L'ESTICVELL PARLANT A RAC 1!!!!!!!!!!!

Més qüestions.
Cargolet
:: gosset
Entrades: 440
Membre des de: dl. des. 17, 2007 5:09 pm
Ubicació: Cardedeu

L'ESTICVELL PARLANT A RAC 1!!!!!!!!!!!

EntradaAutor: Cargolet » dc. abr. 16, 2008 5:22 pm

Ei que li estan fent una propaganda a l'Esticvell pel llibre sobre com jugar amb els nens!! clar, com que ara bé Sant Jordi... quina ràbia!!!!!!!!!!!!!

Li han preguntat quants exemplars ha venut del llibre sobre com fer dormir als nens i ha dit que més de 2 milions d'exemplars a Catalunya!!!!!! i l´han presentat com EL MÈTODE i a ell com una eminència!! ?-) ?-) :-((

Pobres nens...

Aix, quin mal d'orelles!!! :-((
ImatgeImatge
Cabirola
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dc. abr. 16, 2008 5:32 pm

ELL? El Mètode? Espereu a què jo publiqui el MÈTODE NURIETIL,.... i el fulmino!!! 2 mil.lions?? Misèries....

D'aquí uns anys, tots els estivillitzats estaran esquizofrènics!!!

I quin mpetode té per jugar?? Jugar 15 minuts i retirar joguina?? I l'endemà jugar 10 minuts i retirar joguina? Així fins que el nen "aprengui" que no es necessiten joguines per viure????
.
.

EntradaAutor: . » dc. abr. 16, 2008 7:37 pm

Ei doncs jo potser me'l compro, tinc els dos llibres sobre com fer-los dormir amb amor i canrinyo deixant los plorar, vomitar i sense menjar a la nit...
Si puc me'l baixaré d'internet, o si cal me'l compro, vull saber de què coll va...m'agrada estar informada i sobretot m'agrada saber el que NO S'HA DE FER...JOJO!!!
.
.

EntradaAutor: . » dc. abr. 16, 2008 7:50 pm

Tb és cert...esperaré a mirar si el trobo per internet però...no se ni on està la biblio aqui! jojo!!!!
i sino el demanaré a la meva cunyada, segur que se'l compra...pero tinc curiositat eh!!! Potser es com descrivia la Natrix l'altre dia, o com diu la Nurieta...no m'extranyaria eh!

Per cert, que tb tinc el de A COMER, tela marinera.....plat, 5 minuts, si no en vols, a jugar....5 minuts, plat, si no en vols, a jugar, ...5 minuts més, ultima oportunitat...plat, si no menges....et quedes sense menjar fins al dinar, sino per berenar, si no per sopar i sino per l'endemà....perque no els passa res per no menjar res en un dia....es clar que no...............

Oti, és que a més fa una cara de psicòpata...no trobeu?
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dc. abr. 16, 2008 8:04 pm

Leire , el mètode estivill consisteix en deixar plorar el nen a temps controlat. És a dir, el poses al llit, li dius bonanit, tanques el llum i marxes,... i el deixes bramant, cridant, plorant o el que faci durant un cert temps (minuts) . Passat aquest temps, entres i sense gaire carinyo ni tocar-lo gaire (sobretot res d'abraçades ni petons!!!) li tornes a dir : a dormir!, tanques porta i llum, i el deixes bramant, vomitant o el que faci una mica més de temps;.... i així fins que se li fonen el ploms al nen.

Literalment, és fondre-li els ploms al criu. No t'ha passat mai que després de fer-te un fart de plorar t'adorms rendida?? Doncs això.A més, l'"eduques" en un sentit en què per molta raó que tinguis, ningú et farà putu cas a la vida perquè no t'ho mereixes; ets un desgraciat, i ningú et fa cas; no cal que ploris, perquè ningú vindrà a la teva ajuda,... ningú et fa petons ni mostres de carinyo,....... i un dia deixes de plorar,..... perquè ja no té sentit mostrar sentiments, en el fons ni la teva pròpia mare et fa cas ... Diuen els entesos que a la llarga provoca problemes d'autoestima (això com a mínim)

Un altre punt clau de l'Esticvell és que en comptes de la mama, li enxufes un ninu de pelutx i "a prendre pel sac". Li dius al nano : mira, aquest et farà companyia tota la nit, i la mama se'n va a gaudir de la vida.... Diuen els entesos que això també provoca transtorns ; no hi ha cap adult que necessiti la mama per dormir, en cnvi n'hi ha molts que no abandonen l'ossete en sa vida, com el Mr. Bean (la reina d'Anglaterra, com a cas real).

El susodicho venedor de llibre, també té un mètode per aprendre a menjar, que evidentment consisteix en posar i treure el plat de taula a intervals de temps cronometrats..... APA! Un altre llibre per vendre.

Sr. Estivill : hi ha hàbits que s'han d'aprendre, però els nens evolucionen i maduren per si sols, a un ritme adequat per ells. Quin sentit tindria trobar un mètode per fer-l'hi aprendre a un nadó la taula periòdica dels elements?? Doncs el mateix sentit que pot tenir pretendre que un nadó dormi com un adult, quan encara no està prou madur com per fer-ho!?

SR. ESTIVILL : SEGUR QUE EDUCANT EL SEU GOS HI TÉ MÉS MIRAMENTS!!!!
.
.

EntradaAutor: . » dc. abr. 16, 2008 8:07 pm

JEJEJEJE NURIETA, JA JA...SI M'HE LLEGIT TOTS ELS LLIBRES!!!
M'ha encantat aixó del gos jojo!!
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dc. abr. 16, 2008 8:10 pm

ala!! QUIN ROTLLO ANTIESTIVILLERO QUE M'HA SORTIT, NO??????

Si aquest sr. em veies amb el meu ganàpia de 2 anys enganxat a la teta per dormir, i diguent-me : Mama, la teta pipau (si us plau) i que ja està diu Teta, a momir (dormir) i li fa un petonet....i em diu Tàties (gràcies)........

..... m'enviava a la FOGUERA SEGUR SEGUR SEGUR !!!!!!!!
.
.

EntradaAutor: . » dc. abr. 16, 2008 8:13 pm

Aix, camacu Nurieta!!! Mama teta pipau...

I si, si, segons Esticvell....A LA HOGUERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dc. abr. 16, 2008 8:20 pm

Moooooooooooooooooooooooooolt macu. Em cau la baba.

I quan em va dir : Teta, a momir!!, m'hi va fer un petonet amb molt carinyo i me la va posar a dins dels sostens ...... vaig flipar en colors!!!!!!!!!!!!!! Fins i tot em va fer una mica de cosa que el nen tingués tan de carinyo per les meves tetes i els hi fes petonets.... nusé..... segur que depèn de qui hi pot arribar a veure connotacions "sexuals".....

Segur que quan sigui gran es buscarà xicotes amb les tetes grosses ":globus: :globus: "!!!! I amb l'habilitat que té en fer saltar els sostens,.... me les espantarà a totes!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.

EntradaAutor: . » dc. abr. 16, 2008 8:29 pm

jajajaja Nurieta!! que bo!!!
La filla d'una amiga nostra, que te ara 2 anys i mig i encara fa teta, li diu a la sa mare deprés de mamar "Mama, tapa, tapa, ja estic i ens miren, va, tapa teta" jajajaja!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 16, 2008 9:00 pm

:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)

que BOOOOONES que SOU!

TORNANT AL TEMA ESTICVELL-I-BOIG, NENES LHI HEM DE PARAR ELS PEUS A AKEST ELEMENT.

CULLONS AMB EL CANSINOOOOOO CANSINOOOO..

ENSENYAR A JUGAR ALS NENS...

OSTIEEEEEEEEEEEE

ÉS COM ESCRIURE UN LLIBRE "ENSENYAR A LA VACA A FER MU" O "ENSENYAR A LA GALLINA A PONDRE ELS OUS"
"ENSENYAR AL XAI A MENJAR HERBA"

"ENSENYAR A UN AVI MOLT AVI A PERDRE LA MEMÒRIA"

NO ET FOT.

REALMENT CADA COP ESTÀ MÉS ESTICVELL AKEST HOME.

KINES GANES DE TROBAR-ME'L CARA A CARA.

ÉS EL SOMNI DE LA MEVA VIDA.

CAFORT NO?
.
.

EntradaAutor: . » dc. abr. 16, 2008 9:05 pm

natrix ha escrit::

CAFORT NO?

Pos si Natrix....si algun dia te'l trobes, tindrás malsons, multitud de despertars a la nit i haurem d'aplicar-te algun métode per dormir.....
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dc. abr. 16, 2008 9:10 pm

Estic d'acord amb vosaltres. No és x ficar més llenya al foc però el meu germà coneix a la filla de l'Estivill i es veu que va dir que ni boja faria servir el famós mètode. De fet ell no el va provar amb els seus fiils. I no ho pensa fer amb el seu net, segur!!!
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dc. abr. 16, 2008 9:18 pm

Leire ha escrit:
natrix ha escrit::

CAFORT NO?

Pos si Natrix....si algun dia te'l trobes, tindrás malsons, multitud de despertars a la nit i haurem d'aplicar-te algun métode per dormir.....

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Cargolet
Entrades: 440
Membre des de: dl. des. 17, 2007 5:09 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Cargolet » dc. abr. 16, 2008 9:39 pm

Que bo!!! com m'heu fet riure!!! La Clara no para de bellugar-se dins la meva panxota de tant riure!! estic plorat!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Quin home!!! com ho podríem fer per explicar al món que està completament xoxu!!???

Potser hauríem d'escriure una carta al diari o algo així?? és que fa una rabiaaaaa!!!!!!!!!!!!

i a sobre l'inventor del "mètode Estivill", el senyor Ferber que el va publicar molt abans d'ell s´ha retractat del seu propi mètode dient que potser no funciona per tots els nens... quin morro!!

va nurieta, natrix o algunes de vosaltres que esteu tan inspirades, em sembla que necessitem escriure un manifest i recollir firmes!!! :ok: o-o:)
ImatgeImatge
alexandra
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1634
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 7:11 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: alexandra » dc. abr. 16, 2008 11:00 pm

jo, per posar una mica de llenya al foc (és el meu estil) us diré el que penso...

crec que hi ha molts pares que, ho intenten tot i els seus fills no s'adormen ni pa trás... jo, que quan surtia de festa i empalmava estava que em moria... m'imagino l'estat d'una mare dies i dies sense dormir... no sé,... crec que has de perdre els nervis... estar fatal... i acabar consultant mètodes en els que poder no volies ni sentir-ne a parlar... i aqui acabes fent servir el metode estivill... o imagineu una mare soltera sense ajut de ningú, desesperada perque no sap com fer que el nen s'adormi...
l'altre dia vaig estar a una botiga i la dependenta deia que no havia tornar a tenir més fills per la mala experiencia del seu fill amb el son... deia que no suportaria passar una vegada mes el problema que tenia amb el seu fill... i havia fet servir el metode estivill... sincerament no em va semblar una mala persona... vaig pensar que pobre dona devia estar desesperada per com ho explicava...

a mi l'estivill em fa un fastic que no puc amb ell... i crec que es una persona que ha aprofitat precisament la desesperacio dels pares per lucrar-se...
Imatge
granotot
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dv. març 28, 2008 8:13 am

EntradaAutor: granotot » dj. abr. 17, 2008 7:22 am

:cangui:
granotot l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 10, 2008 9:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 17, 2008 7:23 am

araaaaaaaaaaaaa ho has dit alexandra.

JO MAI HE PENSAT QUE ELS PARES que PLIKEN ESTICVELL SIGUIN MALES PERSONES, NOOOOOOO.

L'ESTICVELL S'APROFITA DE LA IGNORÀNCIA I EL DESESPER DELS PARES que NO DORMIM.
ARA BÉ, TB PENSO que ELS PARES PODRIEM TENIR MÉS CONSIDERACIÓ I INFORMAR-NOS BÉ ABANS D'APLICAR UN MÈTODE AIXÍ: SABER D'ON VE, DE KI ÉS, CONSEQÜÈNCIES, ETC... que ÉS EL NOSTRE FILL, ...
I L'ALTRE ÉS: SI NOMÉS LLEGEIXES ESTIVILL....I ET KEDES AMB ELL,NO HO SÉ...HI HA ALTRES AUTORS..SI BUSKES, TROBES.

PUC ENTENDRE "MÉS" UNS PARES que APLIKEN ESTICVELL AL NEN@ DE 2-3 ANYS que ELS que L'APLIKEN AL NADÓ DE 0 A 1 ANY. COM POTS CREURE que UN NADÓ TAN PETIT ET PREN EL PÈL..ELS PARES NO HAURÍEM DE SER TAN FÀCILS DE CONVÈNCER!
BÉ que ENS HI MIREM A L¡HORA DE TRIAR LLAR, CANGUR, ESCOLA...
judit
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2191
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 6:55 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: judit » dj. abr. 17, 2008 8:31 am

mamavi ha escrit:Estic d'acord amb vosaltres. No és x ficar més llenya al foc però el meu germà coneix a la filla de l'Estivill i es veu que va dir que ni boja faria servir el famós mètode. De fet ell no el va provar amb els seus fiils. I no ho pensa fer amb el seu net, segur!!!

Ni boja !!!!!!!!!!!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dj. abr. 17, 2008 12:28 pm

NAtrix, els meus en tenen 2 i 4. Mai he aplicat cap "mètode" per posar-los a dormir. La Laura necessita 5 minuts justos de companyia, i prou. Per què negar-los-hi? Tardaria més "estivillitzant-la" que oferint-li aquests 5 minuts de mà de papa, no?? Doncs mentre necessiti la mà del papa, la tindrà. zz:-) zz:-) zz:-)

I en Roger,... ja ho sabeu.... necessita una mica de teta encara, però i què?? Prefereixo que s'adormi relaxadet mamant i sentint el meu contacte dins el seu llit que no pas que s'adormi per esgotament de plor. I quan es gira i s'adorm, marxo a poc a poc i em "substitueixo" per el coixí de lactància aquell llarg (és per la única cosa que l'he fet servir). Quan jo vaig a dormir i el vaig a mirar que estigui bé, normalment el trobo abraçadet al coixí,.... tot un angelet... zz:-) zz:-) zz:-)

Vull dir que el mètode aquests dels c....... no el pots aplicar a cap edat, perquè tot i que és terriblement cruel en un nadó, continua sent-ho en un nen amb el que hi pots parlar, tingui l'edat que tingui.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::