Ajut dels 2.500 euros i altres ajuts
Ajut dels 2.500 euros i altres ajuts
Hola,
Quan vaig fer el curs de preparació al part, em van donar un paper on posava tots els tràmits que s'havien de fer per aconseguir els ajuts de la generalitat per haver tingut un fill, allò dels 2.500 euros i altres. El cas es que no trobo...no se si alguna em podria ajudar?
Moltissimes gràcies
Quan vaig fer el curs de preparació al part, em van donar un paper on posava tots els tràmits que s'havien de fer per aconseguir els ajuts de la generalitat per haver tingut un fill, allò dels 2.500 euros i altres. El cas es que no trobo...no se si alguna em podria ajudar?
Moltissimes gràcies
Hola Annia,
hi ha una pàgina web on està super ben explicat
entra a
hp://lesdoules.wordpress.com/category/a ... ubvencions
hi tenim informació de tots els tràmits a fer després del part, desde el regsitrecivil, alta al servei sanitari, subvencions, ja veuràs que està molt bé!

hi ha una pàgina web on està super ben explicat
entra a
hp://lesdoules.wordpress.com/category/a ... ubvencions
hi tenim informació de tots els tràmits a fer després del part, desde el regsitrecivil, alta al servei sanitari, subvencions, ja veuràs que està molt bé!
Hola, per l'ajut d'hisenda, tens que anar a una oficina d'hisenda i et donaràn un paper que tens que omplir i si no recordo malament, et demanen el llibre de familia, per l'ajut de la generalitat, jo vaig anar a una oficina de benestar social, i també et fan omplir un paper i presentar llibre de familia, procura portar fotocopia del llibre de familia a tots els llocs, es el primer que demanen, i a l'ajut dels 2.500 euros, no et puc ajudar, ja que vaig tenir al meu nen el 12 de juny, i aixó và començar l'1 de juliol!!!
...
A la web www.cat365.net tb hi ha tota la informació a l'apartat "Neix un fill"

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta: