Mustela o Infinite Dolcezze de Chicco?

Més qüestions.

Mustela
8
73%
Infinite Dolcezze de Chicco?
3
27%

Vots totals: 11
miula
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: miula » dl. feb. 18, 2008 9:17 am

hola!!

Vàries amigues m'han recomanat productes: els que tenen més seguidores són els de la casa Mustela i els de la casa chicco Infinite Dolcezze.

d'aquestes 2 cases quina preferiu??
és que em vull acabar de decidir per anar comprant les coses de la canstreta!!!

m'agradaria que el sabo i la llet hidratant, colonia... etc fossin de la mateixa casa per no fer barreja d'olors...

gràcies.

(EDITO PER AFEGIR ENQUESTA)
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dl. feb. 18, 2008 9:30 am

ni l'una ni l'altre.

naltros som del sebamed, i no fem servir colonia, que encara els hi asseca més la pell.
ImatgeImatge
mamaarnau
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dj. des. 13, 2007 10:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mamaarnau » dl. feb. 18, 2008 9:36 am

Nosaltres tenim pell atòpica o sigui que tampoc les fem servir, no l'hidraten suficient i tampoc faig servir colònia.... Però m'encanta l'aroma de la Mustela
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 18, 2008 9:37 am

totalment d'acord amb la nuscka,
chicco i mustela no son gaire bones, en la meva opinió. son com marques classiques dde tota la vida pero dermatologicament no van massa be.

coincidim que tb tenim sebamed i colonia no n'hi hem posat mai. de fet sabo tampoc massa, una mica d'oli d'oliva a l'aigua i aixi tampoc crema hidratant. no val la pena ressecar la pell com fa el sabo i la colonia i fer-la malbe, quantes menys potingues millor
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dl. feb. 18, 2008 9:40 am

mamaarnau ha escrit:Nosaltres tenim pell atòpica o sigui que tampoc les fem servir, no l'hidraten suficient i tampoc faig servir colònia.... Però m'encanta l'aroma de la Mustela

completament d'acord! m'encanta la olor de la colonia mustela... la faig servir per mi!
ImatgeImatge
esterilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: esterilla » dl. feb. 18, 2008 9:50 am

jo faig servir:

colonia: mustela ( sense alcohol)
crema hidratant per el cos: lutsine xeramance
crema hidratant pel culet i la cara quant fa fred: lutsine xeramance plus
barrera pel culet: lutsine eriplast
sabó cos: chicco infinite
xampú: chicco infinite

ja veus que faig servir de tot, cada producte l'he triat segons si em funciona millor o no i també el preu, la casa lutsine és molt bona pro també és cara... per això faig servir el sabó chicco, pro la colonia m'encanta la de mustela...

lo millor vés a una farmacia per les cremes hidratants i que t'aconcellin.

<:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<
Imatge
Imatge Imatge
mamaarnau
Entrades: 826
Membre des de: dj. des. 13, 2007 10:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mamaarnau » dl. feb. 18, 2008 10:16 am

Una colònia que m'encanta i ens van regalar (és carísima) és la BVLGARI PETITS ET MAMANS, fa molt bona olor, no té res a veure amb les colònies tradicionals de bebès. A l'Arnau li poso a vegades a la roba i jo també l'utilitzo, de veritat que és la booooomba
ImatgeImatge
MamadeEmma
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: MamadeEmma » dl. feb. 18, 2008 10:23 am

A mi em van regalar tots els productes de la chico infinitte i tots els de la mustela, a part tb de la johnson's i la nenuco...tinc un moble que sembla una drogueria...

Els que mes m'agradat son els de la mustela, eren els q feien servir a neonats i tots els productes fan moooolta bona olor...
Al principi a l'Emma no li posaba cremes ni colonies, només oli d'ametlles dolces al cos.
Però després ja li vaig començar a posar i la veritat es q el de la chicco no m'agrada molt...la colonia si, pero el sabo, el xampu...mmmm doncs...no se, no m'acaba d convencer.

Aixi doncs, al final utilitzo tota la gama de mustela...l'Emma ara ja te la pell normal i no li he de posar res especial i la colonia no se la poso a la pell, se la poso a la roba i fa molt bona oloreta...tothom ho diu..."aquesta nena sempre fa bona olor...no com aquests nens q van olorant a llet agria sempre..." Tambe es que la banyo toooooots els dies, no ens saltem ni un.

A part tinc una cremeta pel culet q m'han dit q va molt be si se li posa el cul vermell...q es la lutsine eryplast. Jo no li poso sempre cremes al cul...de tant en tant i de moment li poso la mustela...pero si algun dia se li posa vermell provare la lutsine...diuen q es fantastica.

Doncs aixó...jo he votat per la mustela. Petons.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
helfa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1765
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 10:34 am

EntradaAutor: helfa » dl. feb. 18, 2008 12:19 pm

A mi tampoco me recomendaron la mustela. Yo hago sevir la sebamed y estoy muy contenta!! :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dl. feb. 18, 2008 12:29 pm

jo tinc de tot i de totes marques, per posar un paradea al mercat............ l gent no saia que regalarme i apa canestretes de marques diferents........tinc fins quan faci els 18 anys!!!!!!!!
De Nenuco, de Mustela, Jonhson's, de sebamed, de Milton............. la colonia que mès m'agrada es la milton........fa una oloreta tan fina i tan suau, que la aig servir fins i tot jo............
a ella li poso una mica pel jersei i ja està-----------
Imatge
Imatge
Monfran
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dl. feb. 18, 2008 2:29 pm

A mi em van regalar tot de la Mustela i per ara és el que fem servir.
Però la crema del cul ja he vist que no va gaire bé, si algun dia se li ha possat vermell doncs li he possat Anticongestiva cusí i se li ha curat super rapid.
També em van regalar Pediatrics de l'Avent, pero encara no ho he fet servir.
mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dl. feb. 18, 2008 4:44 pm

Nosaltres fem servir Penaten. És com johnson's.

Em van regalar mustela i no em va agradar, estan els pots per encetar.

De colònia quasi bé no n'hi he posat mai, però em van regalar la Burberry Baby Touch i m'agrada molt. El dia q n'hi poso tb me'n poso jo i així totes 2 fem la mateixa olor...
lolavi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 2:00 pm

EntradaAutor: lolavi » dl. feb. 18, 2008 10:49 pm

Tant pel culet com per la cara faig servir cremes de la casa Lutsine les trobo boníssimes

El sabó del bany i del cabell els vaig alternant entre diversos que m'han regalat, sempre però en fem servir molt poquet, li rento els cabells, el culet i res més.

De colònia no en gastem
brisca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dg. juny 10, 2007 3:44 pm

EntradaAutor: brisca » dt. feb. 19, 2008 4:22 pm

A mi m'ho van regalar. La colonia de mustela no l'he provat però la de chicco fa una olor molt bona!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::