Regalo bolquers Dodot talla 2

Més qüestions.
socmarona
:: conillet
Entrades: 379
Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:35 am
Ubicació: vic

Regalo bolquers Dodot talla 2

EntradaAutor: socmarona » dv. juny 27, 2008 11:27 pm

Hola noies,

regalo 2 bosses plenes de bolquers de la Dodot talla 2, suposo que deuen haver-hi uns 100 bolquers aprox. En Martí està tan grandote que necessita ja la talla 3. :-)(-:

Si alguna els vol sóc de Barcelona. :ok:

El meu correu és: socmarona@hotmail.com
socmarona

sí ja ho he pensat

EntradaAutor: socmarona » dg. juny 29, 2008 7:33 am

però primer volia preguntar-ho aqui al forum per si alguna els volia, si no hagués rebut cap resposta doncs clar els hauria portat a beneficiència, això segur, però com he rebut un correu d'una noia que els vol doncs per ella són, que d ben segur que li faràn servei i s'estalviarà uns bons calerons...que tal i com estàn les coses...
socmarona

donats!!

EntradaAutor: socmarona » dc. jul. 02, 2008 9:47 pm

Hola noies, ja els he donat a una noia :-()) embarasadíssima d'un nen que segur que serà ben maco i que trigarà poquíssim en gastar tots els bolquers. <:-<

Jo sempre he gastat Dodot perquè el Marc era molt pixaner i les altres marquest tipus deliplus, huggies...no li anaven bé unicament la Dodot aguantava tant...però ara amb en Martí resulta que l'altre dia necessitava bolquers i no vaig trobar de la DOdot i vaig comprar els de la marca Eroski, al principi no em feia molta gràcia perquè clar la diferència de preu és tant bèstia que pensaba "ui massa barat" però la veritat és que ara els compro tant pel Marc com pel Martí i em van prou bé. LLàstima de no haver-los provat abans :pandi:
socmarona

donats!!

EntradaAutor: socmarona » dc. jul. 02, 2008 9:51 pm

Hola noies, ja els he donat a una noia :-()) embarasadíssima d'un nen que segur que serà ben maco i que trigarà poquíssim en gastar tots els bolquers. <:-<

Jo sempre he gastat Dodot perquè el Marc era molt pixaner i les altres marquest tipus deliplus, huggies...no li anaven bé unicament la Dodot aguantava tant...però ara amb en Martí resulta que l'altre dia necessitava bolquers i no vaig trobar de la DOdot i vaig comprar els de la marca Eroski, al principi no em feia molta gràcia perquè clar la diferència de preu és tant bèstia que pensaba "ui massa barat" però la veritat és que ara els compro tant pel Marc com pel Martí i em van prou bé. LLàstima de no haver-los provat abans :pandi:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::