CRIATURA I COMPANYIA
CRIATURA I COMPANYIA
EL CARLES CAPDEVILA VA VENIR AL MEU POBLE EL DIJOUS A PRESNETAR EL LLIBRE CRIATURA I COMPANYIA. LA MEVA MARE HI VA ANAR ( JO NO VAIG PODER L'ONA TÉ CRISIS DE DENTS I NOMÉS VOL LA MAMA).
dONCS ES VEU QUE VA ESTAR SUPER BÉ, UNA MICA TAMBÉ M'HO VA COMENTAR QUE S'HO HAVIA PASSAT DE CONYA I QUE LES COSES QUE EXPLICAVA SOBRE LES CRIATURES ERA TOT VERITAT PERÒ EN CLAU D'HUMOR.
tAMBÉ M'AGRADARIA DIR QUE LA MEVA MARE EM VA COMPRAR EL LLIBRE I ME'L VA PORTAR DEDICAT PER L'AUTOR. EM VA FER MOLTA ILU.
QUAN ME'L LLEGEIXI JA US EXPLICARÉ QUE TAL.
ALGÚ L'HA LLEGIT?

dONCS ES VEU QUE VA ESTAR SUPER BÉ, UNA MICA TAMBÉ M'HO VA COMENTAR QUE S'HO HAVIA PASSAT DE CONYA I QUE LES COSES QUE EXPLICAVA SOBRE LES CRIATURES ERA TOT VERITAT PERÒ EN CLAU D'HUMOR.
tAMBÉ M'AGRADARIA DIR QUE LA MEVA MARE EM VA COMPRAR EL LLIBRE I ME'L VA PORTAR DEDICAT PER L'AUTOR. EM VA FER MOLTA ILU.
QUAN ME'L LLEGEIXI JA US EXPLICARÉ QUE TAL.
ALGÚ L'HA LLEGIT?

...
jo sí que me'l vaig llegir i la veritat és que el vaig trobar molt divertit.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Jo vaig regalar-li el llibre al meu home pel Sant Jordi de l'any passat, alguna de les noies del fòrum me'l va recomanar, i GENIAL!! Quin fart de riure, estava embarassada de sis o set mesos i em vaig sentir molt identificada, el meu home i jo l'anàvem llegint per capítols a les consultes del ginecòleg, mentre esperàvem (algunes esperes van ser molt llargues) i ens petàvem de riure. Al meu home li costa molt riure i és de les poques vegades que l'he vist descollonant-se.

Hem alletat 19 mesos!
Per cert, no voldria fer-me repetitiva, però si voleu llegir-ne un capítol per veure com és en vaig transcriure un (hi vaig posar comentaris meus, però bueno.....). Busqueu per "okupa" al menú de buscar, un post que es diu "el meu petit okupa". A veure si us agrada. (Per cert, el meu nen va néixer abans que acabés el dia que vaig transcriure el capítol!)
Hem alletat 19 mesos!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |