ROPA BATEIG
ROPA BATEIG
Hola a totes!!
A vera si em podeu ajudar. Tinc el bateig de la meva nena a finals de mes i encara no li he comprat la roba. Té set mesos i no sé que s'ha de comprar en aquests casos. Sabeu d'alguna botiga per Barcelona on pugui trobar cosetas maques?
A vera si em podeu ajudar. Tinc el bateig de la meva nena a finals de mes i encara no li he comprat la roba. Té set mesos i no sé que s'ha de comprar en aquests casos. Sabeu d'alguna botiga per Barcelona on pugui trobar cosetas maques?
Hola Arwen, no sé si serà el teu estil però jo a la meva fillola li vaig comprar un conjunt de fil monissim en color cru amb unes flors aplicades molt xulu.Una mica tipo ibissenc, saps? és que no ens agradava el tipic vestit de arreglar..
Per si t'interessa et puc enviar alguna foto perquè vegis l'estil...
Li vem comprar a una gent que fan roba 100% cotó artesana, no és barato però vaja, res ho és ja...
Li vem comprar a una gent que fan roba 100% cotó artesana, no és barato però vaja, res ho és ja...

Laure ha escrit:Hola Arwen, no sé si serà el teu estil però jo a la meva fillola li vaig comprar un conjunt de fil monissim en color cru amb unes flors aplicades molt xulu.Una mica tipo ibissenc, saps? és que no ens agradava el tipic vestit de arreglar..
Em podries passar l'adreça? i la foto !!! que tb m'agradaria veure-ho!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Hola!
es diuen SOM NATURALS i estan a Calella
c/Amadeu 92 Baixos
però jo vaig conèixe'ls a una paradeta que hi havia a portal de l'àngel de bcn que a vegades s'hi posen.
us estic buscant la foto però justament les que tinc està la nena agafada a coll de la mare i no es veu gens el vestit
només el gorret.....a veure si en trobo alguna de millor....
es diuen SOM NATURALS i estan a Calella
c/Amadeu 92 Baixos
però jo vaig conèixe'ls a una paradeta que hi havia a portal de l'àngel de bcn que a vegades s'hi posen.
us estic buscant la foto però justament les que tinc està la nena agafada a coll de la mare i no es veu gens el vestit
només el gorret.....a veure si en trobo alguna de millor....Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |