DECLARACIÓ DE LA RENDA i NENS
DECLARACIÓ DE LA RENDA i NENS
Hola noies,
Les que vam tenir un nen al 2007 com ens afecta a l'hora de fer la Declaració de la Renda?
Hem de marcar alguna casilla addicional?
Jo es q he rebut l'ESBORRANY i m'han marcat les deduccions dels 100 euros mensuals, ... però no se si s'han deixat de posar quelcom més ...
ALguna em pot ajudar please?
Gràcies!
Les que vam tenir un nen al 2007 com ens afecta a l'hora de fer la Declaració de la Renda?
Hem de marcar alguna casilla addicional?
Jo es q he rebut l'ESBORRANY i m'han marcat les deduccions dels 100 euros mensuals, ... però no se si s'han deixat de posar quelcom més ...
ALguna em pot ajudar please?
Gràcies!
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
ei martina,en el meu cas vaig rebre l'esborrany i em deia "pendiente de rectificar" ,el nen no constava enlloc i les ajudes (2500 + 100 mensuals) no em constaven com a ajuda,per tant havia de pagar.
Vaig anar a la delegacio a fer-la amb tota la documentacio i LLIBRE DE FANILIA i al incloure el nen el resultat era a favor meu.
Que diu el teu esborrany?
Vaig anar a la delegacio a fer-la amb tota la documentacio i LLIBRE DE FANILIA i al incloure el nen el resultat era a favor meu.
Que diu el teu esborrany?

Daina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 25, 2008 10:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:

Daina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 25, 2008 10:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]