Edat cadireta Bugaboo
Edat cadireta Bugaboo
Hola noies,
l'Aleix ara té tres mesos i comença a avorrir-se d'anar tombat al cuco del Bugaboo. Havia pensat que potser li agradaria més anar amb la cadireta i poder mirar-ho tot. Com que la cadireta del Bugaboo es pot tombar casi del tot no li penjaria molt el cap. A més ja l'aguanta molt bé.
Vosaltres a quina edat el vau posar a la cadireta?
I a motxilla quan el vau posar mirant endavant?
Gràcies.
l'Aleix ara té tres mesos i comença a avorrir-se d'anar tombat al cuco del Bugaboo. Havia pensat que potser li agradaria més anar amb la cadireta i poder mirar-ho tot. Com que la cadireta del Bugaboo es pot tombar casi del tot no li penjaria molt el cap. A més ja l'aguanta molt bé.
Vosaltres a quina edat el vau posar a la cadireta?
I a motxilla quan el vau posar mirant endavant?
Gràcies.
- Viatgera72
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm
Hola Momo!!!
Quina casualitat, m'acaba de passar el mateix que a tu i la Mariona va estrenar la cadireta aquesta setmana, justament quan cumplia 3 mesos i un dia, i ara és molt més feliç ja que ho veu tot!!! El problema que m'he trobat és que no queda molt ben lligada, però com que encara no es mou molt crec que amb les corretges de la cadera és suficient.
Quina casualitat, m'acaba de passar el mateix que a tu i la Mariona va estrenar la cadireta aquesta setmana, justament quan cumplia 3 mesos i un dia, i ara és molt més feliç ja que ho veu tot!!! El problema que m'he trobat és que no queda molt ben lligada, però com que encara no es mou molt crec que amb les corretges de la cadera és suficient.
- rapunzel1977
- :: conillet

- Entrades: 357
- Membre des de: dt. feb. 05, 2008 4:53 pm
- Ubicació: Begues
A mi em passa exactament el mateix. La Joana als dos mesos i poc ja la vaig haver de posar al maxicosi, però em preocupa q no s'hi poden passar moltes hores, i de vegades entre les passejades i el cotxe se'n pot arribar a estar 3 horetes... vosaltres la passaríeu ja a la cadireta del bugaboo? és millor per la seva esquena? 

Bueno,
ahir no vam poder sortir. Però avui hem sortit amb la cadireta i sembla que li ha agradat. La veritat és que encara no ho vull assegurar perquè només hem anat de casa al cotxe, i de tornada no li hem portat perquè estava histèric i no volia que li agafés mania des del primer dia. És el cotxe, no li agrada gens. No hi pot anar ni 10 min.
A vosaltres us ha passat? Que podrirem provar?
ahir no vam poder sortir. Però avui hem sortit amb la cadireta i sembla que li ha agradat. La veritat és que encara no ho vull assegurar perquè només hem anat de casa al cotxe, i de tornada no li hem portat perquè estava histèric i no volia que li agafés mania des del primer dia. És el cotxe, no li agrada gens. No hi pot anar ni 10 min.
A vosaltres us ha passat? Que podrirem provar?
Sí, jo també ho vaig llegir. Però la veritat és que com s'aguanta molt bé i no el poso del tot assentat, hi va la mar de bé.
Ahir per la tarda vam anar a passejar i el meu marit em va dir:
Ja els hi pots dir a les petitones que ha estat el viatge més tranquil que hem fet mai!!! Ja els hi donaràs les gràcies de part meva.
Així que moltes gràcies de part dels tres.

Ahir per la tarda vam anar a passejar i el meu marit em va dir:
Ja els hi pots dir a les petitones que ha estat el viatge més tranquil que hem fet mai!!! Ja els hi donaràs les gràcies de part meva.
Així que moltes gràcies de part dels tres.
nosaltres vam cambiar el cuco a la cadireta als 4mesos, pero sempre feia servir el maxicosi, pq m'era mes practic are amb la calor prefereixo fiacarla a la cadireta pero es un follon!!!! pq del cotxe a la cadira i si s'adorm ala a despertala, amb el que li costa dormir, i si s'adorm al cotxe me l'enduc amb el maxicosi a casa pero despres tenc la cadireta al cotxe... vamos un follon...
Re: Edat cadireta Bugaboo
Hola, estava pensant en treure ja el sac niu del Bee i posar al nen a la cadireta, ara que ja té quatre mesosbi vol veure món. Veig que amb aquesta edat no hi ha problema. El porteu totalment estirat o es pot començar a posar a la cadireta una mica més inclinada?
momo recomanen que vagin a la cadireta als 6m pero crec que la majoria de nens els hi passen abans prque tots s'aboreixen al cuco defet si ho penses ha de ser molt pal esta alli estirat si ets una criatura que t¡agrada veure mon, nosatres tbe abans dels 6m ja la vam pasar a la cdireta crec als 5 m aprox
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
jo tinc el problema de que el nen és molt gran i llarg pel temps que té, i el mes que ve no m'hi cabrà al cabàs, i tot just tindrà 3 mesos... em sap greu pq ell al cabàs està de conya, és molt dormilega, però passo de portar-lo enxovat :S
Ahir ja vaig treure el sac niu i vaig posar al nen a la cadireta. El vaig portar quasi tota l'estona estirat (de fet, és la mateixa inclinació que amb el sac niu), llevat algun moment que el vaig posar més assegut.
El dilluns tinc pediatra, li preguntaré si el puc posar ja, pq en dos dies ja no hi cap!
Irenusky, a veure que et diu.
Jo també tinc pediatre aquesta propera setmana, ja li preguntaré.
Jo també tinc pediatre aquesta propera setmana, ja li preguntaré.
Alexia és que li queden 2 dits per arrivar de punta a punta del cavàs! és més per comoditat i espai i com m'has dit que es pot reclinar del tot estarà còmode! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |