Quan es poden començar a posar a la ganduleta?
Quan es poden començar a posar a la ganduleta?
Hola a totes!
A veure si em podeu dir quan es poden començar a posar els bebés a la ganduleta o hamaca. És que no ho tenim massa clar, anem bastant perduts!
Moltes gràcies!
A veure si em podeu dir quan es poden començar a posar els bebés a la ganduleta o hamaca. És que no ho tenim massa clar, anem bastant perduts!
Moltes gràcies!
Jo crec que a la que poden passar estones desperts va bastan bé perquè vagin diferenciant les diferents estones del dia. Per dormir al llitet, per passejar al cotxet i per estar per casa desperts i participant de la famíla A LA GANDULA!! Així també és més fàcil desplaçar-lo amb tu per la casa quan està despert.... Qui no ha acabat dutxant-se o anant al lavabo amb la gandula "a cuestas"!!!
Si veus que ell s'ho passa bé i li prova endavant. Jo amb el segón ho faig des del mes, en canvi a la primera no li agradava i no la va aprofitar tant. Jo crec que també depén de la comoditat de la gandula.
A reveure!!
Si veus que ell s'ho passa bé i li prova endavant. Jo amb el segón ho faig des del mes, en canvi a la primera no li agradava i no la va aprofitar tant. Jo crec que també depén de la comoditat de la gandula.
A reveure!!
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Nosaltres el vam posar cap a les 2 o 3 setmanes. Jo tinc la de la Baby Björn (la recomano moltiiiiiiiiiiissim) i crec que deia que a partir dels 3,5 kilos ja s'hi podia posar. Te diferents postures i, la recomenada pels més petitons, és pràcticament estirat!!!
Encara ara és la meva salvació: allà juga, va amb mi a totes bandes (també m'ha dutxat amb el nen a la ganduleta... però ja no perquè ara li fa por
). Això si, no hi ha dormit maaaaaaaaaai, però no es cosa de la ganduleta, és cosa del marçal que li va la marxa i no hi ha tu tia!!!

Encara ara és la meva salvació: allà juga, va amb mi a totes bandes (també m'ha dutxat amb el nen a la ganduleta... però ja no perquè ara li fa por
). Això si, no hi ha dormit maaaaaaaaaai, però no es cosa de la ganduleta, és cosa del marçal que li va la marxa i no hi ha tu tia!!!

- Viatgera72
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm
Nosaltres l'hem posat des del primer mes i li encanta, ja aixeca les mans per tocar els penjolls i com que té vibració moltes vegades s'acaba adormint. Posar-li les piles va ser tot un descobriment. La pediatra em va dir que cap problema!!! A més quan anem de passeig va totalment estirada doncs tenim un cotxet amb llit i en aquest sentit crec que pateixen més a les "maxi cosi" que no a l'hamaca anant en companyia nostra.
Vaig anar a una xerrada d'una fisio experta en moviment dels bb i el que ens va dir és que tant com puguem els deixem a terra. Amb una manteta, etc.. però sempre de panxa enlaire. Que és la millor manera perquè poc a poc vagin experimentant amb el seu cos i aprenguin a moure's en llibertat.
Que a vegades els posem en ganduletes, cotxets plens de cose que pengen, i que els atabalem. Els ensneyam massa coses de cop i que hauriem de deixar que ells ho vagin descobrint a mesusra que ho poden fer per ells sols.
Que a vegades els posem en ganduletes, cotxets plens de cose que pengen, i que els atabalem. Els ensneyam massa coses de cop i que hauriem de deixar que ells ho vagin descobrint a mesusra que ho poden fer per ells sols.
Hola! Jo tambe et recomanaria que el deixessis estiradet. Nosaltres hem posat uns aillants al terra (d'aquells de fer gimnastica, del decathlon) i a sobre una manteta de jocs... Al costat, de proteccions, el coixi de lactancia! Si es molt petito, li fas un niuet, com diu la Cosma!! Em sembla que a les hamaquetes no han d'estar gaire comodes ni massa adequades per l'esqueneta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |