Dubtes, GUARDE .. MAMA Ó AVIS??

Més qüestions.
martina
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Dubtes, GUARDE .. MAMA Ó AVIS??

EntradaAutor: martina » dt. jul. 29, 2008 7:18 am

Bon dia noietes!
Ara que comença la guarde ha aparegut un dubte que no se resoldre, a veure si vosaltres em podeu ajudar….
Jo ara faig de 8 a 15h a la feina i vaig en moto, i en 10' en planto de casa a la feina (un luxe, la veritat). El cas és que al setembre portem a la peque a la guarde i comença a les 9h, i el q teníem pensat fins ara es que la portessin els "sogres" a la guarde, i nosaltres seguir el mateix horari q ara.
Resulta q avui se m'ha acudit fer un canvi. I seria proposar un canvi d'horari i fer de 9 a 16h.
D'aquesta manera podria dur-la jo a la guarde cada matí (i no els sogres), i tampoc em perdria molt per la tarda perquè normalment de 15 a 16h el que fa la peque és la siesta, així que penso que tindria més a guanyar que no a perdre.
L'únic problema gran que veig és que clar, com jo la portaria a la guarde caminant, ja no podria anar en moto a la feina, i perdria una miquetaaa de qualitat de vida i temps, clar :)
Vosaltres que faríeu?
Deu ser molt maco poder portar la nena al cole no? O penseu q ho estic "idealitzant" massa? :)

Gràcies guapes!
Imatge
virusete
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. jul. 29, 2008 8:43 am

Jo duc el Víctor a la guarde tots els dies i no ho canviaria per res del mon mundial !!!!!

Jo he canviat l'horari per poder-lo dur i recollir jo mateixa. Abans tenia 2 hores per dinar i ara només en tinc una, però val la pena.

Pensa que quan la vagis a portar podrás fer-li petonets i quan la vagis a recollir se't tirarà als braços rient com una loca (és el que fa el meu enanito) i la veritat.... es una experiència increible i que, egoistament, no vull que me la prengui ningú !!!!

Jo et recomano que canviis l'horari i el fet de no poder anar en moto..... veuràs com la teva enanita t'ho compensa !!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Guita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dt. jul. 29, 2008 9:18 am

Jo no ho canviaria. Deixaria que els sogres la portessin a la guarderia. Només ho canviaria si aquest "canvi" suposés que ella pugués dormir més estona... però si els avis la venen a buscar a casa i la porten a l'escola... doncs està molt bé!!! No passa res per no portar-la tu.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
martina

EntradaAutor: martina » dt. jul. 29, 2008 9:31 am

ains virusete!
portar-la si q podria però recollir-la ja no... això si q ho farien els avis al migdia ... sinó hauria de pagar el menjador q és un paston ....
Imatge
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dt. jul. 29, 2008 9:31 am

Jo opino com Virusete. El fet d´acompanyar o recollir els nens de la guarderia o escola no té preu. Els nens els hi agrada ja que t'ensenyen petites feienes que han fet i que per ells són tant inportants. Conèixes els seus amiguets de qui et parla; els seus pares i moltes vegades llavors aquesta relació es va aprofundint i pots quedar per anar al parc i fer petar la xerradeta. També està bé ja que pots veure els mestres que intervenen en l'educació i comentar-li qualsevol dubte o que si el nen avui no ha dormit, que darrerament està molt esverrat, que canta una canço de la lluna...., en fi mil coses. Jo ho tindria molt clar si es que desprès no et fa anar molt malament per arribar a la feina. Tot es valorar-ho i triat el que més t´interessa.

Uf! Em sembla que m´ha quedat molt filosòfic espero no haver-te liat més. En el fons triïs el que triïs si és el que tu creus que serà el millor ja estarà bé.
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. jul. 29, 2008 10:15 am

martina ha escrit:ains virusete!
portar-la si q podria però recollir-la ja no... això si q ho farien els avis al migdia ... sinó hauria de pagar el menjador q és un paston ....

Llavors que al matí la duguin els teus sogres i la reculls tu a 1/2 dia.

Però que puguis disfrutar tu d'una de les dues coses !!!!
Imatge
Imatge
martina

EntradaAutor: martina » dt. jul. 29, 2008 10:19 am

Virusete ... la peque surt a les 12h30-13h i jo a aquesta hora no puc plegar de cap de les maneres, snif, snif ... aixi q si vull fer un dels trajectes m'hauria de canviar d'horari .. i pel q m'esteu explicant ... cada cop m'inclino més per fer-ho ...
crec q en el fons vull q em digueu lo maco q és portar-la a la guarde, jejeje, per acabar-me de convèncer de q és el millor per totes dues!
Imatge
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. jul. 29, 2008 10:37 am

martina ha escrit:crec q en el fons vull q em digueu lo maco q és portar-la a la guarde, jejeje, per acabar-me de convèncer de q és el millor per totes dues!

Ok.... és molt maco portar-la a la guarde..... ;-)

Fora conyes.... és una molt bona experiència !!!!

I repeteixo.... jo no la canvio per res del mon mundial !!!!!
Imatge
Imatge
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

EntradaAutor: Lyly » dt. jul. 29, 2008 10:58 am

Hola!!

A mi el que m'agradava era recollir-los. Quant els deixes, a vegades es queden plorant, no volen que marxis i fan un espectacle. Llavors t'envàs amb el cor encongit i estas tot el matí donant-li voltes. En canvi, quan els reculls, sempre tenen ganes de veure't i estan molt contents! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:

Ara, clar, si no pot ser... :-:)

Bé, es el meu punt de vista :miko:
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::