Ensenyar a un nadó català.

Més qüestions.
Garatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. març 27, 2021 6:15 pm

Ensenyar a un nadó català.

EntradaAutor: Garatxe » dv. des. 24, 2021 11:34 am

Bon dia i bon Nadal noies (i també algú noi que hi hagi per aquí)!

Tinc una qüestio. Espero un nen pel març i m'he trobat que aquest nen creixerà en un ambient totalmente hispanoparlant. Jo intentaré enseyar-li, però reconeixo que també parlo castellà habitualment i reconeixo que la meva ortografía i léxic no és com el de un catalanoparlant. A sobre que els Avis, els amics nostres i el pare també els parlarà en castellà.

En sabeu de recursos (llibres, vídeos, canals infantils,etc.) per que vagi posant l'oïda? No vull que li pasi el mateix que a mi quan vaig començar P3.

Moltes gràcies d'avançament!
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Ensenyar a un nadó català.

EntradaAutor: Tànit » dv. ago. 05, 2022 7:32 pm

Ostres fa molt d'aquest post però segur que hi pot haver gent amb aquest dubte a dia d'avui.
He de dir que tinc una amiga que per amor ha marxat del pais a un pais que nibes hispano parlant i molt menys catalano parlant, el seu fill de 8 anys parla el catala perfecte només amb la mare i els avis materns que li parlen català. i contes i llibres que li envien els avis, en el seu moment jo li vaig fer un cd recopilatori de cançons populars catalanes, ara crec que ho tindriwm co ert amb spotify, i el pot petit, jo crec que si viviu a Catalunya no és dificil contes, musica en catala i buscar una llar d infants que ti gui com a llengua vehicular el catala.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::