Periode adaptació 1ª setmana setembre

Més qüestions.
virusete
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

Periode adaptació 1ª setmana setembre

EntradaAutor: virusete » dl. jul. 28, 2008 10:12 am

Hola noies !!!

A les vostres llars d'infants fan periode d'adaptació la 1ª setmana de setembre encara que el nen/a no sigui nou???

Es que a la del meu enanito el dia 1 i 2 només el tenen fins les 12 i el 3-4 i 5 fins les 15h....

I jo treballo fins les 18 h i el viruseto fins les 21 h......
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
microma
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 4:27 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: microma » dl. jul. 28, 2008 10:34 am

Doncs quina sort que tens!! El meu no començarà fins el dia 15 i durant dues setmanes només fan de 9 a 12h. És una kk això de la conciliació familiar amb la laboral!!! ggffffrrr! :ufs:
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. jul. 28, 2008 10:43 am

La veritat és que si, i tu on el deixaràs????

jo encara no ho se......
Imatge
Imatge
microma
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 4:27 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: microma » dl. jul. 28, 2008 10:49 am

He de parlar amb el meu cap... Encara em falten fer dies de vacances i després vull demanar reducció de jornada... Ja veurem!!! Espero que no es posi gaire malalt!!! :plora:
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. jul. 28, 2008 10:54 am

Jo els 3 dies que surt a les 15h el puc dur a la feina, però els 2 que surt a les 12.....

El meu no s'ha posat gaire malalt.

Ufff i després volen que tinguem molts nens !!!!!!
Imatge
Imatge
PYM
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dl. abr. 17, 2006 7:28 pm

EntradaAutor: PYM » dl. jul. 28, 2008 11:52 am

La Paula començará el dia 12 de setembre y no se com ho farán, pero la primera setmana de setembre no ha de anar.
Imatge

Imatge
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. jul. 28, 2008 11:55 am

Vaja.... llavors el que no és normal és que comencin l'1 ??? ?-) ?-)
Imatge
Imatge
mymy
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

EntradaAutor: mymy » dl. jul. 28, 2008 1:10 pm

Crec k el govern hauria de donar ajuda a les families i donar uns dies mes pk els pares puguin adaptar el seu horari laboral a l'adapatcio de l'escola i la llar d'infants. Soc mestra i cada inici de curs veig a pares k han de reservar dies de vacances per poder recollir els fills, avis k han de correr a recollir-los. Els primers dies de la tornada a escola son durs pels nostres pekes, i mes kuan son nous, l'adapatacio progressiva es la millor manera pk no ho passin tan malament del apego matern, adaptar-se als canvis Carai els politics ja podrien mirar de fer alguna cosa no?????
Imatge
Imatge
danu79
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

EntradaAutor: danu79 » dl. jul. 28, 2008 1:31 pm

El meu també comença el dia 15 de setembre. Ell no hi ha anat mai i per això li toca anar-hi uns dies de 3 a 5 de la tarda (no sñe quants, supos depen de l'adaptació) i els que ja hi anaven faran de 9 a 12 del mati. Un cop passada l'adaptació el meu fill només hi ani`rà els matins. A les tardes no li portarem.
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dl. jul. 28, 2008 2:33 pm

Doncs la nostra fa una adaptació una mica "especial", el primer dia, el dia 1 de setembre hi van de 6 a 7 amb els pares, i a l'endemà ja comencen normal (???) Jo ho trobo molt heavy, i fa 2 anys amb en Marc tb ho feien exactament igual, o sigui que adaptació no n'hi ha gaire... ?-)
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. jul. 28, 2008 2:51 pm

Això és el que jo dic Totxo.

Si els duem a la guarde és xq no tenim cap altre lloc on deixar-los. I la feina no ens permet fer adaptacions !!!!
Imatge
Imatge
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. jul. 28, 2008 3:29 pm

A la meva guarde, els fan començar esglaonadament, de dos en dos... el Roger comença l'1 i el primer dia ja en parlarem pero el dia 1 farà de 9 a 13, i segons el vegi la noia anirem ampliant horari... .tampoc es que s'hagi de passar 8 hores seguides plorant oi???? Per sort ens ho podem arreglar amb el tema horaris, perque sino no sé que fariem...
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. jul. 28, 2008 3:41 pm

pigadeta ha escrit: Per sort ens ho podem arreglar amb el tema horaris, perque sino no sé que fariem...

D'això és del que em queixo !!!! Jo no em puc arreglar amb el tema horaris i la setmana d'adaptació ens mata !!!!!
Imatge
Imatge
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dl. jul. 28, 2008 10:44 pm

Suposo que si no et pots arreglar pots parlar-ho i intentar trobar una solució. Nosaltres a l'escola tb proposem un horari d'adaptació pels primers dies pels nens de P3 i sempre hi ha alguna família que no s'ho pot combinar i ho fa com pot. Tot és parlar-ho!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
muflona
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dl. jul. 28, 2008 11:33 pm

Penso que l'adaptació a la llar d'infants és molt important, i de cop i volta, un nen, trobar-se sense mare, ni pare, ni entorn més proper, i un tou d'hores amb persones desconegudes pot ser fotut, per a ell.
Per tant, crec que l'adaptació, sigui unes hores amb pares, altres sols, menys hores de le sque hi anirà, etc., és molt positiu
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. jul. 29, 2008 8:49 am

NiNNa ha escrit:Penso que l'adaptació a la llar d'infants és molt important, i de cop i volta, un nen, trobar-se sense mare, ni pare, ni entorn més proper, i un tou d'hores amb persones desconegudes pot ser fotut, per a ell.

Si en això tens raó NiNNa, però el meu enanito ja fa 4 mesos que hi va a la llar d'infants, i a setembre estarà amb les mateixes profes i els mateixos companys.... per tant no crec que una setmana sencera d'adaptació (amb aquests horaris) sigui necessària.

A més, si de 12 a 18h no pot estar a la guarde.... jo que faig???? No serà més traumatic pel nen deixar-lo totes aquestes hores amb una cangur que no coneix de res????

Que facin adaptació està be, però han de pensar que si els duem a la llar d'infants és per què no tenim altre lloc on deixar-lo....
Imatge
Imatge
Nolfar
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. ago. 11, 2008 11:56 am

Hola noies.

Una pregunta sobre les escoles bressol: a mi a la guarderia m'han demanat un CERTIFICAT D'ENFERMETATS CONTAGIOSES que berifiqui que en Jofre no en té, avui vaig a l'ambulatori a demanar-lo, i em diuen que me'l fan ells, però que haig de pagar 11 EURACOS!!!!!!!!!!!! estic indignadíssima, però com pot ser que a la Seguretat Social, que és pública, ens cobrin aquest tipus de documents, que no són més que un paper.

A vosaltres us el demanen???? i us els cobren a l'ambulatori????

Per cert, el Jofre començarà al setembre també, i encara no tindrà els 6 messos, i no m'han dit res d'horari d'adaptació, ho he de preguntar?????
mashenka
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dv. jul. 18, 2008 8:06 am

EntradaAutor: mashenka » dl. ago. 11, 2008 12:34 pm

Hola!

El meu petit comença la guarde el 4 de setembre (justet els 4 mesets) i no té horari d'adaptació. Com que m'he allargat la baixa maternal una mica empalmant dies de lactancia i vacances, estaré jo per casa i si de cas, penso, que el podria anar a buscar més aviat, no se...ja ho preguntaré quan comenci a la seva profe.

Nolfar, a mi tb em demanen aq certificat que dius i mira, avui he anat al cap a que li possessin la prevenar i no m'he enrecordat de preguntar-ho, encara que em van dir que el donaven allà, pero no em van dir res de costés peles!!! 11 eurus!!! Pfffff....No, si els calés ens els treuen d'on sigui! ?-) :-((
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dl. ago. 11, 2008 2:19 pm

Ostres doncs quin morro tenen no?
A mi el certificat me'l van fer totalment gratuit
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Nolfar
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dt. ago. 12, 2008 7:27 pm

A si PLUFI???? i on ????
Bueno, jo he anat a preguntar a la mutua, i en principi allà no me'l cobren, nomès faltaría es clar, pagant vada mes!!! Però es que em sembla vergonyòs que la Seguretat SOcial el cobri, i on van els diners?? vull dir, que passa, que ara tenen una caixa i tot als ambulatoris????

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::