tornar o no tornar, vet aquí el dilema!
tornar o no tornar, vet aquí el dilema!
Hola mamis!
necessito q m'ajudeu. Sóc mestra d'infantil i m'he de tornar a incorporar a la mitjans d'abril. He anat a parlar amb el director (i de bon rotllo) m'ha dit q no torni a la feina, que per dos mesos de feina, em quedi a casa disfrutant de la meva nena!! li vaig preguntar que quina cosa havia de fer i m'ha dit q vagi al metge i li expliqui la situació.
pregunta del milió: vosaltres que farieu?
necessito q m'ajudeu. Sóc mestra d'infantil i m'he de tornar a incorporar a la mitjans d'abril. He anat a parlar amb el director (i de bon rotllo) m'ha dit q no torni a la feina, que per dos mesos de feina, em quedi a casa disfrutant de la meva nena!! li vaig preguntar que quina cosa havia de fer i m'ha dit q vagi al metge i li expliqui la situació.
pregunta del milió: vosaltres que farieu?
Nena!!! quin bon "jefe" el teu director.
Jo de tu, si és que no hi ha d'haver més tard represàlies..., m'hi quedava amb la teva filla com molt bé t'ha dit ell, disfrutant d'ella!!!, però AMB ELS ULLS TANCATS!!!!, no pateixis!, que ja tindràs temps de tornar-hi i t'hi costarà deixar-la..
APROFITA SI POTS!!!, creixen moooolt ràpid i més endavant estaràs contenta d'haver pres la decisió de quedar-te amb ella
Un petonet maca!!
Jo de tu, si és que no hi ha d'haver més tard represàlies..., m'hi quedava amb la teva filla com molt bé t'ha dit ell, disfrutant d'ella!!!, però AMB ELS ULLS TANCATS!!!!, no pateixis!, que ja tindràs temps de tornar-hi i t'hi costarà deixar-la..
APROFITA SI POTS!!!, creixen moooolt ràpid i més endavant estaràs contenta d'haver pres la decisió de quedar-te amb ella
Un petonet maca!!
Marieta, jo també sóc mestra (i també d'infantil!!!!!!!!). Mira, si el director t'ha dit això (i ni que no t'ho hagués dit!), doncs vés a parlar amb el teu mertge de capçalera, i si hi tens bon rotllo no hi haurà cap problema!!!
Jo he estat de baixa fins fa 1 setmana, i les 2 últimes va ser l'escola qui em va demanar que m'esperés, i així li vaig dir al metge. I cap problema!!!!!
Jo he estat de baixa fins fa 1 setmana, i les 2 últimes va ser l'escola qui em va demanar que m'esperés, i així li vaig dir al metge. I cap problema!!!!!
-
VisitantVi
Marieta7, aprofita i disfruta de la teva nena, mira jo havia de començar a treballar aquest dimecres i fa dues setmanes el meu marit i jo vem decidir que m'hagafes excedencia fins el setembre que les nenes ja tindran 1 anyet i així podré estar amb elles tot aquest temps i no les haure de marejar amb el cotxe amunt i avall i llevar-les a les 6h per deixar-els amb la meva mare a Barcelona (jo visc a Mataró) i mira a la feina ho han entés molt bé. Penso que es la millor decisió que ha pogut pendre i estic més feliç que un vuit per poder estar amb les meves nenes 6 mesos més.

- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
Hola!!
Mira, jo també ho aprofitaria...
En el meu cas, jo també acabava la baixa de maternitat el 25 d'abril però del 2007 i vaig decidir agafar una llicència d'assumptes propis fins al 30 de juny. Així em vaig incorporar a la meva escola el setembre del 2007, quan la Laia ja tenia un any!!! i mira, ha estat la decisió més bona que he pres perquè poder disfrutar dels fills és una delícia!
A part, que incorporar-me a l'ultim trimestre em semblava que era una mica incongruent pels nens de P3 (també sóc d'infantil)!!
Mira, jo també ho aprofitaria...
En el meu cas, jo també acabava la baixa de maternitat el 25 d'abril però del 2007 i vaig decidir agafar una llicència d'assumptes propis fins al 30 de juny. Així em vaig incorporar a la meva escola el setembre del 2007, quan la Laia ja tenia un any!!! i mira, ha estat la decisió més bona que he pres perquè poder disfrutar dels fills és una delícia!
A part, que incorporar-me a l'ultim trimestre em semblava que era una mica incongruent pels nens de P3 (també sóc d'infantil)!!

Jo tinc una amiga que és mestra i se li acabava la baixa més o menys com a tu. Ella també va pensar el mateix, per dos mesos era una mè tornar tant per ella com per l'escola, però en comptes de la baixa es va agafar una excedència. Li va anar de conya empalmar amb l'estiu, i quan va tornar a treballar el nen ja era més grandet, la única pu.. és que aquells dos mesos no els va cobrar, clar, però ella diu que va valer la pena. Si tu et pots agafar la baixa, doncs mira, almenys seguiràs cobrant.
ei!!! esteu totes d'acord!!!! quina gràcia!!!! doncs segurament teniu raó he d'aprofitar de la meva nena, i a més tornar a l'escola sense conèixer els nens ni res...
però vosaltres penseu que el metge em donarà la baixa per aquest motiu? és que a mi això d'inventar-me alguna baixa...no m'agrada pas, em dòna mal rotllo.
Jo li comentaré i a veure que em diu, en el cas que em digui q no la puc agafar per aquest motiu, suposo q hauré de mirar ho de l'excedència o assumptes propis, no?
moltes gràcies a totes!!!!!!!
però vosaltres penseu que el metge em donarà la baixa per aquest motiu? és que a mi això d'inventar-me alguna baixa...no m'agrada pas, em dòna mal rotllo.
Jo li comentaré i a veure que em diu, en el cas que em digui q no la puc agafar per aquest motiu, suposo q hauré de mirar ho de l'excedència o assumptes propis, no?
moltes gràcies a totes!!!!!!!
jo també sóc mestra. Escolta: has fet els 4 mesos o també hi has afegit el periode de lactància compactada? és a dir, has estat fins que el crio ha tingut uns 7 mesos? pensa que la decisió tampoc depen del bon rotllo que tingui el dire pq el substitud el tindrà igualment. Jo penso que el problema aqui es convèncer el metge i vendre-li la moto pq et faci 4 mesos mes de baixa fins que acabo el curs. no creus?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

amb la nena!!!