Quan es poden començar a posar a la ganduleta?

Més qüestions.
Mitjonets
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dg. des. 16, 2007 4:00 pm

Quan es poden començar a posar a la ganduleta?

EntradaAutor: Mitjonets » dt. jul. 15, 2008 10:33 am

Hola a totes!

A veure si em podeu dir quan es poden començar a posar els bebés a la ganduleta o hamaca. És que no ho tenim massa clar, anem bastant perduts!
Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dt. jul. 15, 2008 1:10 pm

Jo crec que a la que poden passar estones desperts va bastan bé perquè vagin diferenciant les diferents estones del dia. Per dormir al llitet, per passejar al cotxet i per estar per casa desperts i participant de la famíla A LA GANDULA!! Així també és més fàcil desplaçar-lo amb tu per la casa quan està despert.... Qui no ha acabat dutxant-se o anant al lavabo amb la gandula "a cuestas"!!!

Si veus que ell s'ho passa bé i li prova endavant. Jo amb el segón ho faig des del mes, en canvi a la primera no li agradava i no la va aprofitar tant. Jo crec que també depén de la comoditat de la gandula.

A reveure!!
Imatge

Imatge
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dt. jul. 15, 2008 2:23 pm

Nosaltres vam posar la Núria a la ganduleta per primer cop al mes. Va molt bé perquè t'acompanya allà on ets tu. AL lavabo i tot si cal! :-D
Imatge

Imatge
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dt. jul. 15, 2008 2:36 pm

A nosaltres ens van dir que no hi havia cap problema.
A l'Aleix li ha agradat a èpoques, al principi li encantava, després va tenir una època que no s'hi volia estar i ara li torna a agradar molt.
Però per l'esquena tant les llevadores com la pediatra ens van dir que cap problema.
NGM
:: pantera
:: pantera
Entrades: 892
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

EntradaAutor: NGM » dt. jul. 15, 2008 3:44 pm

nosaltres li hem posat desde la segona setmana més o menys.. al bressol crec que hi te massa calor i no li agrada. Durant el dia, esta molta estona.
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dt. jul. 15, 2008 4:58 pm

Nosaltres el vam posar cap a les 2 o 3 setmanes. Jo tinc la de la Baby Björn (la recomano moltiiiiiiiiiiissim) i crec que deia que a partir dels 3,5 kilos ja s'hi podia posar. Te diferents postures i, la recomenada pels més petitons, és pràcticament estirat!!!

Encara ara és la meva salvació: allà juga, va amb mi a totes bandes (també m'ha dutxat amb el nen a la ganduleta... però ja no perquè ara li fa por ?-) ?-) ?-) ). Això si, no hi ha dormit maaaaaaaaaai, però no es cosa de la ganduleta, és cosa del marçal que li va la marxa i no hi ha tu tia!!! :r) :r) :r)
Imatge

Imatge
Viatgera72
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm

EntradaAutor: Viatgera72 » dt. jul. 15, 2008 5:03 pm

Nosaltres l'hem posat des del primer mes i li encanta, ja aixeca les mans per tocar els penjolls i com que té vibració moltes vegades s'acaba adormint. Posar-li les piles va ser tot un descobriment. La pediatra em va dir que cap problema!!! A més quan anem de passeig va totalment estirada doncs tenim un cotxet amb llit i en aquest sentit crec que pateixen més a les "maxi cosi" que no a l'hamaca anant en companyia nostra.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Carla
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:45 pm

EntradaAutor: Carla » dt. jul. 15, 2008 5:08 pm

Vaig anar a una xerrada d'una fisio experta en moviment dels bb i el que ens va dir és que tant com puguem els deixem a terra. Amb una manteta, etc.. però sempre de panxa enlaire. Que és la millor manera perquè poc a poc vagin experimentant amb el seu cos i aprenguin a moure's en llibertat.
Que a vegades els posem en ganduletes, cotxets plens de cose que pengen, i que els atabalem. Els ensneyam massa coses de cop i que hauriem de deixar que ells ho vagin descobrint a mesusra que ho poden fer per ells sols.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
microma
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 4:27 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: microma » dt. jul. 15, 2008 5:44 pm

Hola! Jo tambe et recomanaria que el deixessis estiradet. Nosaltres hem posat uns aillants al terra (d'aquells de fer gimnastica, del decathlon) i a sobre una manteta de jocs... Al costat, de proteccions, el coixi de lactancia! Si es molt petito, li fas un niuet, com diu la Cosma!! Em sembla que a les hamaquetes no han d'estar gaire comodes ni massa adequades per l'esqueneta.
Mitjonets
Entrades: 545
Membre des de: dg. des. 16, 2007 4:00 pm

EntradaAutor: Mitjonets » dc. jul. 16, 2008 2:28 pm

Merci a totes per la vostra ajuda noies!

Jo tinc tant ganduleta com un gimnàs d'aquests que hi penjen ninotets i tal, i crec que tal i com m'heu consellat, quan el nen no estigui tantes hores dormint, li convinaré estonetes d'hamaca amb estonetes estiradet al gimnàs.
Moltes gràcies!
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::