Des de quan cadireta Bebecar??
Des de quan cadireta Bebecar??
Hola a tothom!
La meva filla fa 4 mesos (avui!) i tenim el cotxet Vector de Bebecar. Ara va al cabàs (que és enorme) força bé, però és un trasto enorme.
La cadireta que va en aquest cotxet és reclinable i s'estira completament (us n'adjunto una foto, tot i que no està reclinada).
Ella encara no seu sola evidentment, tot i que s'està molt bé a l'hamaqueta reclinada, i quan la posem recolzada en coixins s'aguanta bé fins que comença a fer força i a relliscar cap avall. D'altra banda, quan la portem a coll, mirant enfora (que és com més li agrada), fa força amb les abdominals per tirar endavant i mirar a terra (fa un riure...)
Doncs bé, m'estava preguntant a partir de quan la podria posar a la cadireta reclinada...
Quina experiència hi teniu vosaltres?
Gràcies!
L.
La meva filla fa 4 mesos (avui!) i tenim el cotxet Vector de Bebecar. Ara va al cabàs (que és enorme) força bé, però és un trasto enorme.
La cadireta que va en aquest cotxet és reclinable i s'estira completament (us n'adjunto una foto, tot i que no està reclinada).
Ella encara no seu sola evidentment, tot i que s'està molt bé a l'hamaqueta reclinada, i quan la posem recolzada en coixins s'aguanta bé fins que comença a fer força i a relliscar cap avall. D'altra banda, quan la portem a coll, mirant enfora (que és com més li agrada), fa força amb les abdominals per tirar endavant i mirar a terra (fa un riure...)
Doncs bé, m'estava preguntant a partir de quan la podria posar a la cadireta reclinada...
Quina experiència hi teniu vosaltres?
Gràcies!
L.

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Dues princeses del pèsol!
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
- Nika28
- :: gosset

- Entrades: 490
- Membre des de: dl. oct. 16, 2006 10:51 am
- Ubicació: Ara a Madrid, pero sempre de Ripollet (BCN)
- Contacta:
hola laureta, a Lucía todavía no la hemos puesto en la silla, la llevé 3 mese en el cuco y luego en el "maxicoxis", que también lo compré, creo que me esperaré hasta que ella se mantenga sentadita bien, ahora empieza a aguantarse pero todavía se tambalea un poco, así que esperaremos un poquito.
saluditos
Nika
saluditos
Nika

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |