Taques a la cara
Taques a la cara
Hola noies!
Amb el meu embaraç em va quedar la cara plena de taques marró, al juny ja farà un any del meu part i encara les tinc totes.
Quan vaig pel carrer a vegades em fixo amb les noies que porten nens petits i ningú te tantes taques o potser es que ja els han desaparegut.
Us en van sortir a vosaltres? quan us van marxar? potser vau fer servir algun producte o marxen soles?
Amb el meu embaraç em va quedar la cara plena de taques marró, al juny ja farà un any del meu part i encara les tinc totes.
Quan vaig pel carrer a vegades em fixo amb les noies que porten nens petits i ningú te tantes taques o potser es que ja els han desaparegut.
Us en van sortir a vosaltres? quan us van marxar? potser vau fer servir algun producte o marxen soles?
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
A mi em va sortir alguna taqueta, sobretot al front, però ja quasi no es veu. El que em van dir és que vigilés amb el sol i em vaig comprar una hidratant amb factor de protecció.
De totes maneres em penso que després del part el nostre cos està ben bé 1 anyet per recuperar-se. I suposo que això de les taques també deu formar part d'aquesta recuperació.
De totes maneres em penso que després del part el nostre cos està ben bé 1 anyet per recuperar-se. I suposo que això de les taques també deu formar part d'aquesta recuperació.
-
VisitantVi
A LA MEVA COSINA TB LI VAN SORTIR MOLTES TAQUES A LA CARA I ARA LA NENA JA FARA UN ANYET, CREC QUE ENCARA EN TE, PERO LI HAN MARXAT MOLT. D'QUI POC QUE L'HE DE VEURE JA M'HI FIXARE I LI PREGUNTARE SI HA FET ALGUNA COSA.
SUPOSO QUE ES COM LES ESTRIES I TOT AIXO, QUE A QUI LI HA DE SORTIR LI SURT I A QUI NO NO. PERQUE JO VAIG PARIR A L'AGOST I EM VAIG PASSAR TOT EL JULIOL A LA PLATJA I NO MEN VA SORTIR CAP
SUPOSO QUE ES COM LES ESTRIES I TOT AIXO, QUE A QUI LI HA DE SORTIR LI SURT I A QUI NO NO. PERQUE JO VAIG PARIR A L'AGOST I EM VAIG PASSAR TOT EL JULIOL A LA PLATJA I NO MEN VA SORTIR CAP
Hola! Diria que les taques surten per l'excés d'hormones,crec que es diuen melasmes i a mi me'n van sortir una mica quan vaig començar amb les anticonceptives. La dermatòloga em va dir que era per culpa de la barreja de les hormones i el sol, em va dir que em posés protector total, em va recomanar la crema protecció 80 de Sisderma,està molt bé peqruè porta colorant, sembla maquillatge (claret). i bé, la veritat és que m'hi he acostumat i me la poso cada dia, us la recomano, les taques em van marxar casi bé del tot (suposo que en deixar les pastis) i no me n'han sortit més, però jo cada dia abans de sortir de casa i als migdies em posos la crema per prevenir i de moment em funciona...ara que també em va dir la dra que les que tenim predisposició a tenir-ne és molt probable que tot i fent servir cremes, un cop embarassades, ens surtin però que amb la crema evitarem sempre que es vegin tant.
espero haver ajudat d'algo...

espero haver ajudat d'algo...

Gràcies guapes!
Esperaré que et diu la teva cosina Julieta i crec que em compraré la crema aquesta de protecció 80.
De totes maneres com tinc tendència a taques abans de l'embaràs ja em van recomanar posar-me cada dia la protecció pantalla total de la casa isdin, però és que fa una mala olor que buff! i a sobre et deixa tota la cara untada i super lluenta i no m'agrada gens, vas pel carrer i sembla que vagis suat, i clar entre que no m'agrada ique no hi penso.........de cada 10 dies la poso 1. Que malament eh!!
Viam si aquesta de factor 80 no es veu tant que portes la cara com un torrada untada jajajaj!!!
Esperaré que et diu la teva cosina Julieta i crec que em compraré la crema aquesta de protecció 80.
De totes maneres com tinc tendència a taques abans de l'embaràs ja em van recomanar posar-me cada dia la protecció pantalla total de la casa isdin, però és que fa una mala olor que buff! i a sobre et deixa tota la cara untada i super lluenta i no m'agrada gens, vas pel carrer i sembla que vagis suat, i clar entre que no m'agrada ique no hi penso.........de cada 10 dies la poso 1. Que malament eh!!
Viam si aquesta de factor 80 no es veu tant que portes la cara com un torrada untada jajajaj!!!
Hola! Jo amb l'embaràs tinc la cara feta un mapa, jeje! Suposo que també perquè sóc blanca de pell i amb tendència a agafar pigues, però ara tinc el front tacat, sota els ulls, tot el pont del nas, el bigoti (aquestes taques fan una ràaaaabiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!) i a la babeta. Ah, i tinc una bonica línia alba. La cosa és que jo algun cop m'he fregat suc de llimona per la cara, que com que és natural no crec que pugui fer mal, i me la hidrato més a consciència, i potser perquè m'ho vull creure, però diria que les taques es van esvaïnt. Tu ho has provat? En tot cas, la crema solar hiper segur que va bé tant per prevenir com per atenuar, és clar!
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
a mi em van sortir quan estava lactant, o sigui q no baixeu la guàrdia!
em van sortir a sota els ulla unes taques fosques q fan q les ulleres semblin blanques... para muestra un boton-. al març vaig fer unes sessions d'uva pq tenia una boda i les taques van tornar a aparèixer i la gent de la feian em preguntava si havia anat a esquiar!
em van sortir a sota els ulla unes taques fosques q fan q les ulleres semblin blanques... para muestra un boton-. al març vaig fer unes sessions d'uva pq tenia una boda i les taques van tornar a aparèixer i la gent de la feian em preguntava si havia anat a esquiar!
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
A mi moltes de les taques em van marxar només parir (de fet una llevadora sobre la qual millor ni parlar-ne em va dir just després de parir 'uix, se't veu molt més jove!').
Encara en tinc alguna però sobre el llavi superior i espero que em marxi sola. Jo també tinc la pell molt blanca i ja us dic just després de tenir al meu fill la pell encara em va quedar molt més blanca (semblava fins i tot que algunes pigues haguessin marxat).
Ho sento però no et puc aconsellar cap remei perquè se'n vagin, jo espero que la taqueta que em queda marxi sola (tal com va venir...
)
Ara dono el pit, des de que va nèixer el petitó, i no m'ha sortit cap altra taca...
Encara en tinc alguna però sobre el llavi superior i espero que em marxi sola. Jo també tinc la pell molt blanca i ja us dic just després de tenir al meu fill la pell encara em va quedar molt més blanca (semblava fins i tot que algunes pigues haguessin marxat).
Ho sento però no et puc aconsellar cap remei perquè se'n vagin, jo espero que la taqueta que em queda marxi sola (tal com va venir...
)
Ara dono el pit, des de que va nèixer el petitó, i no m'ha sortit cap altra taca...
Ara que penso... a una companya meva, durant l'embaràs li van sortir pigues, eren més taquetes que pigues, i li van treure a base de fer-li malbé la cara durant força temps, se li pelava tota, era una angúnia, eh? tot el dia s'havia de posar una crema d'aloe vera, però és que allò jo no sé si era bó xq tenia la cara destrossada, vermella, com cremada ...
Al cap de molt temps li van marxar "les taques", que si t'he de ser franca ... t'havies d'atansar moltíííííííííííísssssim per veure-li unes taquetes ben fluixetes, que amb una mica de maquillatge desapareixien, però cadascú és cadascú.
Al cap de molt temps li van marxar "les taques", que si t'he de ser franca ... t'havies d'atansar moltíííííííííííísssssim per veure-li unes taquetes ben fluixetes, que amb una mica de maquillatge desapareixien, però cadascú és cadascú.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo de taques no en tinc (sols a vegades quan em dutxo i tinc la panxa tocadeta, em surten unes ronxes vermelles i se'm resseca molt la zona). Jo ara m'estic posant oli de Jojoba (2 o 3 gotetes) barrejades amb al crema facial, s'absorveix bastant ràpid, i, tot i q sols fa un parell de setmanes q me'l poso, em noto la cara molt millor, no se'm pela, molt més suau... no sé, per provar q no quedi, no?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]