Pantley o Juvé??
Pantley o Juvé??
Hola mamis!
Ja que s'acosta St. Jordi aprofitaré per comprar al papi algun llibre al voltant del món dles bebés que encara són els que aconsegueixo que els obri de tant en tant jajajaj!!
Com tenim realment problemes perquè la nostra peque dormi a les nits havia pensat algun sobre el tema del son infantil, ja se que no em solucionarà el tema ni molt menys però almenys potser sabrem més com ho hem de fer per ajudar-la a adormir-se, no sé.
Jo havia pensat o Felices sueños de Pantley o Dormir sin llorar de Rosa Juvé.
Les que els heu llegit, que tal estan? quin aconselleu? Algun altre titol interessant?
Viam si podem posar un pedaç de pau a les nostres nits que fa deu mesos que la ballem.
Per cert, algú més té un pediatre tant eficient com el nostre? És una passada donant solucions!!!
Hi hem anat per tres temes estrella en diferents èpoques:
Còlics, van durar fins a 5 mesos sense parar CADA DIA.
Problemes per menjar.
Problemes per dormir tant de dia com de nit.
I no us ho per perdeu la resposta ens els tres casos va ser:
JA N'HI HA DE NENS MOLTS INQUIETS, BÉ AIXÒ TOTS ELS NENS HO FAN.
Què us sembla??
Per cert bon St. Jordi a tothom!! encara que faltin 2 dies.
Ja que s'acosta St. Jordi aprofitaré per comprar al papi algun llibre al voltant del món dles bebés que encara són els que aconsegueixo que els obri de tant en tant jajajaj!!
Com tenim realment problemes perquè la nostra peque dormi a les nits havia pensat algun sobre el tema del son infantil, ja se que no em solucionarà el tema ni molt menys però almenys potser sabrem més com ho hem de fer per ajudar-la a adormir-se, no sé.
Jo havia pensat o Felices sueños de Pantley o Dormir sin llorar de Rosa Juvé.
Les que els heu llegit, que tal estan? quin aconselleu? Algun altre titol interessant?
Viam si podem posar un pedaç de pau a les nostres nits que fa deu mesos que la ballem.
Per cert, algú més té un pediatre tant eficient com el nostre? És una passada donant solucions!!!
Hi hem anat per tres temes estrella en diferents èpoques:
Còlics, van durar fins a 5 mesos sense parar CADA DIA.
Problemes per menjar.
Problemes per dormir tant de dia com de nit.
I no us ho per perdeu la resposta ens els tres casos va ser:
JA N'HI HA DE NENS MOLTS INQUIETS, BÉ AIXÒ TOTS ELS NENS HO FAN.
Què us sembla??
Per cert bon St. Jordi a tothom!! encara que faltin 2 dies.
Jo els tinc els 2. El de la Pantley et suggereix un mètode sense plorar amb molts registres x fer (mira la web de dormirsinllorar i es el mateix). Està bé, alguns consells són bons, però jo no tinc constància x fer registres de son.
El de la Jové t'explica com és la son dels nens, no hi ha cap mètode ni solució tret del collit, és explicatiu.
Tu mateixa. Els 2 estan bé.
Tema pediatra: sense comentaris
El de la Jové t'explica com és la son dels nens, no hi ha cap mètode ni solució tret del collit, és explicatiu.
Tu mateixa. Els 2 estan bé.
Tema pediatra: sense comentaris
He estat llegint sobre la Pantley per internet, i crec que em compraré el seu llibre. Pel que he vist està ben documentada i el seu mètode funciona prou bé sense que el nen hagi de plorar tot sol al bressol... jo no seria capaç de deixar la meva nena plorar hores i hores! Fins ara ens funcionava el banyitu-teta-dormir, però portem una temporadeta que ens costa força dormir, a l'hora de dormir la Laia està molt esverada, i quan arriben segons quines hores jo ja no sóc capaç de pensar, el pit no sempre funciona, el meu home em surt amb que alguna cosa no fem bé... la infermera del CAP ens va dir que ens quedéssim al seu costat, i que s'adormís al bressol, però la Laia no en sap, plora, remuga... així que necessitem una mica de pauta!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]