cadireta pel cotxe 1,2,3 ???

Més qüestions.
madrona
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

cadireta pel cotxe 1,2,3 ???

EntradaAutor: madrona » dl. ago. 25, 2008 8:57 pm

Hola totes.
Ja fa temps que estem pensant en jubilar el rebel que tenim (ou, rebel, maxi-cosi...té mil noms). És el grup 0+, i ja no li corden gaire els cinturons i no és qüestió de continuar així gaire temps més. Ens agradaria tenir una cadireta que abarqués els grups 1,2 i3 per no haver de comprar-ne una altra d'aquí un temps.
Hi ha algú que en tingui? ës bo que abarquin 3 grups a la vegada?
I que tingui ISOFIX, es clar.
:-:) Gràcies
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dl. ago. 25, 2008 10:38 pm

Que abarqui els tres grups no ho sé, però nosaltres tenim l'indy de la Jané que abarca el 2 i el 3 (amb isofix). Pel grup 1 vam comprar una Römer, tb amb Isofix, i que ara ha heredat la germaneta.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dt. ago. 26, 2008 5:04 pm

jo en tinc una que és 1, 2 i 3, i l'altre dia en vaig comprar una de petita de segona ma, perque n' estava farta.
El nen va ben agafat, pero quan s'adorm li cau el cap de mala manera.
Per mi, són millors les que es reclinen un pelet.
ImatgeImatge
Bertha
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 9:33 pm
Ubicació: Torelló

EntradaAutor: Bertha » dt. ago. 26, 2008 9:32 pm

Abans d'aquesta vem tenir la Bebé Confort Iséos que és de 9 a 18 kg, o de 1 a 4 anys aproximadament (tot depèn del nen).

Les que tinc ara són del grup II / III i són fins als 36 kg.
Són de la Bebé Confort, és la Hipsos Safe. T'escric algunes de les característiques que té. Entre elles hi ha la de que es reclina una mica enrere per quan dormen, perquè no els hi pengi tant el cap:

Característiques:

Reposacaps envoltant, confortable i que es regula en alçada.
Carcassa de plàstic reforçada.
Guia regulable de pas per al cinturó.
2 posicions de reclinat.
Sistema de protecció lateral Safe Side, el qual ofereix una protecció major en cas d’impacte lateral.
Seient ample, amb una capa triple d’escuma i disseny "antisubmarí".
Reposabraços autèntics perquè el nen segui de manera correcta.
Pes: 4,4 kg
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
madrona
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dc. ago. 27, 2008 9:31 am

Gracies!!
per tant, no és tant important el fet de comprar-ne una o dues ..si no encertar-la. Hauré de triar una que es pugui reclinar, i si és dels 3 grups millor.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 03, 2008 7:40 am

Hola,

Soc nou al fòrum, i veig que no hi ha gaires pares pel que us vull animar a vosaltres també a participar-hi.

La meva dona i jo tenim un nen que farà 8 mesets i ja pesa més de 9 quilos. Estem pensant el mateix pel que fa a la cadireta, i com que la del cotxet ja li queda bastant menuda tot i que és fins als 13 quilos (quina trola, publicitat enganyosa !!) ens han deixat una que vaig regalar fa uns anys a un dels meus 10 nebots.

Com que, qui més qui menys, tots tenim dos cotxes a casa amb això queda equipat un, però l'altre què ? i en això hem pensat, una que serveixi des dels 9 quilos fins que ja no li calgui.

He vist que hi ha molt negoci pel mig, i pel mateix t'en volen encolomar dues. El que marca quan li queda petita la cadira és el tamany abans que el pes, i el meu nen és més llarg que rodonet. Si et compres una 0+/1 i a continuació una 2-3 et gastaràs més calés que comprant una 1-2-3.

Dona un cop d'ull aquí pel que fa a marques i models, i també hi ha la Chicco. A mi la que em té més convençut és la Britax Evolva 1-2-3 Ultra, ja que a sota pots girar una peça que la reclina (si vols). Pel que he vist és la única que ho té.

http://www.mainada.es/tienda_bebe/index ... ecaa3e86e5

A veure si t'ajuda una mica. A10
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » ds. set. 06, 2008 6:16 pm

doncs jo, am,b aquest com en molts altres temes, penso que comprar de segona ma és super bona opció.
Aquestes coses gairebé no es fan malbé, es desenfunden i les pots rentar super be.
I t'estalvies una pasta, i generes menys residus...
Visca el cash converters!
ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::