Poca gana desprès del postpart
Poca gana desprès del postpart
Hola,
Desprès d'uns 6 díes del part, he notat que tinc poca gana. Durant l'embaràs he menjat molt, tenia moltiissima gana, vaja que menjava per dos, en canvi ara tinc molt poca gana, no se si es pels nervis de la nova situació o que, ja que també em sento molt cansada i una mica baixa de moral.
Desprès d'uns 6 díes del part, he notat que tinc poca gana. Durant l'embaràs he menjat molt, tenia moltiissima gana, vaja que menjava per dos, en canvi ara tinc molt poca gana, no se si es pels nervis de la nova situació o que, ja que també em sento molt cansada i una mica baixa de moral.
-
..
annia ha escrit:gràcies txellchen, i no saps pas perque passa això?. vas trigar molt a recuperar la gana?
jo, esque entre això i el cansanci, ja em menjo el cap per si serà greu
Annia a mi tb em va passar de fet no menjava geirebé res....jo estava força depre els primers dies, nerviosa i anava molt de cul no tenia temps ni de cuinar, pero aviat passa i tornaràs a tenir ganona com abans estigues tranquila!
Si dones pit però mira de fer un petit esforç eh!
-
..
Veig que això ens ha passat a moltes. Jo d'embarassada devorava i després de parir, quina desil·lusió, menjava només perquè tocava i poc. Suposo que l'esgotament físic i fa molt. T'has d'anar recuperant. Ara però ja torno a tenir molta gana, no com durant l'embaràs, però. Si dones pit, pren líquids i caldos que passen bé. Amb uns dies canviarà. I moltes felicitats!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |