recambis pel contenidor de panyals
- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
recambis pel contenidor de panyals
Algú sap on puc comprar els recambis pel contenidor de panyals de la marca BEBE DUE??? (es el que regalen amb la revista CRECER FELIZ per la suscripció)
Gracies.
Gracies.- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
- lila29

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Parlant de contenidors de bolquers, jo tinc el SANGENIC i sense voler he tirat a la basura una peça, que és la que li va donant voltes a la cosa, de fet quan treia els bolquers ja l'havia de posar a lloc, però algun dia no ens vem donar compte i la vam llençar, i ara al buidar-lo no va bé.
Jo el vaig comprar al DRIM, el que no sé és si en algun lloc hi ha recanvis o n'he de comprar un de nou (que no ho
faré)
Jo el vaig comprar al DRIM, el que no sé és si en algun lloc hi ha recanvis o n'he de comprar un de nou (que no ho
faré)- carpe diem
- Contacta:
- Nolfar

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
El de SANGENIC es el que està a tot arreu. Suposo que en qualsevol botiga t'indicaran si hi ha peces de recanvi (al Corte Inglés també en venen)
Al final per internet vaig treure que venien recanvis del BEBE DUE a les botigues CARANDRA, que casualment n'hi ha al Diagonal Mar. Però quan vaig anar s'havien esgotat tots. En va trucar per telèfon a 3 botigues més, i a totes esgotades, no m'extranya, si només venen allà!!!!
Al final per internet vaig treure que venien recanvis del BEBE DUE a les botigues CARANDRA, que casualment n'hi ha al Diagonal Mar. Però quan vaig anar s'havien esgotat tots. En va trucar per telèfon a 3 botigues més, i a totes esgotades, no m'extranya, si només venen allà!!!!
- carpe diem
- Contacta:
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

si home!