MARXEM A LA PLATJA!!!

Més qüestions.
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

MARXEM A LA PLATJA!!!

EntradaAutor: carpe diem » dv. maig 23, 2008 5:29 pm

Eii que tal? Doncs mira,tenim uns dies de vacances i hem decidit anar a la platja...només serà una nit,perquè el Pau és petitó.Anirem a Calafell!! Hem triat un aparthotel pel tema del menjar del nen,escalfar la llet,la verdura... :trona: No sé si endur-me la Babycook,que farieu?
Em fa molta ilu marxar fora i viure aquesta aventura amb el Pau...primer el viatge amb cotxe (hi tenim més d'1 horeta),el menjar fora de casa... i dormir!!! ui,això si que em fa por...ell està acostumat al seu llit i alla... zz:-)
:: cuqui :: Ja hem demanat un bressol per ell,m'emportaré el peluix amb què dorm i els seus llençols...potser acabarà dormint amb naltrus!!
Si tenim sort amb el temps anirem a la platja!! uoouu quants estris ens haurem d'emportar!! que si el parasol,la crema,aigueta... també té piscina,que penso que potser serà millor per si li volem ficar,res,només mullar-lo una mica...
Ostres!!! i després com el banyarem?a la : ptito : vull dir? jolin,quantes coses...jejjeje
Ara ja he començat a fer la seva bossa,robeta d'estiu per si fes molta calor i roba més de màniga llarga,tal com nem ara,un cambiador,bolquers,cremetes i sabons... :-)(-: !!! Espero no deixar-me res!!
Que més?agafaré alguna joguina seva,la cadireta per seure a la taula amb nosaltres...
Ostres si alguna em pot donar alguna idea més,coses útils per sobreviure a les primeres minivacances amb bebè? :-:) ....
Apa doncs,ens veiem per aqui!!
Bon cap de setmana i un petonet a totes i a tots els bebès!!! :content:
Imatge

Imatge

Imatge
angaju
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. nov. 17, 2006 9:44 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: angaju » dv. maig 23, 2008 6:44 pm

Ostres que bé, apa disfruteu molt i ja ens explicarás com ha anat. :pandi: :pandi:
ImatgeImatge
.
.

Re: MARXEM A LA PLATJA!!!

EntradaAutor: . » dv. maig 23, 2008 6:48 pm

Quantes coses eeeeeeeeeeeeeh per sortir una nit només!! de fet és = una nit que deu, el jaelo està assegurat!!!
Jo no m'emportaria la baby cook per nomes un cap de setmana potse fer avui o demà al mati el dinar i sopar fins diumenge a la nit...i verdura en un tuper i au, i per la fruita, potito, per un dia no passa res.
:-)

Pel tema de la nit jo no em preocuparia, fas be d'emportar te el seu peluix, és suficient.
El meu fill fins al 10 mesos no va dormir mai una nit sencera, cosa que no vol dir que ara ho faci, pero weno, curiosament quan sortiem a dormir fora, dormia de conya. Segur que en Pau dorm de conya!

Mare mevaaaaaaa que despliegueeeeeeeeeeeeeeeeeee, jo al ppi. sortia de casa carregadiiiiiiiiiiisima, ara ja passo mes i ni trona ni canviador ni res de res....peluix i andando. :-)

QUE US HO PASSEU MOLT BE!!
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » ds. maig 24, 2008 9:55 pm

:koala: Sisi farem això,no m'enduré la babycook,el primer dia portaré la verdura en un termo i per la fruita un potito cada dia i ja ta!!
Tinc moltes ganes de fer aquesta escapada...canviarem d'aires,des que estava de 8 mesos que no ens hem mogut massa i ens vé molt de gust anar a fora els 3!! :globus:
Espero que no plogui!!! i que poguem portar al Pau a la piscina o a la platja... :-:)
Imatge

Imatge

Imatge
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dg. juny 01, 2008 8:32 pm

Hola Ges!!! Ja has tornat?? Com a anat??? Explicans que tal!!!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dg. juny 01, 2008 9:09 pm

hola flor!!!
doncs va nar tot molt bé.la nit que era el que més por em feia guai!! va dormir com a casa... no va fer gaire bo pero vam estar a la piscina de l'hotel en banyador,va tocar l'aigua!!!
També vam passejar per la sorra de la platja...tot era nou per ell i estava molt content :-)
Més endevant aviam si repetim i uns dies més que ara nomes ha sigut una nit.
Gracies per l'interes!! >.-<:
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::