hidratants i que t'aconcellin.

- MamadeEmma
- :: poltre

- Entrades: 610
- Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
- Ubicació: Granollers
A mi em van regalar tots els productes de la chico infinitte i tots els de la mustela, a part tb de la johnson's i la nenuco...tinc un moble que sembla una drogueria...
Els que mes m'agradat son els de la mustela, eren els q feien servir a neonats i tots els productes fan moooolta bona olor...
Al principi a l'Emma no li posaba cremes ni colonies, només oli d'ametlles dolces al cos.
Però després ja li vaig començar a posar i la veritat es q el de la chicco no m'agrada molt...la colonia si, pero el sabo, el xampu...mmmm doncs...no se, no m'acaba d convencer.
Aixi doncs, al final utilitzo tota la gama de mustela...l'Emma ara ja te la pell normal i no li he de posar res especial i la colonia no se la poso a la pell, se la poso a la roba i fa molt bona oloreta...tothom ho diu..."aquesta nena sempre fa bona olor...no com aquests nens q van olorant a llet agria sempre..." Tambe es que la banyo toooooots els dies, no ens saltem ni un.
A part tinc una cremeta pel culet q m'han dit q va molt be si se li posa el cul vermell...q es la lutsine eryplast. Jo no li poso sempre cremes al cul...de tant en tant i de moment li poso la mustela...pero si algun dia se li posa vermell provare la lutsine...diuen q es fantastica.
Doncs aixó...jo he votat per la mustela. Petons.
Els que mes m'agradat son els de la mustela, eren els q feien servir a neonats i tots els productes fan moooolta bona olor...
Al principi a l'Emma no li posaba cremes ni colonies, només oli d'ametlles dolces al cos.
Però després ja li vaig començar a posar i la veritat es q el de la chicco no m'agrada molt...la colonia si, pero el sabo, el xampu...mmmm doncs...no se, no m'acaba d convencer.
Aixi doncs, al final utilitzo tota la gama de mustela...l'Emma ara ja te la pell normal i no li he de posar res especial i la colonia no se la poso a la pell, se la poso a la roba i fa molt bona oloreta...tothom ho diu..."aquesta nena sempre fa bona olor...no com aquests nens q van olorant a llet agria sempre..." Tambe es que la banyo toooooots els dies, no ens saltem ni un.
A part tinc una cremeta pel culet q m'han dit q va molt be si se li posa el cul vermell...q es la lutsine eryplast. Jo no li poso sempre cremes al cul...de tant en tant i de moment li poso la mustela...pero si algun dia se li posa vermell provare la lutsine...diuen q es fantastica.
Doncs aixó...jo he votat per la mustela. Petons.
jo tinc de tot i de totes marques, per posar un paradea al mercat............ l gent no saia que regalarme i apa canestretes de marques diferents........tinc fins quan faci els 18 anys!!!!!!!!
De Nenuco, de Mustela, Jonhson's, de sebamed, de Milton............. la colonia que mès m'agrada es la milton........fa una oloreta tan fina i tan suau, que la aig servir fins i tot jo............
a ella li poso una mica pel jersei i ja està-----------
De Nenuco, de Mustela, Jonhson's, de sebamed, de Milton............. la colonia que mès m'agrada es la milton........fa una oloreta tan fina i tan suau, que la aig servir fins i tot jo............
a ella li poso una mica pel jersei i ja està-----------
A mi em van regalar tot de la Mustela i per ara és el que fem servir.
Però la crema del cul ja he vist que no va gaire bé, si algun dia se li ha possat vermell doncs li he possat Anticongestiva cusí i se li ha curat super rapid.
També em van regalar Pediatrics de l'Avent, pero encara no ho he fet servir.
Però la crema del cul ja he vist que no va gaire bé, si algun dia se li ha possat vermell doncs li he possat Anticongestiva cusí i se li ha curat super rapid.
També em van regalar Pediatrics de l'Avent, pero encara no ho he fet servir.
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |