ja m'ha vingut la regla!!!
- pekinha_bcn
- :: peixet

- Entrades: 285
- Membre des de: dv. set. 28, 2007 6:06 pm
ja m'ha vingut la regla!!!
hola nenes,
estic una mica xof, doncs vaig parir el 7 de maig i tot i que faig lactancia exclusiva ahir em va venir la regla...
jo que estava tant feliç sense ella durant l'embaraç
algu sap que pot fer que torni tant rapid?
bueno, nomes volia desfogar-me aqui!
Petonets
estic una mica xof, doncs vaig parir el 7 de maig i tot i que faig lactancia exclusiva ahir em va venir la regla...
jo que estava tant feliç sense ella durant l'embaraç
algu sap que pot fer que torni tant rapid?
bueno, nomes volia desfogar-me aqui!
Petonets
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
A mi el meu gine em va dir que em vindria quan acabé del pit.. aixi va ser!! Li vaig donar fins als 9 mesos vaig tenir una sola regla i ja em vaig tornar a quedar embarassada!! Aixi que ara encara en tinc per un temps!!
Demana visita amb el gine i li comentes,que et faci una revisió!! no?
Tot i que és normal tant una cosa com l'altre.. ja ho havia sentit d'alguna altre que fent pit ha vingut la regla igual
Demana visita amb el gine i li comentes,que et faci una revisió!! no?
Tot i que és normal tant una cosa com l'altre.. ja ho havia sentit d'alguna altre que fent pit ha vingut la regla igual
...
a mi en tots dos parts m'ha vingut al cap de 4 mesos. Imira que he estat amb LM exclusiva (un fins a 9 mesos, i l'altre fins a 14)

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
- pekinha_bcn
- :: peixet

- Entrades: 285
- Membre des de: dv. set. 28, 2007 6:06 pm
Jo amb les dues meves filles la regla m'ha vingut als 30 dies justos d'haver parit, vaja que quan semblava que se m'havia acabat la quarentena ja em baixava la regla, i déu ni do la primera regla la quantitat de sang que perdia!!! Jo vaig fer alletament matern exclusiu fins als 14 mesos amb les dues i em va venir igual. Això depèn de cada dona, suposo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |