Busquem mares de dia (Sant Andreu i Nou Barris)

Més qüestions.
Stella_Maris
Entrades: 1
Membre des de: ds. març 16, 2019 8:05 pm

Busquem mares de dia (Sant Andreu i Nou Barris)

EntradaAutor: Stella_Maris » ds. març 16, 2019 8:49 pm

Hola a tothom,


Al setembre seré mare per primera vegada i també per primera vegada escric en aquest fòrum, malgrat fa temps que el llegeixo i m'ajuda molt.


Voldria preguntar-vos si coneixeu alguna mare del dia per la zona de Sant Andreu o Nou Barris especialment.

També ens aniria bé a prop de Glòries i el Clot de la Mel, per proximitat amb la meva feina, tot i que la nostra preferència és que pugui ser a prop de casa.

Estem buscant i no en trobem cap ni una. Ens costa de creure que en un barri com Sant Andreu no n'hi hagi cap en la zona que conforma l'eix de les estacions de metro de Fabra i Puig-Sant Andreru-Torras i Bages.

Les que hem trobat més a prop estan a la zona de Congrés-Indians-La Sagrera, que no descartem, tot i que el tema de les places està complicat i més quan la necessitem a mig curs.

Per això, tampoc no descartem deixar el nostre fill, amb 6 mesos quan haguem de tornar a la feina, amb una cangur acompanyant professional. En aquest sentit, si ens podeu donar consells, contactes o fils per estirar us ho agrairia moltíssim, perquè ara com ara fins que tingui almenys els 2 anys voldria evitar una guarderia, però no sé si serà possible.

Ens agradaria trobar una mare o pare de dia, ens agrada molt el concepte i la seva filosofia. Però hem consultat la xarxa de llars de criança i la web d'educació lliure i hem expremut el Google i no hem trobat ningú a prop. Obrint el cercle, les llars de criança a les que podriem acudir fent un cert desplaçament ens diuen que òbviament no ens guarden una plaça fins a març del 2019, que caldrà veure-ho sobre la marxa, però ens agradaria poder tenir pensats pla A, B i C per si quan arribi el moment no hi ha gaire possibilitat de maniobra.

Bé, si hi ha alguna mare de dia que em llegeix i o algun projete futur, hi estem interessats, sisplau manifesteu-vos!

Moltes gràcies per endavant a tothom!
Selvalliure
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 12, 2020 4:44 pm

Re: Busquem mares de dia (Sant Andreu i Nou Barris)

EntradaAutor: Selvalliure » dc. feb. 12, 2020 4:57 pm

Hola! He llegit el teu post, has trobat ja alguna mare de dia?
Estic plantejant iniciar algun projecte, soc mare d’un nen de 16 mesos i educadora infantil amb experiencia i formació actualitzada . Actualment tinc una excedencia per tenir cura del meu fill però llengin-te he pensat que podriem pensar alguna manera de cobrir les teves necessitats, o si mes no valorar opcions.
ja em dius alguna cosa,
Salut :--/)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::