APENDRE A NEDAR
- cuarzo
- :: rateta

- Entrades: 172
- Membre des de: dt. ago. 21, 2007 4:47 pm
- Ubicació: Platja d'Aro - (Girona)
APENDRE A NEDAR
la meva peque ara té 28 mesos i és super llançada, es tira fins i tot ella sola a la piscina, m'agradaria ensenyar-la a nedar pero no se ni per on començar, teniu idea quan solen apendre a nedar? i que penseu que és millor : flotador, manguitos, tub d'escuma, bombolleta... o res de res???
El meu germà era monitor de natació, i jo porto el nen a nedar, bueno a jugar amb l'aigua, que de moment es el que fem, li vaig preguntar, i em va dir que fins als tres anys no aprenien a nedar, i ell no feia servir res, a vegades feien servir els xurros, o les planxes aqueslles petitones per aguantar-se amb les mans. Jo crec que el millor es portar-la a fer un curset, allà estan entrenats i crec que sortirà aprentent a nedar.
Que jo sapiga mai he fet servir res que m'ajudes a nedar, bueno si, els meus papes.
Sempre he pensat, i només és una opinió personal, que el millor és aprendre sense res.
Jo ho aplicaré a la meva nena, a la tardor anirem a un curset de piscina per anar acostumant-la i a la que pugui me l'enduré al gimnas a la piscina on vaig, on hi ha més pares amb els seus petits jugant amb l'aigua.
Sempre he pensat, i només és una opinió personal, que el millor és aprendre sense res.
Jo ho aplicaré a la meva nena, a la tardor anirem a un curset de piscina per anar acostumant-la i a la que pugui me l'enduré al gimnas a la piscina on vaig, on hi ha més pares amb els seus petits jugant amb l'aigua.
Avui dia els hi ensenyen a nedar amb els xurros o amb els suros....o com diu la Annaalru sense res.
Però és millor fer-ho en un curset o amb un professional.....ja que és molt petita.
Si és molt trempada la teva nena i li agrada l'aigua ja q no té por...doncs no li treguis per res els manguitos ni la bombolleta.....
Que vagi molt bé!
Però és millor fer-ho en un curset o amb un professional.....ja que és molt petita.
Si és molt trempada la teva nena i li agrada l'aigua ja q no té por...doncs no li treguis per res els manguitos ni la bombolleta.....
Que vagi molt bé!
- MamadeEmma
- :: poltre

- Entrades: 610
- Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
- Ubicació: Granollers
jo vaig apendre a nedar sense res...als cursos de natació començavem agafant-nos a la vorera, pero clar...erem mes grandets...ara els nens comencen molt d'hora no?
Jo he votat la bombolleta...el meu germà petit portaba manguitos i al final li vam posar una bombolla d'aquestes pq així aprenen a moure els braços...amb els manguitos es molt mes difícil...amb ell li va anar molt millor i va apendre de seguida.
Jo he votat la bombolleta...el meu germà petit portaba manguitos i al final li vam posar una bombolla d'aquestes pq així aprenen a moure els braços...amb els manguitos es molt mes difícil...amb ell li va anar molt millor i va apendre de seguida.
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
Jo tinc a la meva peke que farà 3 anys al setembre, que també es tira a la piscina. El flotador no el vol perquè es nota lligada, per això he optat pels manguitos, perquè li deixen mobilitat.
La gran va a natació, i el primer any els portaven amb manguitos i xurros. Aquest any ja els hi han tret els manguitos i van només amb xurros.
De totes maneres, a la Iona l'apuntaré al Setembre a natació perquè com que és molt atrevida i es tira a tot arreu val més que li comencin a ensenyar una base d'algo!!
La gran va a natació, i el primer any els portaven amb manguitos i xurros. Aquest any ja els hi han tret els manguitos i van només amb xurros.
De totes maneres, a la Iona l'apuntaré al Setembre a natació perquè com que és molt atrevida i es tira a tot arreu val més que li comencin a ensenyar una base d'algo!!
- estrella75
- :: papallona

- Entrades: 147
- Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm
Nosaltres hem portat la Gala a 2 cursets de piscina, però com dieu, més que res per jugar i tenir contacte amb l'aigua.
El monitor ens va dir que els cursets per APRENDRE A NEDAR no es comencen fins als 3 anys.
Jo vaig aprendre a nedar senser res. Els meus pares me'n van ensenyar.
A la meu nena li he comprat "manguitos" per aquest estiu, més que res per si se m'escapa, que suri una miqueta!

El monitor ens va dir que els cursets per APRENDRE A NEDAR no es comencen fins als 3 anys.
Jo vaig aprendre a nedar senser res. Els meus pares me'n van ensenyar.
A la meu nena li he comprat "manguitos" per aquest estiu, més que res per si se m'escapa, que suri una miqueta!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

jo vaig anar a cursets.... comencen a la piscina petita i dp cap a la gran