CADIRETES PEL COTXE

Més qüestions.
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

CADIRETES PEL COTXE

EntradaAutor: Plufi » ds. maig 10, 2008 2:42 pm

Hola noies!!

Ha arribat l'hora de comprar una cadireta pel cotxe.

A nosaltres ens agraden les maxi cosi i les romer perquè diuen que son les mes segures del mercat.

Quines marques aconselleu?
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Gloriadsn
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » ds. maig 10, 2008 3:01 pm

HOla jo tinc les de Jane tant de mes petites com ara per mes grans, pero tambe vaig estar a punt de comprar la marca Romer, diuen que es de les mes segures, si estas entre maxi cosi i Romer jo potser triaria Romer, potser perque n'he sentit a parlar mes be, De totes maneres crec que cuasi totes aquestes marques una mica reconegudes sont bastant fiables!
Guita
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » ds. maig 10, 2008 3:08 pm

HOLA NOSALTRES HEM COMPRAT LA BRITAX QUE ÉS LA MARCA ECONÒMICA DE LA ROMMER. ENS HAN DIT QUE VA IGUAL DE BÉ. AMB L'OLEGUER TENIEM LA MAXI COSI. N'ESTAVEM CONTENTS.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
.
.

EntradaAutor: . » ds. maig 10, 2008 3:56 pm

Nosaltres tenim una de la CASUALPLAY, no se el model, pero la vam comprar d'oferta.
I ara hem comprar una altra amb els punts de La Caixa, te bona pinta tot i que encara no l'hem provat.
txellchen
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » ds. maig 10, 2008 4:34 pm

Nosaltres comprarem la de la Casualplay.

Primer vam mirar la Romer (perque tothom diu que és la millor), però és una pasta!!!! I, com que et trobes de tot, a una botiga ens deien que era la millor i a la del costat que són més cares perque son els que es van inventar lo del Isofix.

Ademés, la de Casualplay abarca tant el grup 1 com el 2 i així ens durarà una miqueta més...

Per cert, sabeu que fins el 17 d'aquest mes al Corte Inglés fan un 20% de desconte en les cadiretes de cotxe? Nosaltres encara no la necessitem (al Marçal li queden un parell de quilets per engreixar-se), però si ens surt força més econòmica la comprarem ara!!!
Imatge

Imatge
lila29
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » ds. maig 10, 2008 6:45 pm

A mi les dues que m'han regalat (una per cada cotxe) son JANE, però no us puc dir que tal perquè encara no les he fet servir.. :pandi:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
carbassona
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » ds. maig 10, 2008 7:08 pm

Nosaltres fem servir una de la BRITAX i va perfecte.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: galarina » ds. maig 10, 2008 7:47 pm

jo tinc una Römer, una Indy de la Jané, i una de la Bebé confort, ah! i un coixí elevador de la BBY. Quien da más?? :lleo:
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
gblanch
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » ds. maig 10, 2008 8:13 pm

GALARINA, NO T'ESTAS DE RES, EH???? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D PODRAS POSAR UNA `PARADETA I TOT!! :content: :content: :content: :content: :content: :content:
mamarnau_tgn
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » ds. maig 10, 2008 9:58 pm

nosaltres tenim una del jane i la del play dls punts de la caixa
totes dues van bé, aparentment
ImatgeImatge Imatge
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dg. maig 11, 2008 4:42 am

Nosaltres hem comprat la Concord Ultimax. Encara no l'hem estrenada, així que no et puc dir què tal.

El criteri que vam seguir és que no voliem maxi-cossi (som pro-cuco, jejeje), així que la cadireta la deixarem fixa al cotxe. Aquest model ens serveix des del naixement fins als 18 kg (3-4 anys). Al principi porta un adaptador per bebés i van en sentit contrari a la marxa, i a partir dels 13 kg (18 mesos) es gira cap endavant. Buscant referències per internet hem vist molt bones crítiques.

És aquesta:

http://www.sillasauto.com/artshow.php?art_id=727

A part pensa que totes les cadires que es poden comercialitzar estan homologades i han hagut de passar una sèrie de proves, així que pel tema seguretat qualsevol marca homologada compleix els requisits que ha de complir.
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: CADIRETES PEL COTXE

EntradaAutor: Abril* » dt. set. 28, 2010 8:29 am

Hola!
pujo aquest post sobre cadiretes pel cotxe perquè ens toca comprar-ne i anem un amica perduts. Teniem idea de comprar una de 0 a 18 kg (grups 0 i 1, crec). No la farem servir amb el xasis del cotxet ja que a l'hivern farem servir el cuco i després més endevant la cadireta. Em vist per internet la concord ultimax, tot i que ens ha semblat molt cara. Pel tema de la seguretat, com que totes estan homologades penso que no hi hauran gaires diferències, però què més haig de tenir en compte a l'hora de buscar? comoditat? val la pena gastar-se tants diners?
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::