Trajectes en cotxe

Més qüestions.
Rovili
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. març 06, 2016 1:05 pm

Trajectes en cotxe

EntradaAutor: Rovili » dt. març 06, 2018 2:49 pm

Hola a tots/totes!

Tinc un nen de 3 anys que el portem a una escoleta que està a 30min de casa i un bebe de 3 mesos. M'ès impossible acompanyar jo sola (d'adult) al gran ja que el petit plora tota l'estona al no tenir ningú que el distregui al costat.
M'agradaria saber si algú ha passat per lo mateix i quina solució va trobar per a què el bebe no plori. És desesperant i ojalà trobés una solució, ja que em sembla que és obligatori posar la cadireta al sentit contrari de la marxa i tampoc és possible posar-lo al davant.

Espero la resposta d'algú que pugui tenir una idea o solució per experiència pròpia.

Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Trajectes en cotxe

EntradaAutor: Anna Maria » dt. març 06, 2018 4:17 pm

Hola!
Jo no ho vaig utitzar perquè quan l'Isaac anava amb el maxicosi encara podia anar a davant, però vaig veure una vegada que existien miralls perquè puguis veure el bebè:
https://www.google.es/search?q=espejo+p ... 09#imgrc=_

Podries preguntar a veure si hi ha la possibilitat de posar-ho a darrere perquè sigui el bebè que et vegi a tu?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Trajectes en cotxe

EntradaAutor: illeta25 » dt. març 06, 2018 6:36 pm

Hola!!

Jo estava exactament igual de desesperada que tu!!!! Plorava tant que s'ennuegava....
Si era per ciutat, em podia parar parava a consular-la i si anava per autopista, fèiem tros petit però no parava hem posava molt i molt nerviosa.
A mesura que els mesos han passat ha millorat, també vaig comprar un mòbil pel maxicosi. Un estil com el del llit de baranes però petit pel maxicosi. Girava i feia musiqueta em això vaig aconseguir suavitzar una mica el tema però si té de dir la veritat no a estat fins que a fet l'any i l'hem passat de cadireta mirant endavant. Això sí que a estat un luxe!!

Molts ànims a veure si trops alguna tècnica que et pugui anar bé!!
Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Trajectes en cotxe

EntradaAutor: jellwill2 » dc. març 07, 2018 1:51 pm

Hola,

jo amb el gran vam acabar que a l'any li vam comprar un dvd portàtil i li posàvem vídeos. Jo anava molt nerviosa al volant amb ell plorant i cridant. I fins llavors, moltes cançons, del cd o cantades per mi, i moooolta paciència. Un rollo, ho recordo com molt dur. El teu altre fill no el pot distreure, oi?

Ànims i no et posis nerviosa (jo ho feia), que conduir un cotxe és una cosa molt sèria.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::