a la platja quan?
a la platja quan?
hola noies,
una pregunta rapida: em toca parir al juliol... sabeu quan puc portar la liah a la platja? :)
una pregunta rapida: em toca parir al juliol... sabeu quan puc portar la liah a la platja? :)
-
VisitantVi
- monic75
- :: tigre

- Entrades: 756
- Membre des de: dc. feb. 13, 2008 9:22 pm
- Ubicació: Esplugues
- Contacta:
Doncs suposo que depen dels pares i de la nena. Jo per exemple vaig tenir a la Jana al juliol (com ja saps) i de seguida vaig fer vida normal amb ella, més que res perquè la Xènia és més gran i havia de seguir fent el que feiem abans, vam seguir baixant a la piscina, encara que ni la Jana ni jo ens banyavem, la posava amb mi a la tovallola en un lloc amb ombra i ens estavem una estoneta, no gaire. Algun dia vam anar a la platja però em molestava i patia pel vent i que se li poses sorra als ulls, tan petitona, no sé, ja et dic, ja ho aniràs veient. A mi més aviat m´estressava estar a la platja. Aquest any crec que ho disfrutarem molt més perquè a ella li agrada força l´aigua i ja és més gran.
-
..
JULIETA ha escrit:em sembla que t'hauras d'esperar l'any que ve,
aquest estiu encara sera molt petitona, jo la vaig portar amb 20 dies pero a la tarda, ja no feia sol.
o ara a alguna platja on hi hagi xiringuitu, i us esteu a l'ombra,
Alex mi pediatra me aconsejó no llevar al niño antes de los 6 meses, o sea que el verano pasado fui algún día pero como dice Shuliet por la tarde, cuando ya no hacía sol ni calor o a algúm chiringuito a la sombra.
Yo creo que este veranito va a ser que no eh chatiiiiiiiiiiii....
Pensaba que este año ya podría ir a la playa y tooooooooooooooma, otro verano blanca como la leche, que llega Lolaaaaaaaaaaa
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
-
..
alexandra ha escrit:jajaja leire, anda, vente a mi terraza a tomar el sol jejejeje ;)
yo de blanca naaada de nadda!!! bonita!!! ;)
Tú eres un conguito ya lo se! jajaja
Hoy me he comprado un bikini de preñi,...de aquí a que nazca Lola me tengo que torrar al solete como seaaaaaaaaaaaaa, hoy a las 8.30 de la mañana estaba con el niño en el balcón al Lorenzo y mañana másssssssssss...que luego vienen malos tiempos para ir a la playa!!
Pos jo havia pensat comprar un trasto d'aquells com el que té l'apanona (i que no sap com coi tancar-lo) i anar-hi algun dia... i a la piscina també... sempre amb l'angaletu, o amb la mamangaleta, que haurem de fer torns, i anar-hi quan el sol ja no peta tant... però buennnn... ja li preguntaré a la pediatra...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |