Cangur per a unes 25 hores a la setmana

Més qüestions.
annamim
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 23, 2022 11:03 pm

Cangur per a unes 25 hores a la setmana

EntradaAutor: annamim » dl. maig 23, 2022 11:37 pm

Hola!

A finals de setembre he de tornar a treballar i busco cangur (no importa l'edat) per unes 25 hores a la setmana. El nen tindrà gairebé 8 mesos.

Busquem algú de confiança que s'estigui amb ell (a casa i a passeig), hi jugui, li parli en català i tingui flexibilitat horària, ja que jo soc interina, vaig encadenant contractes i els meus horaris canvien. En principi al setembre necesitarem matins, però més endavant poden ser tardes i fins i tot vespres. Vivim al barri d'Horta, a Barcelona.

Sé que busco la perla rara, però potser sabeu d'algú o em podeu orientar sobre llocs on buscar.

Gràcies!

Anna
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: Cangur per a unes 25 hores a la setmana

EntradaAutor: leialeia89 » dt. feb. 07, 2023 5:50 pm

Hola!

Aprofitant aquest fil. Estic contemplant opcions i us voldria preguntar què cobra actualment un cangur per hora? Per tenir nocions i anar valorant opcions.

Gràcies.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cangur per a unes 25 hores a la setmana

EntradaAutor: Caterinamore » dt. feb. 07, 2023 7:48 pm

Hola noies,

A mi també m'interessaria saber-ho jeje. Per saber per on van els trets, tot i que estaria disposada a pagar de 6 a 15€/h.
El que he vist són els anuncis a les biblioteques, si més no, són cangurs ben a prop de casa que això és important.

Leialeia, heu mirat la possibilitat d'aupair? Si teniu alguna habitacioneta lliure al pis podria ser una opció.
Una amiga ho ha fet i molt contenta. Jo tinc les habitacions comptades i ni de conya m'hi cabria una aupair.
https://www.aupairworld.com/es

Una abraçada! :love:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::