Habitació Nadó

Més qüestions.
N23
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Habitació Nadó

EntradaAutor: N23 » dg. maig 11, 2008 3:14 pm

Hola,

Estic de 5 mesos i començant a mirar habitacions. zz:-)
La veritat és que no sé què fer. Si decantar-me per un bressol convertible, o bé comprar un bressol i a part una calaixera cambiador.

A mi m'agrada més la segona opció, però crec que com a pràctic ho és mes el convertible. Em podrieu aconsellar vosaltres que en teniu experiència?

És pràctica la opció calaixera amb cambiador a sobre? us va bé? ho dic pels calaixos que estan a un altre costat..

Bé us agrairá molt que em doneu la vostra opinió.

Gràcies
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dg. maig 11, 2008 4:45 pm

Hola N23!!!!
T'explico la nostra experiencia amb el tema mobles.

Vam comprar moisés, i als 4 mesos el nen ja no hi cap i dorm al bressol (si ho arribem a sapiguer no en comprem de moises).

El bressol és normal, no es converteix en llit, però ho vam estar mirant perque ens sembla una bona opció. Però nosaltres la vam descartar perque no ens hi cabia a l'habitació.

EL tema calaixera-canviador si que teniem molt clar que el volíem. Ademés jo preferia que el nen el poguéssis canviar de cara, o sigui, que els calaixos queden mirant cap a tu i no cap al costat. La veritat és que va genial!!! Ho tens tot a ma, i quan sigui més gran, es treu el canviador i et queda na calaixera la mar d'apanyada.

Et poso una foto del tipus de calaixera - canviador que tenim.
Imatge

Imatge
N23

EntradaAutor: N23 » dg. maig 11, 2008 5:29 pm

txellchen ha escrit:Hola N23!!!!
T'explico la nostra experiencia amb el tema mobles.

Vam comprar moisés, i als 4 mesos el nen ja no hi cap i dorm al bressol (si ho arribem a sapiguer no en comprem de moises).

El bressol és normal, no es converteix en llit, però ho vam estar mirant perque ens sembla una bona opció. Però nosaltres la vam descartar perque no ens hi cabia a l'habitació.

EL tema calaixera-canviador si que teniem molt clar que el volíem. Ademés jo preferia que el nen el poguéssis canviar de cara, o sigui, que els calaixos queden mirant cap a tu i no cap al costat. La veritat és que va genial!!! Ho tens tot a ma, i quan sigui més gran, es treu el canviador i et queda na calaixera la mar d'apanyada.

Et poso una foto del tipus de calaixera - canviador que tenim.

Moltes gràcies Txellchen

La veritat és que jo estava bastant convençuda però el meu marit és del parer que arriba un moment en que el nen no hi cap al canviador-calaixera, però bé veig que el teu nen tés mes de 4 mesos i estàs encantada....
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dg. maig 11, 2008 5:43 pm

Penseu tenir el nen a l'habitació amb vosaltres al principi? Perque en el cas de comprar un llit convertible, en necessitareu un altre per posar a la vostra habitació.
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
N23

EntradaAutor: N23 » dg. maig 11, 2008 6:06 pm

Pepeta ha escrit:Penseu tenir el nen a l'habitació amb vosaltres al principi? Perque en el cas de comprar un llit convertible, en necessitareu un altre per posar a la vostra habitació.

Al princip el tindrem a l'habitació i ja tenim el moisès.
Ara hem de començar a mirar l'habitació. Si la volem tenir pel setembre, ja ens han dit que l'agost no conta i que per tenir-la al Juliol ens hem d'espavilar, i no sabem què és el més pràctic. Com a "maco" prefereixo un bressol no convertible però vull que també sigui pràctic, clar...
per això us demano consell a les que ja sou mamis!

Gràcies
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dg. maig 11, 2008 6:09 pm

En el nostre cas vam comprar una habitació convertible, en principi és una cuna de 80x130 (una mica més gran que les de sempre ) i després es converteix en llit , tauleta i taula d'escriptori, i és molt maca. La pega és que quan l'has de passar a la cuna( en el nostre cas als 3 mesos ja no cavia al bressol), ha de dormir soleta a la seva habitació, perquè no es poden portar amunt i avall, són fixes. Ara fa dos mesos que la Keila dorm soleta a la seva habitació i estem molt contents, però espero que això no canviï perqué si no ja em veig posant-la al llit amb nosaltres.
Per el preu potser també és més econòmic comprar tota l'habitació, perquè així ja la tens per sempre, no has d'anar comprant primer el bressol, després la cuna i després el llit, però això cadascú al seu gust...
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
helfa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1765
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 10:34 am

EntradaAutor: helfa » dg. maig 11, 2008 7:04 pm

Nosotros tambien preferimos comprar el convertible, lo veo mas practico y a la larga mas economico porque ahi tienes una habitacion para mucho tiempo.
Mi hijo tambien estuvo con nosotros hasta los cuatro meses y a partir de entonces duerme en su habitacion y ningun problema!!! Aparte yo el convertible lo cogi con cama nido a si que tengo una habitacion completisima!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::